je kunt beter thuis blijvenquote:
Preciesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:53 schreef Afunados het volgende:
Achja, als het kloteweer is, slaap ik fijn thuis![]()
Vorig jaar Spekholz, dit jaar Blijerheidequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:20 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja ik sliep vorig jaar bij mn vriend in Kerkrade, dat was idd loopbaar, maar geloof dat ik nu aan de andere kant zit. Dus we gaan met trein
Hoelaat ben je er, kunnen we een rotonde mini-meet houdenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:31 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Vorig jaar Spekholz, dit jaar Blijerheide
En ik zit bij rotonde op Dupje te wachten
Er zijn: wel douches op de camping (kost wel geld, en soms hele lange rijen) Wc's zijn niet ver lopen, altijd max 5 min. ook op het terrein.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:38 schreef klier het volgende:
Er zitten dus geen douches of iets op de camping. Maar hoe zit dat met wcs? Is dat ver lopen? erg smerig? En op het terrein zelf zijn daar voldoende wcs of moet je vaak een half uur lopen / wachten..
Danku
Daar gaat het anders goed los hoor!quote:
quote:
ik ken de platielstraat, woon zelf in maastricht en ga daar altijd uit. Maar wat is er nu vrijdag te doen daar dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:18 schreef superheist het volgende:
[..]
straat met kroegen in maastricht.. op vrijdag dus, inplaats van de rotonde![]()
welk hotel in heerlen zit je dan? misschien kom ik je nog wel tegen bij het ontbijtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heerlen (5 minuutjes met de trein), 2 nachten voor 119 euro (inclusief uitgebreid ontbijt en internetaansluiting op kamer, buiten een overheerlijke douche en een schoon toilet natuurlijk)
Op die manier... zekerquote:
Ja, vrijdag 26, daarna word het kutquote:
Ja, ik hoorde ook gister dat het rond de 30 zou worden, paar uur later word alles leuk verstoord door een 16 gradenquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:27 schreef the_legend_killer het volgende:
ik belgie wordt het 30 graden volgens het nieuws
En het zijn maar een paar kilometers
blijft toch afwachtenquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:29 schreef neggix het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde ook gister dat het rond de 30 zou worden, paar uur later word alles leuk verstoord door een 16 gradenVerzet het een paar km
Ja idd. De dag dat Piet P. een beetje betrouwbaar word moeten we nog afwachtenquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
blijft toch afwachten
Zelfde geld begint het weekend met 10 graden en regen terwijl ze zeggen dat het 30 graden wordt
Ik heb het liever droogquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:20 schreef LENUS het volgende:
Wat mij betreft gaat het keihard regenen en hagelen, dat is voor mij de charme van pink pop!
Ik moet dinsdagmiddag een presentatie geven, ga daarom dinsdagmorgen direct door naar mijn werkquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb het liever droog![]()
Ik moet maandag respectable eruit zien. Vraag me af of dat gaat lukken.![]()
waarom belachelijk? Krijg je 16 bands voor. Zeg dat je de helft kan zien, 8 bands, voor nog geen tientje per band.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:18 schreef MaJo het volgende:
Ik had best een dagje naar pinkpop gewild maar 69 euro voor een dagkaartEcht belachelijk
Ok laat ik het anders formuleren: in vergelijking met een 3 dagen kaart is het belachelijk duur. En kijk het is leuk om bands te zien op een festival maar toch heel anders dan als je ze ergens in een (kleine) zaal ziet. Maar als ik niet naar AM was gegaan zondag dan zou ik de zondag denk ik wel gegaan zijn (de zaterdag en maandag interesseren me wat minder)quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:23 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
waarom belachelijk? Krijg je 16 bands voor. Zeg dat je de helft kan zien, 8 bands, voor nog geen tientje per band.
Wat is daar belachelijk aan?
Misschien is een 3 dagen kaart wel belachelijk goedkoop?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok laat ik het anders formuleren: in vergelijking met een 3 dagen kaart is het belachelijk duur. En kijk het is leuk om bands te zien op een festival maar toch heel anders dan als je ze ergens in een (kleine) zaal ziet. Maar als ik niet naar AM was gegaan zondag dan zou ik de zondag denk ik wel gegaan zijn (de zaterdag en maandag interesseren me wat minder)
en jij bent?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:32 schreef Leonos het volgende:
Oke, in Love Mae King zijn ogen is het goedkoop en in MaJo d'r ogen is het duur.
Klaar?
probeer www.ns.nl (naar landgraaf).quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:20 schreef klier het volgende:
Hoe zit het eik met vervoer?
Ik heb een maandagkaart en wil graag maandagochtend erheen en dan maandagavond weer terug na het laatste concert. Volgens mij moet dat wel kunnen. Ik zou volgens de pinkpop site moeten kijken op de site van veolia. Daar word ik alleen niet veel wijzer van. Er staat niet duidelijk bij hoe ik nou van Tilburg naar Pinkpop kom, met alle verbindingen en shit. Hoe laat vertrekken etc. En wil vooral ook weten hoe duur het is iemand een idee?
Heb gehoord rond de 60 euro dit zou wel asociaal zijn!! Ben je dus totaal 130 euro kwijt voor een dagje pinkpop zonder eten en zo.
Thnx voor de tips alvast!
Tis wel wat langer denk ik hoor, je loopt daar niet alleen hequote:Op woensdag 23 mei 2007 14:32 schreef super-muffin het volgende:
Pendelbus vanaf het station?
Het is misschien 10 minuten lopen, dan ga je toch niet met de bus.
Al je zooi moet ook nog mee.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Tis wel wat langer denk ik hoor, je loopt daar niet alleen he
Haha zo zou je het ook kunnen zien jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:30 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Misschien is een 3 dagen kaart wel belachelijk goedkoop?
Naar Sziget én Lowlandsquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha zo zou je het ook kunnen zien jaIk had wel naar Pinkpop gewild maar aangezien ik ook al naar Sziget en Lowlands ga vond ik dat wel even voldoende. Bovendien trekt Pinkpop me minder, ik weet niet wat het is want ik ben er nooit geweest
Dat komt omdat die zogenaamde "lowriders"quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha zo zou je het ook kunnen zien jaIk had wel naar Pinkpop gewild maar aangezien ik ook al naar Sziget en Lowlands ga vond ik dat wel even voldoende. Bovendien trekt Pinkpop me minder, ik weet niet wat het is want ik ben er nooit geweest
Gewoon biertje drinkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:25 schreef addictive het volgende:
[..]
ik ken de platielstraat, woon zelf in maastricht en ga daar altijd uit. Maar wat is er nu vrijdag te doen daar dan?
Nee we gaan eerder weg bij Szigetquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:03 schreef superheist het volgende:
[..]
Naar Sziget én LowlandsJij vliegt donderdag meteen terug zodat je vrijdag op lowlands staat?
Ah ok, Ik ben vrijdag pas terug in Nederland, maar vlieg wel terug vanuit Bratislava (voor ¤35quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee we gaan eerder weg bij SzigetMoet ook wel want we gaan met de trein
Wow relaxte prijsquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:28 schreef superheist het volgende:
[..]
Ah ok, Ik ben vrijdag pas terug in Nederland, maar vlieg wel terug vanuit Bratislava (voor ¤35) Dus geen lowlands voor mij
Allereerst idd omdat ik me spullen moet mee sjouwen... En het zit al standaard bij dat retourtjequote:Op woensdag 23 mei 2007 14:32 schreef super-muffin het volgende:
Pendelbus vanaf het station?
Het is misschien 10 minuten lopen, dan ga je toch niet met de bus.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:24 schreef donald_dick het volgende:
perskaarten eindelijk binnenvan mij mag het regene, ik kan toch binnne naar de muziek luisteren
ik niet, ik drink me bakkie slootwater liever zonder regenwaterquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:36 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
veel plezier, ik sta liever in de regen tussen de fans
Hotel Paris geloof ik en die van jou?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:46 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
welk hotel in heerlen zit je dan? misschien kom ik je nog wel tegen bij het ontbijt
Je gaat toch niet feest vieren in een hotelbar als je ook op het festivalterrein door kan zakkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:05 schreef Love Mae King het volgende:
Grand Hotel Heerlen... Als je zin hebt in een feestje kan ik je de hotelbar hier aanraden vanaf een uurtje of elf
Wat ga jij na elf uur in de regen op het terrein doen dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je gaat toch niet feest vieren in een hotelbar als je ook op het festivalterrein door kan zakken
Partytenten!quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:16 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Wat ga jij na elf uur in de regen op het terrein doen dan?
Loop ik liever de polonaise in een hotelbar...
Het is stadshotel de Paris. Het is dichtbij jouw hotel... ga je ook met de trein naar Landgraaf?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:05 schreef Love Mae King het volgende:
Grand Hotel Heerlen... Als je zin hebt in een feestje kan ik je de hotelbar hier aanraden vanaf een uurtje of elf
Ikke ook...quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:52 schreef Twinkle20 het volgende:
Word een beetje moedeloos van die weersvoorspelling![]()
Ik heet je van harte welkom in mijn (oude) woonplaatsquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:11 schreef Duizendpootje het volgende:
door het lekkere weer van vandaag heb ik al helemaal zin gekregen!
ik hou de moed er gewoon nog in hoor!
ben erg benieuwd naar Pinkpop, gaat mijn eerste keer worden..
de Line up is iig wel gaaf![]()
is er weer een 24 uurs tent op camping A dan? of bedoel je die tent op camping B, die sluit toch om een uur of 3?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:20 schreef piercedjoh het volgende:
Ga niet naar het festival maar wel feesten bij het tankstation, en proberen de camping op de komen naar de 24 uurs tent. Hopen op een beetje goed weer, hangmatje mee. Hoppa!!
Nee ga met de autoquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is stadshotel de Paris. Het is dichtbij jouw hotel... ga je ook met de trein naar Landgraaf?
waar zet je die neer dan? Wij gaan vanuit Heerlen wel met de trein en kunnen we allebei drinkenquote:
auto bij het hotel en ritjes fixen naar het terreinquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
waar zet je die neer dan? Wij gaan vanuit Heerlen wel met de trein en kunnen we allebei drinken... is goedkoper dan parkeren. Alleen maandag met de auto, dan rijden we na afloop meteen door naar huis.
Janquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:18 schreef JanNL het volgende:
hey mensen even een korte vraag.. via ticketservice kan je geen kaartje meer bestellen maar hebben ze ze nog wel bij de freerecord en/of de gwk ? kan uiteindelijk toch wel dus vandaar zo laat !
Je kan geen kaartje meer bestellen omdat het al over 2 dagen is geloof ik. Via FRS/Postkantoor kan het nog gewoonquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:18 schreef JanNL het volgende:
hey mensen even een korte vraag.. via ticketservice kan je geen kaartje meer bestellen maar hebben ze ze nog wel bij de freerecord en/of de gwk ? kan uiteindelijk toch wel dus vandaar zo laat !
Is er niets meer te beleven na 11 uur dan? Lekker saai festival danquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:16 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Wat ga jij na elf uur in de regen op het terrein doen dan?
Loop ik liever de polonaise in een hotelbar...
11 uur is het muziekprogramma af. En op de campings is nog genoeg levenquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is er niets meer te beleven na 11 uur dan? Lekker saai festival dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |