welke krant? De pinkpopbijlage van LD/DDL van gisteren?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het schijnt dat ik in de krant sta met een pinkpop foto. Iemand een idee.
Ben jij ....quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, ik zal het vanavond eens opvragen. Geen idee
Ja, onverwacht. Pas net besloten! Ga zo tickets halen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
Hee dankje. Ik had de time-table van Pinkpopsite gehaald, maar die was niet erg duidelijk....
Renzell, ga je maandag??
Dan zoek ik verderquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ben jij ....
Neen, dat ben ik niet
Leukquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:28 schreef renzell het volgende:
[..]
Ja, onverwacht. Pas net besloten! Ga zo tickets halen.Ehm.... die zijn er toch nog wel hoop ik?
Leuk hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:45 schreef renzell het volgende:
Ja super.Vind het vooral zo leuk dat ik het pas net besloten heb! Ik ga met m'n broertje en zusje, prima combi. Lowlands doen we weer 'vol' dit jaar, maar dit wordt alvast een leuk voorproefje.
quote:
12.00 gaat de camping open, dus...quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:57 schreef Mr.Brightside het volgende:
Hoe vroeg moet je er zijn om gegarandeerd op camping A te staan?
Ja hallo, als ik dat ga vertellen, sta ik zelf straks ook nog in de rij!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:08 schreef Mr.Brightside het volgende:
Die rij zal ook echt relaxt zijn dan
En het gaat vast wel eerder open, alleen hoe laat moet je er dan zijn, is de vraag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |