Friet is meestal goedkoop, broodjes varieeren heel erg in prijs. Voor een lekkere broodje gezond kan je denk ik wel 5 euro neerleggen, maar zo een zacht broodje met 1 plakje kaas zou iets van 2 euro zijn. Shoarma was ook iets van 5 euro, maar wij hebben vaker iets oosters gehaald op het festivalterrein en dat was ongeveer 7.50?quote:en wat zijn de prijzen daar ongeveer voor bier/fris en eten (broodjes/friet/avondeten)

BEDANKT!quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:55 schreef LangeTabbetje het volgende:
De weersvoorspelling wordt steeds slechter. Dacht dat het eerst nog een graadje of 20 zou blijven, wat me een lekker temperatuurtje lijkt, maar de temperatuur gaat nu ook nog zakken naar 15.
In ieder geval voor alle PP gangers......VEEL PLEZIER !

quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:55 schreef LangeTabbetje het volgende:
De weersvoorspelling wordt steeds slechter. Dacht dat het eerst nog een graadje of 20 zou blijven, wat me een lekker temperatuurtje lijkt, maar de temperatuur gaat nu ook nog zakken naar 15.
In ieder geval voor alle PP gangers......VEEL PLEZIER !

quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:29 schreef LENUS het volgende:
[..]
Lekker in de regen schraal bier drinken
![]()

best te doen met wat afzien. gewoon onderweg stoppen voor een biertjequote:Op donderdag 24 mei 2007 10:39 schreef _Supreme het volgende:
Is het echt te lopen vanaf het station naar het festivalterrein, met een dikke tas?

Naar het festivalterrein zou ik toch de pendelbus nemen.. Camping B is prima te doenquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:39 schreef _Supreme het volgende:
Is het echt te lopen vanaf het station naar het festivalterrein, met een dikke tas?

Wij (maat en ik) lopen altijd vanaf het station naar camping B, zeer goed te doen. Ik denk een minuut of 10 lopen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:39 schreef _Supreme het volgende:

Als je met een redelijke groep bent, kan je ook een taxibusje strikken. Voor een paar euro per persoon word je voor de camping afgedropt!quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:50 schreef Byte_Me het volgende:
ik heb trouwens alles op een steekwagentje staan. dus ik loop lekker van het station naar camping A.

Maar niet zoals op Lowlands dat je nog feesten ´s nachts hebt (90´s now, never mind the british, balkan beats). Dat is zowat nog het tofstequote:Op donderdag 24 mei 2007 05:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
11 uur is het muziekprogramma af. En op de campings is nog genoeg leven

Er staan feesttenten en een discotheek tussen het terrein en de camping open.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:02 schreef Juicyhil het volgende:
Maar wat is er de hele nacht zoal te doen dan, is het echt de moeite waard om het slapen achterwege te laten?

Jaja, je punt is nu wel duidelijk. PP is saai en LL is supercoolquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar niet zoals op Lowlands dat je nog feesten ´s nachts hebt (90´s now, never mind the british, balkan beats). Dat is zowat nog het tofste

Mja ik ben nog nooit naar PP geweest maar zo komt het wel over idd...quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:14 schreef Afunados het volgende:
[..]
Jaja, je punt is nu wel duidelijk. PP is saai en LL is supercool![]()

quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja ik ben nog nooit naar PP geweest maar zo komt het wel over idd...

welke krant? De pinkpopbijlage van LD/DDL van gisteren?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het schijnt dat ik in de krant sta met een pinkpop foto. Iemand een idee.

Ben jij ....quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, ik zal het vanavond eens opvragen. Geen idee

Ja, onverwacht. Pas net besloten! Ga zo tickets halen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
Hee dankje. Ik had de time-table van Pinkpopsite gehaald, maar die was niet erg duidelijk....
Renzell, ga je maandag??

Dan zoek ik verderquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ben jij ....
Neen, dat ben ik niet

Leukquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:28 schreef renzell het volgende:
[..]
Ja, onverwacht. Pas net besloten! Ga zo tickets halen.Ehm.... die zijn er toch nog wel hoop ik?

Leuk hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:45 schreef renzell het volgende:
Ja super.Vind het vooral zo leuk dat ik het pas net besloten heb! Ik ga met m'n broertje en zusje, prima combi. Lowlands doen we weer 'vol' dit jaar, maar dit wordt alvast een leuk voorproefje.

quote:

12.00 gaat de camping open, dus...quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:57 schreef Mr.Brightside het volgende:
Hoe vroeg moet je er zijn om gegarandeerd op camping A te staan?

Ja hallo, als ik dat ga vertellen, sta ik zelf straks ook nog in de rij!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:08 schreef Mr.Brightside het volgende:
Die rij zal ook echt relaxt zijn dan
En het gaat vast wel eerder open, alleen hoe laat moet je er dan zijn, is de vraag!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |