quote:Op zondag 20 mei 2007 23:48 schreef kleinzusje het volgende:
Redactie:
Graag stelletjes wissel: Brain met Lieke/ Huub met Amanda
+ Eric er uit
+ Brian en Huub en Jaap vrienden
Zij ziet er lekker uit met die grafkop (C) Huubquote:Op zondag 20 mei 2007 23:50 schreef Tissik het volgende:
Natasia: Jaap en Cora lijken wel 80 en 84 jaar oud samen.
En ontstellend zwak van Huub en Lieke.quote:
Het is me eigenlijk wel duidelijk, over 3 weken, exit Liekequote:Op zondag 20 mei 2007 23:51 schreef Tissik het volgende:
Natasia tegen Amanda: We fikken Lieke morgen bij het ontbijt af!
Palma Hoofd huishouding er gezellig bijquote:Op zondag 20 mei 2007 23:51 schreef Tissik het volgende:
Natasia tegen Amanda: We fikken Lieke morgen bij het ontbijt af!
Anderhalve week toch.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:52 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het is me eigenlijk wel duidelijk, over 3 weken, exit Lieke
Lieke is een miscast geweest, het lijkt een stoer wijf, maar ze is nog naïever dan Amanda is (en dat is bijna onvoorstelbaar).quote:Op zondag 20 mei 2007 23:52 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het is me eigenlijk wel duidelijk, over 3 weken, exit Lieke
palma krijgt morgenochtend het ene naar het andere orgasme bij het ontbijt puur van leedvermaakquote:
Opgezet plannetje van Melissa, Huub en Jaap.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:44 schreef Flabberguest het volgende:
Maar heeft hij nou met die snol gezoent of niet?
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:56 schreef SiRojK het volgende:
Whaha, Brian is er ook nog
Ja, lekker snugger. Wat wrijft BAN in de handjes.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:51 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Huub wist dit van tevoren, die wil gewoon weer wat flamen op Lieke...
Ik lig dubbel hier.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:59 schreef petraa het volgende:
Lieke had Brian mooi beet.
Vind je?Lieke staat compleet voor lul, wat erg om getest te worden wat walgelijk ga maar lekker verder met Huupje jullie verdienen elkaar.quote:
Die weten straks helemaal niet meer wat ze moeten denken.. Weten ze nu al niet, wisten ze nooit nietquote:Op zondag 20 mei 2007 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, lekker snugger. Wat wrijft BAN in de handjes.
Ga streamtijd kopen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |