quote:Op zondag 20 mei 2007 23:52 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het is me eigenlijk wel duidelijk, over 3 weken, exit Lieke
Dat hoop je , maar helaas BAN is sterker dan HEL, Huub moet kappen met Lieke wordt zijn ondergang.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:01 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Die weten straks helemaal niet meer wat ze moeten denken.. Weten ze nu al niet, wisten ze nooit niet![]()
Ik weet niet hoor, maar Brian was diegene die was uitgeluld...quote:Op maandag 21 mei 2007 00:00 schreef SiRojK het volgende:
WHhahaha..
LIEKE IS NU OFFICIEEL ACHTERLIJK!!!
Ja zo te horen gaat het niet goed.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
Huub is weer eens walgelijk arrogant, en nog ultra-dom bezig ook.
Graaf je eigen graf maar lekker, Huupie!
Huub heeft Japio.. Die wil hem er bij hebbenquote:Op maandag 21 mei 2007 00:03 schreef maril het volgende:
[..]
Dat hoop je , maar helaas BAN is sterker dan HEL, Huub moet kappen met Lieke wordt zijn ondergang.
ik schrok ookquote:
Sorry, ik kan er niets aan doen.. Lees die post nog een keer, dan kun jij daarna tegen jezelf zeggen dat je dom bent, hoef ik je niet uit te scheldenquote:Op maandag 21 mei 2007 00:03 schreef My_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar Brian was diegene die was uitgeluld...
Dát is nou net de grote vraag!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:04 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Huub heeft Japio.. Die wil hem er bij hebben
Natas helemaal opgewondenquote:
geweldig tochquote:Op maandag 21 mei 2007 00:03 schreef maril het volgende:
[..]
Dat hoop je , maar helaas BAN is sterker dan HEL, Huub moet kappen met Lieke wordt zijn ondergang.
Ja dat vond ik ook. Hij wist ook ff niet meer wat hij moest zeggen.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:03 schreef My_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:03 schreef My_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |