Het is natuurlijk wel een kut-grap, maar er gebeurt tenminste wel wat!quote:Op zondag 20 mei 2007 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind dit op zich niet leuk trouwens.
Heftig he?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:38 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo bespied je mij, vraagt Huub.
Streams maar even uit. Even met de hond lopen.
Komt op mij over als zo'n vrouw die van d'r man alle sms-jes leest en alle bankafschriften controleert...quote:Op zondag 20 mei 2007 23:39 schreef Tissik het volgende:
Eng zeg, om Lieke exact hetzelfde gedrag als Brrrrrian te zien vertonen! Fijn wijf, die Lieke, daar kun je op vertrouwen!![]()
Para sistah!
Ik ook niet omdat het BAN groepje zich heel geweldig voelt.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind dit op zich niet leuk trouwens.
Het "hoort" misschien wel bij het spel, maar het is toch ook wel heel genant.quote:
Huupie is dan ook een zeer betrouwbaar persoon als het gaat om innige contacten met anderen...quote:Op zondag 20 mei 2007 23:39 schreef Tissik het volgende:
Eng zeg, om Lieke exact hetzelfde gedrag als Brrrrrian te zien vertonen! Fijn wijf, die Lieke, daar kun je op vertrouwen!![]()
Para sistah!
komt het je zo bekend voor?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:41 schreef agter het volgende:
[..]
Komt op mij over als zo'n vrouw die van d'r man alle sms-jes leest en alle bankafschriften controleert...
Is weer heeeel slim van Huub.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ook niet omdat het BAN groepje zich heel geweldig voelt.
Nee, ben zelf een vrouw...maar ken dat soort types wel. Verschrikkelijk.quote:
Hij is zwanger.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:43 schreef agter het volgende:
Zeg, zie ik daar dat Huub aangekomen is? Kijk eens naar zijn buik?
Wie niet in dat huis? Je ziet ze groeien...quote:Op zondag 20 mei 2007 23:43 schreef agter het volgende:
Zeg, zie ik daar dat Huub aangekomen is? Kijk eens naar zijn buik?
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:44 schreef Flabberguest het volgende:
Maar heeft hij nou met die snol gezoent of niet?
Ik heb het gemist iig, dus ben ook wel benieuwd of het nu echt zo is of dat het alleen maar stoken is van Natasia?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:44 schreef Flabberguest het volgende:
Neequote:Op zondag 20 mei 2007 23:44 schreef Flabberguest het volgende:
neehequote:Op zondag 20 mei 2007 23:45 schreef neehe het volgende:
Ja, als de vrouwen hier horen dat hun man met een ander aan het zoenen is, gaan ze natuurlijk niet kijken, maar gaan ze heel rustig slapen. Ja Ja.
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:45 schreef neehe het volgende:
Ja, als de vrouwen hier horen dat hun man met een ander aan het zoenen is, gaan ze natuurlijk niet kijken, maar gaan ze heel rustig slapen. Ja Ja.
Neen!quote:Op zondag 20 mei 2007 23:44 schreef Flabberguest het volgende:
Nee,Huub vond het een leuk grapje om Lieke jaloers te maken.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:44 schreef Flabberguest het volgende:
En terecht.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:46 schreef robert2006 het volgende:
en wat heeft BAN een plezier zeg
Ja en daar baal ik dan weer van.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:47 schreef Tissik het volgende:
[..]
Maar BAN heeft Lieke nu echt wel overtuigd van het tegendeel...
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:48 schreef kleinzusje het volgende:
Redactie:
Graag stelletjes wissel: Brain met Lieke/ Huub met Amanda
+ Eric er uit
+ Brian en Huub en Jaap vrienden
Zij ziet er lekker uit met die grafkop (C) Huubquote:Op zondag 20 mei 2007 23:50 schreef Tissik het volgende:
Natasia: Jaap en Cora lijken wel 80 en 84 jaar oud samen.
En ontstellend zwak van Huub en Lieke.quote:
Het is me eigenlijk wel duidelijk, over 3 weken, exit Liekequote:Op zondag 20 mei 2007 23:51 schreef Tissik het volgende:
Natasia tegen Amanda: We fikken Lieke morgen bij het ontbijt af!
Palma Hoofd huishouding er gezellig bijquote:Op zondag 20 mei 2007 23:51 schreef Tissik het volgende:
Natasia tegen Amanda: We fikken Lieke morgen bij het ontbijt af!
Anderhalve week toch.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:52 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het is me eigenlijk wel duidelijk, over 3 weken, exit Lieke
Lieke is een miscast geweest, het lijkt een stoer wijf, maar ze is nog naïever dan Amanda is (en dat is bijna onvoorstelbaar).quote:Op zondag 20 mei 2007 23:52 schreef SiRojK het volgende:
[..]
palma krijgt morgenochtend het ene naar het andere orgasme bij het ontbijt puur van leedvermaakquote:
Opgezet plannetje van Melissa, Huub en Jaap.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:44 schreef Flabberguest het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:56 schreef SiRojK het volgende:
Whaha, Brian is er ook nog
Ja, lekker snugger. Wat wrijft BAN in de handjes.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:51 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Huub wist dit van tevoren, die wil gewoon weer wat flamen op Lieke...
Ik lig dubbel hier.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:59 schreef petraa het volgende:
Lieke had Brian mooi beet.
Vind je?Lieke staat compleet voor lul, wat erg om getest te worden wat walgelijk ga maar lekker verder met Huupje jullie verdienen elkaar.quote:
Die weten straks helemaal niet meer wat ze moeten denken.. Weten ze nu al niet, wisten ze nooit nietquote:Op zondag 20 mei 2007 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, lekker snugger. Wat wrijft BAN in de handjes.
Ga streamtijd kopen!quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:52 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dat hoop je , maar helaas BAN is sterker dan HEL, Huub moet kappen met Lieke wordt zijn ondergang.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:01 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Die weten straks helemaal niet meer wat ze moeten denken.. Weten ze nu al niet, wisten ze nooit niet![]()
Ik weet niet hoor, maar Brian was diegene die was uitgeluld...quote:Op maandag 21 mei 2007 00:00 schreef SiRojK het volgende:
WHhahaha..
LIEKE IS NU OFFICIEEL ACHTERLIJK!!!
Ja zo te horen gaat het niet goed.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
Huub is weer eens walgelijk arrogant, en nog ultra-dom bezig ook.
Graaf je eigen graf maar lekker, Huupie!
Huub heeft Japio.. Die wil hem er bij hebbenquote:Op maandag 21 mei 2007 00:03 schreef maril het volgende:
[..]
Dat hoop je , maar helaas BAN is sterker dan HEL, Huub moet kappen met Lieke wordt zijn ondergang.
ik schrok ookquote:
Sorry, ik kan er niets aan doen.. Lees die post nog een keer, dan kun jij daarna tegen jezelf zeggen dat je dom bent, hoef ik je niet uit te scheldenquote:Op maandag 21 mei 2007 00:03 schreef My_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar Brian was diegene die was uitgeluld...
Dát is nou net de grote vraag!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:04 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Huub heeft Japio.. Die wil hem er bij hebben
Natas helemaal opgewondenquote:
geweldig tochquote:Op maandag 21 mei 2007 00:03 schreef maril het volgende:
[..]
Dat hoop je , maar helaas BAN is sterker dan HEL, Huub moet kappen met Lieke wordt zijn ondergang.
Ja dat vond ik ook. Hij wist ook ff niet meer wat hij moest zeggen.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:03 schreef My_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:03 schreef My_ het volgende:
[..]
Die 'discussie' sloeg op de vrij pathetische poging van Brian om hier eigen gewin uit te halen. Daar had Lieke geen zin in, wilde daar ook niet op ingaan, en serveerde Brian uiteindelijk vrij effectief af in voornoemd dialoogje.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:05 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Sorry, ik kan er niets aan doen.. Lees die post nog een keer, dan kun jij daarna tegen jezelf zeggen dat je dom bent, hoef ik je niet uit te schelden
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Die 'discussie' sloeg op de vrij pathetische poging van Brian om hier eigen gewin uit te halen. Daar had Lieke geen zin in, wilde daar ook niet op ingaan, en serveerde Brian uiteindelijk vrij effectief af in voornoemd dialoogje.
Niks mis mee.
Lieke is wel meer het type geen daden maar woordenquote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Die 'discussie' sloeg op de vrij pathetische poging van Brian om hier eigen gewin uit te halen. Daar had Lieke geen zin in, wilde daar ook niet op ingaan, en serveerde Brian uiteindelijk vrij effectief af in voornoemd dialoogje.
Niks mis mee.
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:09 schreef SiRojK het volgende:
Ik hoorde iemand nog zeggen: Nasty is best mooi op die nachtcamera's:
[afbeelding]
En Brian gaat het verhaal er bij Amanda inpompenquote:Op maandag 21 mei 2007 00:09 schreef akveor het volgende:
Natasia gaat morgen Palma vragen om tegen Lieke te zeggen dat Huub Melissa gezoend heeft....
ze moeten het vierenquote:Op maandag 21 mei 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
De 2 debielen beneden gaan weer konijnen.
Je mist het.. Ik zeg dat Lieke dom is.. Geef daarbij een aantal zinnen... Brian was trouwens niet aan het discussieren, die was aan het stoken, stelde enkel vragen, bij een discussie geef je voornamelijk meningen....quote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Niks mis mee.
En gelijk heeft ie....quote:Op maandag 21 mei 2007 00:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En Brian gaat het verhaal er bij Amanda inpompen
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En Brian gaat het verhaal er bij Amanda inpompen
[afbeelding]
Echt.. Wat rode wijn al niet doetquote:
25?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:12 schreef Day het volgende:
Hoeveelste 'zullen we alleen praten'-gesprek is dit voor vandaag?
Een blikje cola lightquote:
Melissa mag Lieke niet en stookte al 2x eerder tegen haar vanavond.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:15 schreef farceman het volgende:
Waarom moet altijd alles daar om Huub draaien?@
Waarom flikt Melissa zo'n grap niet bij Brian?
Altijd weer Huub ..wordt daar zo moe van. Je krijgt zo vanzelf aversie tegen hem.
Lieke wilde dat Brian oplazerde, en kreeg dat vrij simpel voor elkaar.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:11 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Je mist het.. Ik zeg dat Lieke dom is.. Geef daarbij een aantal zinnen... Brian was trouwens niet aan het discussieren, die was aan het stoken, stelde enkel vragen, bij een discussie geef je voornamelijk meningen....
Maargoed, je mag er best op doorgaan, als jij het ook niet ziet![]()
![]()
en huub trapt er zelf ook in door er aan mee te doen.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Melissa mag Lieke niet en stookte al 2x eerder tegen haar vanavond.
Je vergeet er 1! "Ik vertrouw je niet (helemaal)"quote:Op maandag 21 mei 2007 00:16 schreef daWeasel het volgende:
Lieke's optreden in de Gouden Kooi: Zullen we alleen praten?, bewijs het maar, ik weet het niet, waarom, bewijs het maar, ik geef me niet helemaal, bewijs het maar, ik twijfel, hoe zitonze relatie, waarom, zullen we alleen praten, bla bla bla. Toneelhaak!!!!!!!!!!!!!!!!!! AUB
Tegen Huub als persoon hoef je geen aversie te hebben. Hij is duidelijk zat: niet monogaam, en doe wat hij moet doen wat hij nodig acht om het spel te kunnen winnen.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:15 schreef farceman het volgende:
Waarom moet altijd alles daar om Huub draaien?@
Waarom flikt Melissa zo'n grap niet bij Brian?
Altijd weer Huub ..wordt daar zo moe van. Je krijgt zo vanzelf aversie tegen hem.
Ja, maar het kwam hem waarschijnlijk wel goed uit omdat hij toch al aan haar twijfelde. Overigens kan Huub redelijk hard en zelfs ietwat sadistisch doen.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:17 schreef itsme het volgende:
[..]
en huub trapt er zelf ook in door er aan mee te doen.
Lieke is het slimme meisje, van die verstandige goede opmerkingen.. Ze werd daar door 3 man uitgelachen om die 'discussie' opmerking.. Ze ontkracht zichzelf... Maargoed, als jij dat een goede slimme mooie opmerking vondquote:Op maandag 21 mei 2007 00:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lieke wilde dat Brian oplazerde, en kreeg dat vrij simpel voor elkaar.
Niet zo heel dom, lijkt me.
Ik denk dat ze op veel punten veel op elkaar lijken, het verschil is de vlotte babbel van Huub.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:14 schreef kleinzusje het volgende:
Brian lijkt wel een kloon van Huub aan het worden
Mee eensquote:Op maandag 21 mei 2007 00:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op veel punten veel op elkaar lijken, het verschil is de vlotte babbel van Huub.
Ze wil nog niet naar bedquote:Op maandag 21 mei 2007 00:18 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vraag me af of Lieke niet heel moe van zichzelf wordt
En Jaap is zooo slim. Hij kan als hij wil het nepverhaaltje zo maar waar lullen om 'zijn onderdaan' nog zwakker te maken.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lieke wilde dat Brian oplazerde, en kreeg dat vrij simpel voor elkaar.
Niet zo heel dom, lijkt me.
Dat ze dat arrogante gebral van Huub blijft pikken vind ik dan wel weer dom. Maar ook wel weer leuk dat ze Huub daardoor in zijn eigen zwaard laat vallen. Dat heeft hij eerlijk verdiend inmiddels.
Vindt Huub blijkbaar niet erg...quote:Op maandag 21 mei 2007 00:19 schreef riri het volgende:
Huub krijgt echt nog een keer flink lik op zijn stuk...gaat een keer fout zo....duurt niet lang meer en lieke laat hem vallen
En een IQ puntje of 30quote:Op maandag 21 mei 2007 00:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op veel punten veel op elkaar lijken, het verschil is de vlotte babbel van Huub.
Tja, en wie staat er dan nog achter Huub? Het is hoog spel wat ie speelt.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:19 schreef riri het volgende:
Huub krijgt echt nog een keer flink lik op zijn stuk...gaat een keer fout zo....duurt niet lang meer en lieke laat hem vallen
Tja , reken maar dat achter daar opdracht voor gegeven heeft.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Melissa mag Lieke niet en stookte al 2x eerder tegen haar vanavond.
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Jaap speelt het gewoon heel mooi.. Als Huub zou zeggen.. Jaap, einde spelletje, nu wil ik graag dat je echt serieus bent, dan zegt jaap vast wel dat het niet zo was... Dat heeft hij toch al gezegd?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En Jaap is zooo slim. Hij kan als hij wil het nepverhaaltje zo maar waar lullen om 'zijn onderdaan' nog zwakker te maken.
Ik wel van haar in ieder geval.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:18 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vraag me af of Lieke niet heel moe van zichzelf wordt
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:21 schreef Varen het volgende:
Het lijkt wel of Huub het op een confrontatie aan laat komen met Lieke
Hoezo kotsenquote:Op maandag 21 mei 2007 00:20 schreef scanman01 het volgende:
Allemachtig, net als je denkt dat hij niet dieper kan zinken doet Huub weer iets waar je alleen maar op kunt kotsen.
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:21 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jaap speelt het gewoon heel mooi.. Als Huub zou zeggen.. Jaap, einde spelletje, nu wil ik graag dat je echt serieus bent, dan zegt jaap vast wel dat het niet zo was... Dat heeft hij toch al gezegd?
Lieke is wel goed de klos de laatste tijd. Misschien krijgt ze op FOK ook opeens sympathie stemmen, net als toen met Huub gebeurde.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:21 schreef farceman het volgende:
[..]
Tja , reken maar dat achter daar opdracht voor gegeven heeft.
Brian en de rest worden altijd gespaard door iedereen.
Hel lijkt wel of er alleen tv gemaakt kan worden rondom Huub...dit geintje kan toch ook bij Brian of imand anders uitgehaald worden? En morgen zal eerlijke Sonja (Palma ) ook wel weel een duit in het zakje doen....
Hij wil gewoon van haar af, maar wil dat zij het uitspreekt.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:21 schreef Varen het volgende:
Het was effectief. Dat is mijn punt.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:18 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Lieke is het slimme meisje, van die verstandige goede opmerkingen.. Ze werd daar door 3 man uitgelachen om die 'discussie' opmerking.. Ze ontkracht zichzelf... Maargoed, als jij dat een goede slimme mooie opmerking vond![]()
Huub is al een tijdje bezig om Lieke van zich af te schudden, maar Lieke is een soort van Pittbull: het bijt zich vast en weigert los te laten, ongeacht wat dan ook!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:21 schreef Varen het volgende:
Jaap is echt scherp vanavond!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:23 schreef schatje het volgende:
Jaap: "Je moet hem laten werken voor de seks".
Haha dan bestelt Huub Gaby, wel zo makkelijkquote:Op maandag 21 mei 2007 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Jaap: "Je geeft hem veel te makkelijk z'n seks. Laat hem er voor werken weet je!"
Jij bent niet objectief meer. Als je gewoon heel zakelijk kijkt naar wat er gebeurt, zul jij ook moeten toegeven dat het opnieuw lager dan laag is wat hij uithaalde en hoe hij daar nu op reageert.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoezo kotsenIk vond het wel een strakke actie.
HIj heeft in een gesprek met Eric gezegd dat hij na donderdag van haar afwil. (was alleen wel jammer van het neuken). Hij kan zich nl. niet 100% storten op het spel door haar.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:21 schreef agter het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook.
Dan heeft ie zijn handen vrij om met Amanda / Brian te spelen. Zonder dat het 'zijn' schuld is.
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij bent niet objectief meer. Als je gewoon heel zakelijk kijkt naar wat er gebeurt, zul jij ook moeten toegeven dat het opnieuw lager dan laag is wat hij uithaalde en hoe hij daar nu op reageert.
Ik ook.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:21 schreef agter het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook.
Dan heeft ie zijn handen vrij om met Amanda / Brian te spelen. Zonder dat het 'zijn' schuld is.
En toch nog 45% scoren. Dus hij zal denken dat hij het nog lang niet zo slecht doet. En Lieke is een perfecte backup. Zolang de relatie met Lieke goed blijft, vliegt Huub er nooit aan. Zonder Lieke heeft hij eigenlijk alleen Eric nog en daar zou ik mijn geld niet op zetten als ik hem was. Maar ik hoop echt heel erg dat Lieke gaat inzien wat voor walgelijk stuk mens Huub is en dat ze hem laat vallen.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:25 schreef Day het volgende:
[..]
HIj heeft in een gesprek met Eric gezegd dat hij na donderdag van haar afwil. (was alleen wel jammer van het neuken). Hij kan zich nl. niet 100% storten op het spel door haar.
Als je het goed bekijkt is dat ook waar. Huub is meer bezig met ruzie maken en het vervolgens weer goed maken met Lieke, dan met het spel.
Nee hoor, ik lach me sufquote:Op maandag 21 mei 2007 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij bent niet objectief meer. Als je gewoon heel zakelijk kijkt naar wat er gebeurt, zul jij ook moeten toegeven dat het opnieuw lager dan laag is wat hij uithaalde en hoe hij daar nu op reageert.
Inderdaad. Bovendien denk ik dat hij hiermee Eric weer 'terug' kan krijgen, die heeft vanaf het begin de relatie van Huub en Lieke niet zien zitten en de afstand tussen die 2 is erdoor toegenomen.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:25 schreef Day het volgende:
[..]
HIj heeft in een gesprek met Eric gezegd dat hij na donderdag van haar afwil. (was alleen wel jammer van het neuken). Hij kan zich nl. niet 100% storten op het spel door haar.
Als je het goed bekijkt is dat ook waar. Huub is meer bezig met ruzie maken en het vervolgens weer goed maken met Lieke, dan met het spel.
Mafkees For Teh Winnquote:Op maandag 21 mei 2007 00:27 schreef Soury het volgende:
Wat een mafkees is die Jaap
Beetje borderline gedrag. Ruzie schoppen en het op het randje stoppen om het vervolgens weer goed te maken, het liefst door middel van seks.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:21 schreef Varen het volgende:
Het was Lieke die exclusiviteit en monogamiteit eiste van Huub. Niet zo gek dat Huub lichtelijk verwonderd was toen bleek dat dat alles niet voor Lieke zelf bleek te gelden?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:26 schreef riri het volgende:
toen lieke met amanda zoende wat had huub voor een blik toen hij vroeg aan lieke "lieke wil je dit"?
hij was hartstikke jaloers en hij was superboos en serieus
en nu moet hij zelf alles kunnen?
wat een lul wordt die huub....
Wat schattigquote:Op maandag 21 mei 2007 00:28 schreef daWeasel het volgende:
Ah god, Lieke is weer eens boos
[afbeelding]
Mee eens hoor schatje. Vannacht stelde ze zelf voor aan Jaap om Huub is te pakken met vlinders. Daar is Huub vreselijk bang voor. Ze zijn aan mekaar gewaagdquote:Op maandag 21 mei 2007 00:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lach me suf.
Enne, Lieke maakt er zelf keer op keer een drama van hier tot Tokio van.
Wat zeg je me nouquote:Op maandag 21 mei 2007 00:27 schreef Soury het volgende:
Wat een mafkees is die Jaap
Huub ziet dat gewoon anders.. Hij weet niet wat hij aan haar heeft , als gebruiker!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:30 schreef scanman01 het volgende:
Weer zegt Huub dat hij niet weet wat hij aan Lieke heeft. Alsof zij wel weet wat ze aan hem heeft. Als een van twee een leugenaar uis, is het Huub wel.
Hij is silmquote:Op maandag 21 mei 2007 00:30 schreef akveor het volgende:
Sheit wat is die Jaap weer super fokking slim aan het spelen.
Wat weet Lieke niet van Huub dan? Weet ze niet dat hij niet monogaam is? Weet ze niet dat hij met Gaby heeft geneukt? Weet ze niet dat hij met Amanda al het een en ander heeft gefoezeld?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:30 schreef scanman01 het volgende:
Weer zegt Huub dat hij niet weet wat hij aan Lieke heeft. Alsof zij wel weet wat ze aan hem heeft. Als een van twee een leugenaar uis, is het Huub wel.
Tuurlijk niet... midden in de woonkamer... en dat Lieke verhaal is geniaal bedacht Huub trapt er met beide benen in.... en wie zegt dat de info die Jaap eventueel heeft waar is.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:30 schreef SiRojK het volgende:
Jaap en Huubje zijn weer aan het overleggen over de speltactiek
Sterker nog, ik vind er geen reet meer aan op deze manier. Er gebeuren nog wel andere leuke dingen gelukkig. We hebben gestoorde Jaap nog. Dat is maar goed ook.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:32 schreef Varen het volgende:
Ik weet niet wat ik van Lieke moet vinden, maar Huub is er niet leuker door geworden, sinds zij in de kooi zit
Wat maakt het uit, hij heeft Huub zijn woord.. Ik denk dat het allemaal serieus wat dat ze net zeiden!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Tuurlijk niet... midden in de woonkamer... en dat Lieke verhaal is geniaal bedacht Huub trapt er met beide benen in.... en wie zegt dat de info die Jaap eventueel heeft waar is.
Volgens mij zuigt Jaap het uit zijn duim.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:33 schreef agter het volgende:
Het geheim van Lieke...oh, wat spannend!!!
Echt!!!
Is sowieso niet waar. Er zijn al meerderen geweest die graag met het bewijs zouden willen komen dat Lieke liegt, maar niemand heeft dat bewijs. Het zal me benieuwen hoe lang het gaat duren voordat onze 'slimme' Huub dat ook door heeft.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Tuurlijk niet... midden in de woonkamer... en dat Lieke verhaal is geniaal bedacht Huub trapt er met beide benen in.... en wie zegt dat de info die Jaap eventueel heeft waar is.
Dat weten we over 1 1/2e week!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zuigt Jaap het uit zijn grote duim.
Tuurlijk. OF het is weer een fake bericht, net als dat gezeik met Herma de vorige keer.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zuigt Jaap het uit zijn grote duim.
Geen seconde. Lieke is vele malen leuker en zelfs ook sterkerquote:Op maandag 21 mei 2007 00:35 schreef bloodymary het volgende:
Als je die Lieke ziet dan denk je toch echt was Sylvia er nog maar. Wat een trol is die Lieke zeg!![]()
Hij krijgt het van sjoerd hé... Ik gok dat het screenies zijn dan... Of dat er iig screenies zijn van dat moment, hij zal ze nooit letterlijk sturenquote:Op maandag 21 mei 2007 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. OF het is weer een fake bericht, net als dat gezeik met Herma de vorige keer.
Zo ist.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:36 schreef Desii het volgende:
Ik denk dat Huub wel om Lieke geeft... want hij zegt ook mijn gevoel zegt dat het goed zit.... maar hij krijgt van iedereen in de buitenwereld (Vrienden, zijn eigen broer, sylvia, eric) dat ze niet te vertrouwen is....
Wie zou daar niet onzeker van worden
Ik vind het jammer dat Lieke zich zo laat playen... Want ook Palma zal ongetwijfeld olie op het vuur gooien.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is sowieso niet waar. Er zijn al meerderen geweest die graag met het bewijs zouden willen komen dat Lieke liegt, maar niemand heeft dat bewijs. Het zal me benieuwen hoe lang het gaat duren voordat onze 'slimme' Huub dat ook door heeft.
Jep.. Huub mag alles doen... Lieke mag niets. Dat is Huub ten voeten uit.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:32 schreef farceman het volgende:
Tja Lieke zou dit geintje eens met Mitch moeten uithalen....
Let op dat gaat donderdag gebeuren....en dan zal het met een grote ruzie over zijn voor een tijdje.
Klopt, maar hij is niet echt door en door verliefd.. Hij kan haar ook laten vallen (met de nodige slechte gevoelens nadien), maar overleeft dat dan wel.. Dat is hoe ik hem inschat op dit moment.. Hij gebruikt haar als speeltje en vind haar ondertussen ook best aardig..quote:Op maandag 21 mei 2007 00:36 schreef Desii het volgende:
Ik denk dat Huub wel om Lieke geeft... want hij zegt ook mijn gevoel zegt dat het goed zit.... maar hij krijgt van iedereen in de buitenwereld (Vrienden, zijn eigen broer, sylvia, eric) dat ze niet te vertrouwen is....
Jij hebt dus ook niet gehoord op wat voor zwaar vernederende en beledigende manier hij soms over Lieke praat als zij er niet bij is. Voor hem is ze echt niet meer dan een neukertje, niets meer en niets minder.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:36 schreef Desii het volgende:
Jij bijt je er echt in hequote:Op maandag 21 mei 2007 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook niet gehoord op wat voor zwaar vernederende en beledigende manier hij soms over Lieke praat als zij er niet bij is. Voor hem is ze echt niet meer dan een neukertje, niets meer en niets minder.
Nee, Lieke die slikt alles... 't is een volwassen vrouw die zich onder de tafel laat lullen door de tuinkabouter... Ik had van een intelligente geemancipeerde vrouw meer verwacht.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.. Huub mag alles doen... Lieke mag niets. Dat is Huub ten voeten uit.
Precies, knoop dat maar goed in je oren.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub mag alles doen... Lieke mag niets.
Ik ga mee in de discussie, anders wordt het zo machtig saai hier. Dan gaat iedereen Lieke afbranden en Huub de hemel in prijzen en dat werkt niet echt op een discussieforum.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen seconde. Lieke is vele malen leuker en zelfs ook sterker
Eerder andersom, want het is Lieke die met een ander het bed indook, en niet Huub. Liefde maakt blind, ik weet het, Scan.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.. Huub mag alles doen... Lieke mag niets. Dat is Huub ten voeten uit.
dat heb ik wel gehoord.... maar ik geloof dat dat een houding is.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook niet gehoord op wat voor zwaar vernederende en beledigende manier hij soms over Lieke praat als zij er niet bij is. Voor hem is ze echt niet meer dan een neukertje, niets meer en niets minder.
Post jij ooit wel eens iets zonder het woord "Lieke" erinquote:Op maandag 21 mei 2007 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Dat bewijst wat mij betreft dus dat ze echt zwaar verliefd is.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, Lieke die slikt alles... 't is een volwassen vrouw die zich onder de tafel laat lullen door de tuinkabouter... Ik had van een intelligente geemancipeerde vrouw meer verwacht.
Allemachtig. Dit soort opmerkingen is zó vermoeiend.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Post jij ooit wel eens iets zonder het woord "Lieke" erin![]()
WTFquote:Op maandag 21 mei 2007 00:41 schreef Tissik het volgende:
[..]
Eerder andersom, want het is Lieke die met een ander het bed indook, en niet Huub.
Het is je gelukt!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Allemachtig. Dit soort opmerkingen is zó vermoeiend.
Ja maar als je 24 uur op elkaars lip zit kan dat heeeel snel over zijnquote:Op maandag 21 mei 2007 00:41 schreef Desii het volgende:
[..]
dat heb ik wel gehoord.... maar ik geloof dat dat een houding is.
1. hij laat haar contact opnemen met zijn mams, broer e.d (toen ze nog huishoudster was) waarom zou je dat doen, als je niet om iemand geeft.
2. hij heeft een fiske dosis achterdocht ri. haar wegens hetgeen wat ik hierboven schreef
Homo's mogen toch ook best slapen?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:42 schreef Disana het volgende:
Waarom ligt Eric ook in de slaapkamer?
Ja, ik dus ook.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, Lieke die slikt alles... 't is een volwassen vrouw die zich onder de tafel laat lullen door de tuinkabouter... Ik had van een intelligente geemancipeerde vrouw meer verwacht.
Aldus Narcissus net voor hij in de vijver vielquote:Op maandag 21 mei 2007 00:29 schreef Disana het volgende:
Huub: Ik speel liever een mindgame met haar dan dat ze met mij loopt te fokken.
Dat vind ik nou ook. Probeer ze ook zoveel mogelijk te ignoren, maar lees er per ongeluk af en toe toch eens een en het valt me op dat jij nog vaker "Lieke" gebruikt dan Peter "Jaap"...quote:Op maandag 21 mei 2007 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Allemachtig. Dit soort opmerkingen is zó vermoeiend.
Ze komt bij mij over als een soort van stalker....quote:Op maandag 21 mei 2007 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Dat bewijst wat mij betreft dus dat ze echt zwaar verliefd is.
Nee, ik bedoel het bloedserieus!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
WTF.... Dit bedoel je cynisch hoop ik toch???
Scan, je moet echt beter lezen. Niet iedereen keurt Huub's acties goed, hoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ga mee in de discussie, anders wordt het zo machtig saai hier. Dan gaat iedereen Lieke afbranden en Huub de hemel in prijzen en dat werkt niet echt op een discussieforum.
Hij zal wel zin hebbenquote:Op maandag 21 mei 2007 00:44 schreef scanman01 het volgende:
Huub zegt het nu eerlijk tegen Lieke. Dat valt me dan weer mee
Aan de andere kant.. Als er echt van die info is, kan hij haar dan alsnog laten vallen..quote:Op maandag 21 mei 2007 00:46 schreef SiRojK het volgende:
Huub.. wat doe je.. Je neukt jezelf anaal,
najah, daar ga je vnv toch een debat over houden
Klopt, kraak Huub's acties net zo hard af als dat ik Lieke af en toe een compliment geef. En daar ben ik echt de enige niet in.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:45 schreef Day het volgende:
[..]
Scan, je moet echt beter lezen. Niet iedereen keurt Huub's acties goed, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |