Laten we een lijstje gaan maken die wel mogen gaan afzeggen.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nog geen afzeggingen. Een unicum?
Good Charlotte met stip op 1 tevens tvpquote:Op maandag 21 mei 2007 19:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Laten we een lijstje gaan maken die wel mogen gaan afzeggen.
Heb gister mijn tent opgezet en hij stonk verrassend genoeg.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:46 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
tvp!
Net mijn tent even opgezet, gecheckt voor gaten etc. Hij is Pinkpop proof.
De zin wil alleen nog niet zo komen, als ik zo naar buiten kijk.
Nee met Evanescence!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:07 schreef Allanon666 het volgende:
Draaien The Kooks nu tegelijkertijd met Smashing Pumpkins? Dan wordt het ruzien met mn meisje
No worries, scheelt 'n kwartierquote:Op maandag 21 mei 2007 20:07 schreef Allanon666 het volgende:
Draaien The Kooks nu tegelijkertijd met Smashing Pumpkins? Dan wordt het ruzien met mn meisje
Gay? Waar staat Scissor Sisters in dat rijtje dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:08 schreef RD4 het volgende:
Van mij mag Maria Mena en Stevie Ann wel wegblijven, beetje gay.....
Scissor Sisters is live heel goed, niet zo fout als hun laatste hit.....quote:Op maandag 21 mei 2007 20:08 schreef chansadres het volgende:
[..]
Gay? Waar staat Scissor Sisters in dat rijtje dan?
Het gaat niet regenenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:13 schreef Leonos het volgende:
Gelukkig dat ik er werk, kan ik nog droog staan als het regent
Mja, in Rotterdam. Het miezerde net een beetje!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:51 schreef RD4 het volgende:
Waar kijk je dan naar buiten? Hier schijnt het zonnetje al sinds 14:00 en volgens de plaatselijke weerman word het alleen maar beter.
Brand.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ga misschien toch maandag nog naar Pinkpop.... wat voor bier schenken ze?
Brand.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ga misschien toch maandag nog naar Pinkpop.... wat voor bier schenken ze?
Die heb ik van de week al gezien.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Brand.
Mag wel idd iemand afzeggen, de FLC zijn in de buurt.![]()
Je kan ze niet vaak genoeg zien.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die heb ik van de week al gezien.
En Brand wordt gebrouwen in ......?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gadverdamme
Waarom nou geen Hertog JanTis verdomme nog in Limburg ook!
Limburg.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh geen idee maar geen enkel bier vanuit de Heineken fabriek komt er bij mij in...
Maar goed back to Pinkpop.... ben wel benieuwd naar Korn eigenlijk, ik sta daar zeker alleen in?':')
De dance gymzaal?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:03 schreef superheist het volgende:
tvp, heb nu al zin in de dancetent op vrijdag avond!
20% kans dat het zaterdag droog blijft, toenemend naar 30% op de zondagquote:
SPAMquote:Op maandag 21 mei 2007 21:09 schreef Pink_Floyd het volgende:
oh ja, hier ook nog maar even: Pinkpop 2007 - Preview
quote:Pinkpop: Ondanks slijm in de wangen geen Marilyn Manson en Linkin Park
Jaarlijks krijgen we veel mailtjes rond de grote festivals van bezoekers met vragen over welke concerten wel of niet op 3VOOR12 of 3FM zijn terug te vinden. Welke platenmaatschappijen steken een stokje voor het opnemen van hun acts op Pinkpop en welke bands zien daar zelf geen heil in. Hein Fokker, de man van de mediacontracten, kreeg tot dusverre twee 'no go's': Linkin Park en Marilyn Manson.
je moet ook niet op de NOS TT vertrouwen. Kijk op de Belgische teletekst pagina 306quote:Op maandag 21 mei 2007 00:30 schreef Afunados het volgende:
[..]
NOS TT: 16-22 graden, kans op zon: 20, kans op neerslag: 60![]()
Snow Patrol afzeggen?quote:
Het wordt tijd voor Jupiler op Pinkpopquote:
11 acts die ook vorig jaar op Lowlands stonden. Maar goed, ik was er toen niet, dus dat komt mooi uitquote:Op maandag 21 mei 2007 21:04 schreef Aoristus het volgende:
ik vind het echt geniaal dat ze de publiekstrekkers van Lowlands 2006 hebben geprogrammeerd. Alleen Bloc Party ontbreekt nog
Geniet er van zou ik zeggen, vorig jaar roeleerde LL. Ik twijfel zelf nog of ik een Lowlands kaartje ga kopen.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
11 acts die ook vorig jaar op Lowlands stonden. Maar goed, ik was er toen niet, dus dat komt mooi uit![]()
Ik ook. Qua, geld, camping en afstand...quote:Op maandag 21 mei 2007 23:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Geniet er van zou ik zeggen. Ik twijfel zelf nog over Lowlands
wie, wat waar?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:27 schreef superheist het volgende:
[..]
euh, zaterdag dusVrijdag Platielstraat in Maastricht
![]()
Brand is juist lekker (Hertog Jan ook trouwens).quote:Op maandag 21 mei 2007 20:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gadverdamme
Waarom nou geen Hertog JanTis verdomme nog in Limburg ook!
Naja dan ga ik maar de BOB zijn denk ik
quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:18 schreef superheist het volgende:
[..]
straat met kroegen in maastricht.. op vrijdag dus, inplaats van de rotonde![]()
quote:
Je hebt een zwaar leven. Ik weet nog een mooie dwarsbalk en een trapgat voor je.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:27 schreef LENUS het volgende:
Ik heb er zin aanLekker op camping B omdat ik geen zin heb om met tjappies en limburgers te dringen om een plaatsje op camping A.
Tjappies![]()
limburgers![]()
Nee hoor, ik loop zaterdagmorgen lekker op mijn gemak de camping op, terwijl jij met werkschuw tuig staat te vechten om de vierkante meterquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Je hebt een zwaar leven. Ik weet nog een mooie dwarsbalk en een trapgat voor je.
nee hoor, ik ben je een stap vóór. Ik líg niet eens op een campingquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:48 schreef LENUS het volgende:
[..]
Nee hoor, ik loop zaterdagmorgen lekker op mijn gemak de camping op, terwijl jij met werkschuw tuig staat te vechten om de vierkante meter![]()
Waarom? Heb je een dagkaart gekocht?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben je een stap vóór. Ik líg niet eens op een camping![]()
Ben je dan niet bang het echte festivalgevoel mis te lopen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Mijn mammie en pappie bieden mij onderdak![]()
Whehe, deze Limburger gaat jou de pis lauw maken op camping B.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:48 schreef LENUS het volgende:
[..]
Nee hoor, ik loop zaterdagmorgen lekker op mijn gemak de camping op, terwijl jij met werkschuw tuig staat te vechten om de vierkante meter![]()
Dat is voor iedereen persoonlijk denk ik. Ik doe het zo al jaren met de groep mensen waar we mee gaan. Dat zijn allemaal niet zo'n campinggangers, bovendien ook locals en al wat ouder. Denk dat je op een bepaalde leeftijd wel gehad heb.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:05 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang het echte festivalgevoel mis te lopen?
Ach, zodra ik op Pink Pop ben maakt het me allemaal niet meer uitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Whehe, deze Limburger gaat jou de pis lauw maken op camping B.
ik ga weer met een hele groep, van gemiddeld een jaar of 30, en we staan dit jaar toch echt weer op camping A (net zoals de afgelopen 12 jaar). zou het camperen voor geen goud willen missen. die figuren die je 's nachts tegenkomt, de spontane feestjes, eigenlijk zijn de nachten het leukst. overdag rust je wat uit op het festival terreinquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen persoonlijk denk ik. Ik doe het zo al jaren met de groep mensen waar we mee gaan. Dat zijn allemaal niet zo'n campinggangers, bovendien ook locals en al wat ouder. Denk dat je op een bepaalde leeftijd wel gehad heb.
Het is niet dat ik het me niet kan voorstellen. Maar persoonlijk ben ik iemand die geen zin heeft om zich druk te maken over mijn tent, mijn spullen en over andermans kotsplekkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:09 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik ga weer met een hele groep, van gemiddeld een jaar of 30, en we staan dit jaar toch echt weer op camping A (net zoals de afgelopen 12 jaar). zou het camperen voor geen goud willen missen. die figuren die je 's nachts tegenkomt, de spontane feestjes, eigenlijk zijn de nachten het leukst. overdag rust je wat uit op het festival terrein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |