Vorig jaar waren er toch ook geen afzeggingen?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nog geen afzeggingen. Een unicum?
Legerbroek in laarzen stoppen, daarover capuchontrui en je bent er helemaal klaar voorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:47 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Damn... gaat echt geen lekker weertje worden...
Inddquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:47 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Damn... gaat echt geen lekker weertje worden...
doe maar... loopt al het water gelijk je laarzen... broek òver de laarzen werkt m.i. beter, dat en een ponchoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:50 schreef LENUS het volgende:
[..]
Legerbroek in laarzen stoppen, daarover capuchontrui en je bent er helemaal klaar voor![]()
Zondagnacht gaan er dus geen extra treinen? Mijn laatste trein gaat zo te zien om 22:10 en dat ga ik niet redden..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:58 schreef super-muffin het volgende:
Slaap gewoon op het station. Heb ik vorig jaar (zondag op maandag) ook gedaan.
quote:Ander tarief
Voor de terugreis op maandagavond en dinsdagmorgen kun je in Landgraaf alleen kaartjes kopen met een ander tarief dan normaal. Nederland is verdeeld in 3 zones. Elke zone heeft een vaste prijs, vol tarief en gereduceerd.
Koop dus je treinkaartje voor vertrek naar Landgraaf of koop het speciale Pinkpopretour.
Jawel, Anouk toch? Omdat ze niet hoog genoeg in het programma stond? Of was dat een andere festivalquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:39 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er toch ook geen afzeggingen?
Laatste trein naar Eindhoven of Weert gaat om 23.40 uur, dus verwacht dat wij dit wel halen..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:41 schreef soul114 het volgende:
[..]
Zondagnacht gaan er dus geen extra treinen? Mijn laatste trein gaat zo te zien om 22:10 en dat ga ik niet redden..
Trouwens, kan iemand mij vertellen wat het voordeel van een pinkpop retour is? Die is namelijk even duur als 2 keer enkel + 2.50 (voor de bus??).
Heeft dat hier iets mee te maken?
[..]
Misschien ga ik daar wel heen, scheelt een uur in aankomst tijd als ik daar de eerste trein pak.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:05 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Laatste trein naar Eindhoven of Weert gaat om 23.40 uur, dus verwacht dat wij dit wel halen..
Kaartautomaat op (groot?) station onder het knopje concerten en evenementen, ga maar uit van de prijs van 2 enkeltjes + 2,5quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:11 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik kan nergens vinden hoe duur zo een pinkpop retour is
Ik heb sowieso maar een enkeltje nodig omdat mijn weekend OV op zaterdag geldig is (wij gaan dinsdag terug, dus dan weer niet)
zweet en regen, modder, vieze kleren en niet douchen, zatte gasten en weinig nachtrust, koffie en een joint als ontbijtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:50 schreef Love Mae King het volgende:
...en 's avonds lekker droge kleren aantrekken en heerlijk bezatten in het hotel, waarna een welverdiende nachtrust in een versopgemaakt bedje mijn deel zal zijn. Een heerlijk ontbijtje na een warme douche de volgende ochtend zal mij weer fit maken voor een nieuwe dag vol muzieck ende jolijt.
fuck de camping
waar, hoever vh terrein en voor hoeveel is dat hotelletje eigenlijk Peaceman?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:06 schreef peaceman het volgende:
Ik vind het anders toch erg fijn dat wij in een nabij hotelletje zitten![]()
Zeker met het weer wat niet zo heel goed lijkt te worden
Heerlen (5 minuutjes met de trein), 2 nachten voor 119 euro (inclusief uitgebreid ontbijt en internetaansluiting op kamer, buiten een overheerlijke douche en een schoon toilet natuurlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:16 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
waar, hoever vh terrein en voor hoeveel is dat hotelletje eigenlijk Peaceman?
Precies de echte festival-vibequote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:03 schreef NatasTriplesix het volgende:
[..]
zweet en regen, modder, vieze kleren en niet douchen, zatte gasten en weinig nachtrust, koffie en een joint als ontbijt
het zijn toch wel de ingredienten die Pinkpop een extra sausje geven![]()
Weet je niet waar in Kerkrade? Als het Terwinselen is kun je net zo goed gaan lopen, is korter dan vanaf Station Landgraafquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:47 schreef Dupje het volgende:
Ik blijf vrijdag op zaterdag nacht in Kerkrade slapen en pak de eerste trein (geloof ik) naar Landgraaf
Ja ik sliep vorig jaar bij mn vriend in Kerkrade, dat was idd loopbaar, maar geloof dat ik nu aan de andere kant zit. Dus we gaan met treinquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Weet je niet waar in Kerkrade? Als het Terwinselen is kun je net zo goed gaan lopen, is korter dan vanaf Station Landgraaf
je kunt beter thuis blijvenquote:
Preciesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:53 schreef Afunados het volgende:
Achja, als het kloteweer is, slaap ik fijn thuis![]()
Vorig jaar Spekholz, dit jaar Blijerheidequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:20 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja ik sliep vorig jaar bij mn vriend in Kerkrade, dat was idd loopbaar, maar geloof dat ik nu aan de andere kant zit. Dus we gaan met trein
Hoelaat ben je er, kunnen we een rotonde mini-meet houdenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:31 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Vorig jaar Spekholz, dit jaar Blijerheide
En ik zit bij rotonde op Dupje te wachten
Er zijn: wel douches op de camping (kost wel geld, en soms hele lange rijen) Wc's zijn niet ver lopen, altijd max 5 min. ook op het terrein.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:38 schreef klier het volgende:
Er zitten dus geen douches of iets op de camping. Maar hoe zit dat met wcs? Is dat ver lopen? erg smerig? En op het terrein zelf zijn daar voldoende wcs of moet je vaak een half uur lopen / wachten..
Danku
Daar gaat het anders goed los hoor!quote:
quote:
ik ken de platielstraat, woon zelf in maastricht en ga daar altijd uit. Maar wat is er nu vrijdag te doen daar dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:18 schreef superheist het volgende:
[..]
straat met kroegen in maastricht.. op vrijdag dus, inplaats van de rotonde![]()
welk hotel in heerlen zit je dan? misschien kom ik je nog wel tegen bij het ontbijtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heerlen (5 minuutjes met de trein), 2 nachten voor 119 euro (inclusief uitgebreid ontbijt en internetaansluiting op kamer, buiten een overheerlijke douche en een schoon toilet natuurlijk)
Op die manier... zekerquote:
Ja, vrijdag 26, daarna word het kutquote:
Ja, ik hoorde ook gister dat het rond de 30 zou worden, paar uur later word alles leuk verstoord door een 16 gradenquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:27 schreef the_legend_killer het volgende:
ik belgie wordt het 30 graden volgens het nieuws
En het zijn maar een paar kilometers
blijft toch afwachtenquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:29 schreef neggix het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde ook gister dat het rond de 30 zou worden, paar uur later word alles leuk verstoord door een 16 gradenVerzet het een paar km
Ja idd. De dag dat Piet P. een beetje betrouwbaar word moeten we nog afwachtenquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
blijft toch afwachten
Zelfde geld begint het weekend met 10 graden en regen terwijl ze zeggen dat het 30 graden wordt
Ik heb het liever droogquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:20 schreef LENUS het volgende:
Wat mij betreft gaat het keihard regenen en hagelen, dat is voor mij de charme van pink pop!
Ik moet dinsdagmiddag een presentatie geven, ga daarom dinsdagmorgen direct door naar mijn werkquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb het liever droog![]()
Ik moet maandag respectable eruit zien. Vraag me af of dat gaat lukken.![]()
waarom belachelijk? Krijg je 16 bands voor. Zeg dat je de helft kan zien, 8 bands, voor nog geen tientje per band.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:18 schreef MaJo het volgende:
Ik had best een dagje naar pinkpop gewild maar 69 euro voor een dagkaartEcht belachelijk
Ok laat ik het anders formuleren: in vergelijking met een 3 dagen kaart is het belachelijk duur. En kijk het is leuk om bands te zien op een festival maar toch heel anders dan als je ze ergens in een (kleine) zaal ziet. Maar als ik niet naar AM was gegaan zondag dan zou ik de zondag denk ik wel gegaan zijn (de zaterdag en maandag interesseren me wat minder)quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:23 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
waarom belachelijk? Krijg je 16 bands voor. Zeg dat je de helft kan zien, 8 bands, voor nog geen tientje per band.
Wat is daar belachelijk aan?
Misschien is een 3 dagen kaart wel belachelijk goedkoop?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok laat ik het anders formuleren: in vergelijking met een 3 dagen kaart is het belachelijk duur. En kijk het is leuk om bands te zien op een festival maar toch heel anders dan als je ze ergens in een (kleine) zaal ziet. Maar als ik niet naar AM was gegaan zondag dan zou ik de zondag denk ik wel gegaan zijn (de zaterdag en maandag interesseren me wat minder)
en jij bent?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:32 schreef Leonos het volgende:
Oke, in Love Mae King zijn ogen is het goedkoop en in MaJo d'r ogen is het duur.
Klaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |