Ik zie nu al de kaartjes onder de kostprijs verkocht worden. Want het zal pas op de laatste dag uitverkopen naar alle waarschijnlijkheid.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:31 schreef punkr1 het volgende:
Wegens last-minute perstoegang te koop:
PINKPOP 3-DAGEN PASSEPARTOUT:
tegen kostprijs: ¤ 119,15
Opsturen vandaag geen probleem, anders ophalen op vrijdag in Tilburg/Eindhoven/Weert/Roermond of zaterdag voor de camping.
06-10298877
erik AT tripletroublemusic DOT com

Waar haal je een beetje goede poncho? Dus niet van die weggooidingen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:41 schreef Me_Wesley het volgende:
Kaplaarzen, regenbroek en poncho zijn ingepakt ondertussen

Ah nee en ik ga net maandag voor de 1e keer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
http://www.zoover.nl/nederland/limburg/landgraaf/weer
van die voorspellingen op deze site word ik nie vrolijkMaandag 13 graden.

Ach joh, zat plekken om te schuilen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:45 schreef Ziewoarut het volgende:
Neeeneeejneeeeeeeeeeej! geen kutweer he!

Neckermannquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Waar haal je een beetje goede poncho? Dus niet van die weggooidingen?

Godverdegodver... zit hier op m'n werk ja!quote:

Echt goede bij sportzaken als de Perry of wandel/buitensportzaken. De dump verkoopt ook altijd stevige. Maar acceptabele hebben ze al bij zaken als Zeeman en Scapino ed.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]

Dat zou wel relaxt zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop lekker warm
Zoals vandaag

Xenos, 3 euro ! zeker doen, topdingen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]

Heb ik heb ik! En ook een voor Siegfried gekocht.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:18 schreef punkr1 het volgende:
[..]
Xenos, 3 euro ! zeker doen, topdingen!

Wij hebben elkaar vorig jaar ontmoet en toen wisten we niet eens van elkaar hoe we eruit zagen, moet wel goedkomen dusquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik heb nu het langere donkere haar. Peaceman herken je misschien wel.... ach 50.000 mensen maar, komt goed.
![]()

met munten, en die munten kun je cash betalen of met pin.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:23 schreef MutZ het volgende:
Hoe betaal je eigenlijk je eten daar? Contant, chipknip, pin?

Vorig jaar zou het ook slecht weer worden met Lowlands maar de eerste twee dagen was het superwarm. Ben toen helemaal verbrand. Zou zeker altijd zonnebrandcreme meenemen, je weet het nooitquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:00 schreef Diaan73 het volgende:
Vorig jaar zou het ook slecht weer worden, maar toen zijn we helemaal verbrand van de zon thuis gekomen. Dit jaar gaat dus de zonnebrandcrčme zeker mee.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |