Wat ga jij na elf uur in de regen op het terrein doen dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je gaat toch niet feest vieren in een hotelbar als je ook op het festivalterrein door kan zakken
Partytenten!quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:16 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Wat ga jij na elf uur in de regen op het terrein doen dan?
Loop ik liever de polonaise in een hotelbar...
Het is stadshotel de Paris. Het is dichtbij jouw hotel... ga je ook met de trein naar Landgraaf?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:05 schreef Love Mae King het volgende:
Grand Hotel Heerlen... Als je zin hebt in een feestje kan ik je de hotelbar hier aanraden vanaf een uurtje of elf
Ikke ook...quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:52 schreef Twinkle20 het volgende:
Word een beetje moedeloos van die weersvoorspelling![]()
Ik heet je van harte welkom in mijn (oude) woonplaatsquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:11 schreef Duizendpootje het volgende:
door het lekkere weer van vandaag heb ik al helemaal zin gekregen!
ik hou de moed er gewoon nog in hoor!
ben erg benieuwd naar Pinkpop, gaat mijn eerste keer worden..
de Line up is iig wel gaaf![]()
is er weer een 24 uurs tent op camping A dan? of bedoel je die tent op camping B, die sluit toch om een uur of 3?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:20 schreef piercedjoh het volgende:
Ga niet naar het festival maar wel feesten bij het tankstation, en proberen de camping op de komen naar de 24 uurs tent. Hopen op een beetje goed weer, hangmatje mee. Hoppa!!
Nee ga met de autoquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is stadshotel de Paris. Het is dichtbij jouw hotel... ga je ook met de trein naar Landgraaf?
waar zet je die neer dan? Wij gaan vanuit Heerlen wel met de trein en kunnen we allebei drinkenquote:
auto bij het hotel en ritjes fixen naar het terreinquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
waar zet je die neer dan? Wij gaan vanuit Heerlen wel met de trein en kunnen we allebei drinken... is goedkoper dan parkeren. Alleen maandag met de auto, dan rijden we na afloop meteen door naar huis.
Janquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:18 schreef JanNL het volgende:
hey mensen even een korte vraag.. via ticketservice kan je geen kaartje meer bestellen maar hebben ze ze nog wel bij de freerecord en/of de gwk ? kan uiteindelijk toch wel dus vandaar zo laat !
Je kan geen kaartje meer bestellen omdat het al over 2 dagen is geloof ik. Via FRS/Postkantoor kan het nog gewoonquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:18 schreef JanNL het volgende:
hey mensen even een korte vraag.. via ticketservice kan je geen kaartje meer bestellen maar hebben ze ze nog wel bij de freerecord en/of de gwk ? kan uiteindelijk toch wel dus vandaar zo laat !
Is er niets meer te beleven na 11 uur dan? Lekker saai festival danquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:16 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Wat ga jij na elf uur in de regen op het terrein doen dan?
Loop ik liever de polonaise in een hotelbar...
11 uur is het muziekprogramma af. En op de campings is nog genoeg levenquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is er niets meer te beleven na 11 uur dan? Lekker saai festival dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |