Mwoaaah..quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Camping gaat officieel om 12:00 open....
Zo vroeg moegelijk komen is slim!
En dan? WIldkamperen? Nachtje doorhalen?quote:
Toevallig, ik kom ook uit Delftquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:47 schreef Me_Wesley het volgende:
Hoe gaan jullie eigenlijk naar Pinkpop toe?
Trein, auto, fiets, lopend?
Ik kom heerlijk met wat vrienden aangeboekt vanuit Delft! Lekker muziekie aan, alvast in de stemming komen!
En dat weer mag wel wat gaan verbeteren
Of je pakt een hotel voor de vrijdagnachtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nachtje met z'n alleen voor de camping liggen. Muziekje aan, bier tanken en dan lam naar binnen zaterdagochtend
Ja daarom..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:27 schreef super-muffin het volgende:
Maar daar mag je niet op als je een dag kaart hebt. Behalve van maandag op dinsdag nacht.
Nog een dagje Maastrichtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:00 schreef Frenkel het volgende:
Wat is de dichtbijnste 'slaapplek' ? (camping / hotel/ motel)
Wij gaan alleen de zondag, maar hebben geen zin om avonds nog naar huis te rijden..
iemand een idee??
ik ben al bezig voor in de autoquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:19 schreef Afunados het volgende:
[..]
Nog een dagje Maastricht![]()
Zojuist overigens mijn Pinkpop playlist gemaakt voor de rest v/d week![]()
Ik heb hier al een paar mp3-cdtjes, de rest wordt door mijn maten verzorgdquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ben al bezig voor in de auto![]()
Goede tent iddquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:30 schreef kreuk050 het volgende:
Ik heb deze tent gekocht: http://www.perrysport.nl/(...)nten/perry/zoek_yes/
Lijkt me een prima ding om met me dronken kop in te liggen.
Depends on welke campingquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:41 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hoelang is het lopen dan vanaf de campings?![]()
Je ging toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:29 schreef BloodyLotte het volgende:
Hohhhh! Ik ga trouwens niet in een tent.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:07 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Vrijdag wordt het 26 gradenDat gaat de goede kant op
![]()
![]()
Weer zo warm als vorig jaarquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:46 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Het wordt gewoon hardstikke lekker weer.
quote:
Euhm?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:34 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik vroeg me af of iemand weet wanneer de laatste 2 bands bekend worden gemaakt?
Dat er nog 2 bands bevestigd moeten worden?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:45 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik heb op meerdere sites gelezen dat het zo is namelijk..
quote:Op zondag 20 mei 2007 19:34 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik vroeg me af of iemand weet wanneer de laatste 2 bands bekend worden gemaakt?
Geef toe, het is een tikkeltje dom.quote:
Ruim op tijd. heb nog 6 dagenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |