quote:Op zondag 20 mei 2007 23:52 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het is me eigenlijk wel duidelijk, over 3 weken, exit Lieke
Dat hoop je , maar helaas BAN is sterker dan HEL, Huub moet kappen met Lieke wordt zijn ondergang.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:01 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Die weten straks helemaal niet meer wat ze moeten denken.. Weten ze nu al niet, wisten ze nooit niet![]()
Ik weet niet hoor, maar Brian was diegene die was uitgeluld...quote:Op maandag 21 mei 2007 00:00 schreef SiRojK het volgende:
WHhahaha..
LIEKE IS NU OFFICIEEL ACHTERLIJK!!!
Ja zo te horen gaat het niet goed.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
Huub is weer eens walgelijk arrogant, en nog ultra-dom bezig ook.
Graaf je eigen graf maar lekker, Huupie!
Huub heeft Japio.. Die wil hem er bij hebbenquote:Op maandag 21 mei 2007 00:03 schreef maril het volgende:
[..]
Dat hoop je , maar helaas BAN is sterker dan HEL, Huub moet kappen met Lieke wordt zijn ondergang.
ik schrok ookquote:
Sorry, ik kan er niets aan doen.. Lees die post nog een keer, dan kun jij daarna tegen jezelf zeggen dat je dom bent, hoef ik je niet uit te scheldenquote:Op maandag 21 mei 2007 00:03 schreef My_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar Brian was diegene die was uitgeluld...
Dát is nou net de grote vraag!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:04 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Huub heeft Japio.. Die wil hem er bij hebben
Natas helemaal opgewondenquote:
geweldig tochquote:Op maandag 21 mei 2007 00:03 schreef maril het volgende:
[..]
Dat hoop je , maar helaas BAN is sterker dan HEL, Huub moet kappen met Lieke wordt zijn ondergang.
Ja dat vond ik ook. Hij wist ook ff niet meer wat hij moest zeggen.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:03 schreef My_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:03 schreef My_ het volgende:
[..]
Die 'discussie' sloeg op de vrij pathetische poging van Brian om hier eigen gewin uit te halen. Daar had Lieke geen zin in, wilde daar ook niet op ingaan, en serveerde Brian uiteindelijk vrij effectief af in voornoemd dialoogje.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:05 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Sorry, ik kan er niets aan doen.. Lees die post nog een keer, dan kun jij daarna tegen jezelf zeggen dat je dom bent, hoef ik je niet uit te schelden
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Die 'discussie' sloeg op de vrij pathetische poging van Brian om hier eigen gewin uit te halen. Daar had Lieke geen zin in, wilde daar ook niet op ingaan, en serveerde Brian uiteindelijk vrij effectief af in voornoemd dialoogje.
Niks mis mee.
Lieke is wel meer het type geen daden maar woordenquote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Die 'discussie' sloeg op de vrij pathetische poging van Brian om hier eigen gewin uit te halen. Daar had Lieke geen zin in, wilde daar ook niet op ingaan, en serveerde Brian uiteindelijk vrij effectief af in voornoemd dialoogje.
Niks mis mee.
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:09 schreef SiRojK het volgende:
Ik hoorde iemand nog zeggen: Nasty is best mooi op die nachtcamera's:
[afbeelding]
En Brian gaat het verhaal er bij Amanda inpompenquote:Op maandag 21 mei 2007 00:09 schreef akveor het volgende:
Natasia gaat morgen Palma vragen om tegen Lieke te zeggen dat Huub Melissa gezoend heeft....
ze moeten het vierenquote:Op maandag 21 mei 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
De 2 debielen beneden gaan weer konijnen.
Je mist het.. Ik zeg dat Lieke dom is.. Geef daarbij een aantal zinnen... Brian was trouwens niet aan het discussieren, die was aan het stoken, stelde enkel vragen, bij een discussie geef je voornamelijk meningen....quote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Niks mis mee.
En gelijk heeft ie....quote:Op maandag 21 mei 2007 00:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En Brian gaat het verhaal er bij Amanda inpompen
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En Brian gaat het verhaal er bij Amanda inpompen
[afbeelding]
Echt.. Wat rode wijn al niet doetquote:
25?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:12 schreef Day het volgende:
Hoeveelste 'zullen we alleen praten'-gesprek is dit voor vandaag?
Een blikje cola lightquote:
Melissa mag Lieke niet en stookte al 2x eerder tegen haar vanavond.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:15 schreef farceman het volgende:
Waarom moet altijd alles daar om Huub draaien?@
Waarom flikt Melissa zo'n grap niet bij Brian?
Altijd weer Huub ..wordt daar zo moe van. Je krijgt zo vanzelf aversie tegen hem.
Lieke wilde dat Brian oplazerde, en kreeg dat vrij simpel voor elkaar.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:11 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Je mist het.. Ik zeg dat Lieke dom is.. Geef daarbij een aantal zinnen... Brian was trouwens niet aan het discussieren, die was aan het stoken, stelde enkel vragen, bij een discussie geef je voornamelijk meningen....
Maargoed, je mag er best op doorgaan, als jij het ook niet ziet![]()
![]()
en huub trapt er zelf ook in door er aan mee te doen.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Melissa mag Lieke niet en stookte al 2x eerder tegen haar vanavond.
Je vergeet er 1! "Ik vertrouw je niet (helemaal)"quote:Op maandag 21 mei 2007 00:16 schreef daWeasel het volgende:
Lieke's optreden in de Gouden Kooi: Zullen we alleen praten?, bewijs het maar, ik weet het niet, waarom, bewijs het maar, ik geef me niet helemaal, bewijs het maar, ik twijfel, hoe zitonze relatie, waarom, zullen we alleen praten, bla bla bla. Toneelhaak!!!!!!!!!!!!!!!!!! AUB
Tegen Huub als persoon hoef je geen aversie te hebben. Hij is duidelijk zat: niet monogaam, en doe wat hij moet doen wat hij nodig acht om het spel te kunnen winnen.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:15 schreef farceman het volgende:
Waarom moet altijd alles daar om Huub draaien?@
Waarom flikt Melissa zo'n grap niet bij Brian?
Altijd weer Huub ..wordt daar zo moe van. Je krijgt zo vanzelf aversie tegen hem.
Ja, maar het kwam hem waarschijnlijk wel goed uit omdat hij toch al aan haar twijfelde. Overigens kan Huub redelijk hard en zelfs ietwat sadistisch doen.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:17 schreef itsme het volgende:
[..]
en huub trapt er zelf ook in door er aan mee te doen.
Lieke is het slimme meisje, van die verstandige goede opmerkingen.. Ze werd daar door 3 man uitgelachen om die 'discussie' opmerking.. Ze ontkracht zichzelf... Maargoed, als jij dat een goede slimme mooie opmerking vondquote:Op maandag 21 mei 2007 00:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lieke wilde dat Brian oplazerde, en kreeg dat vrij simpel voor elkaar.
Niet zo heel dom, lijkt me.
Ik denk dat ze op veel punten veel op elkaar lijken, het verschil is de vlotte babbel van Huub.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:14 schreef kleinzusje het volgende:
Brian lijkt wel een kloon van Huub aan het worden
Mee eensquote:Op maandag 21 mei 2007 00:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op veel punten veel op elkaar lijken, het verschil is de vlotte babbel van Huub.
Ze wil nog niet naar bedquote:Op maandag 21 mei 2007 00:18 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vraag me af of Lieke niet heel moe van zichzelf wordt
En Jaap is zooo slim. Hij kan als hij wil het nepverhaaltje zo maar waar lullen om 'zijn onderdaan' nog zwakker te maken.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lieke wilde dat Brian oplazerde, en kreeg dat vrij simpel voor elkaar.
Niet zo heel dom, lijkt me.
Dat ze dat arrogante gebral van Huub blijft pikken vind ik dan wel weer dom. Maar ook wel weer leuk dat ze Huub daardoor in zijn eigen zwaard laat vallen. Dat heeft hij eerlijk verdiend inmiddels.
Vindt Huub blijkbaar niet erg...quote:Op maandag 21 mei 2007 00:19 schreef riri het volgende:
Huub krijgt echt nog een keer flink lik op zijn stuk...gaat een keer fout zo....duurt niet lang meer en lieke laat hem vallen
En een IQ puntje of 30quote:Op maandag 21 mei 2007 00:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op veel punten veel op elkaar lijken, het verschil is de vlotte babbel van Huub.
Tja, en wie staat er dan nog achter Huub? Het is hoog spel wat ie speelt.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:19 schreef riri het volgende:
Huub krijgt echt nog een keer flink lik op zijn stuk...gaat een keer fout zo....duurt niet lang meer en lieke laat hem vallen
Tja , reken maar dat achter daar opdracht voor gegeven heeft.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Melissa mag Lieke niet en stookte al 2x eerder tegen haar vanavond.
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Jaap speelt het gewoon heel mooi.. Als Huub zou zeggen.. Jaap, einde spelletje, nu wil ik graag dat je echt serieus bent, dan zegt jaap vast wel dat het niet zo was... Dat heeft hij toch al gezegd?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En Jaap is zooo slim. Hij kan als hij wil het nepverhaaltje zo maar waar lullen om 'zijn onderdaan' nog zwakker te maken.
Ik wel van haar in ieder geval.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:18 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vraag me af of Lieke niet heel moe van zichzelf wordt
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:21 schreef Varen het volgende:
Het lijkt wel of Huub het op een confrontatie aan laat komen met Lieke
Hoezo kotsenquote:Op maandag 21 mei 2007 00:20 schreef scanman01 het volgende:
Allemachtig, net als je denkt dat hij niet dieper kan zinken doet Huub weer iets waar je alleen maar op kunt kotsen.
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:21 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jaap speelt het gewoon heel mooi.. Als Huub zou zeggen.. Jaap, einde spelletje, nu wil ik graag dat je echt serieus bent, dan zegt jaap vast wel dat het niet zo was... Dat heeft hij toch al gezegd?
Lieke is wel goed de klos de laatste tijd. Misschien krijgt ze op FOK ook opeens sympathie stemmen, net als toen met Huub gebeurde.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:21 schreef farceman het volgende:
[..]
Tja , reken maar dat achter daar opdracht voor gegeven heeft.
Brian en de rest worden altijd gespaard door iedereen.
Hel lijkt wel of er alleen tv gemaakt kan worden rondom Huub...dit geintje kan toch ook bij Brian of imand anders uitgehaald worden? En morgen zal eerlijke Sonja (Palma ) ook wel weel een duit in het zakje doen....
Hij wil gewoon van haar af, maar wil dat zij het uitspreekt.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:21 schreef Varen het volgende:
Het was effectief. Dat is mijn punt.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:18 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Lieke is het slimme meisje, van die verstandige goede opmerkingen.. Ze werd daar door 3 man uitgelachen om die 'discussie' opmerking.. Ze ontkracht zichzelf... Maargoed, als jij dat een goede slimme mooie opmerking vond![]()
Huub is al een tijdje bezig om Lieke van zich af te schudden, maar Lieke is een soort van Pittbull: het bijt zich vast en weigert los te laten, ongeacht wat dan ook!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:21 schreef Varen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |