Het is natuurlijk wel een kut-grap, maar er gebeurt tenminste wel wat!quote:Op zondag 20 mei 2007 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind dit op zich niet leuk trouwens.
Heftig he?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:38 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo bespied je mij, vraagt Huub.
Streams maar even uit. Even met de hond lopen.
Komt op mij over als zo'n vrouw die van d'r man alle sms-jes leest en alle bankafschriften controleert...quote:Op zondag 20 mei 2007 23:39 schreef Tissik het volgende:
Eng zeg, om Lieke exact hetzelfde gedrag als Brrrrrian te zien vertonen! Fijn wijf, die Lieke, daar kun je op vertrouwen!![]()
Para sistah!
Ik ook niet omdat het BAN groepje zich heel geweldig voelt.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind dit op zich niet leuk trouwens.
Het "hoort" misschien wel bij het spel, maar het is toch ook wel heel genant.quote:
Huupie is dan ook een zeer betrouwbaar persoon als het gaat om innige contacten met anderen...quote:Op zondag 20 mei 2007 23:39 schreef Tissik het volgende:
Eng zeg, om Lieke exact hetzelfde gedrag als Brrrrrian te zien vertonen! Fijn wijf, die Lieke, daar kun je op vertrouwen!![]()
Para sistah!
komt het je zo bekend voor?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:41 schreef agter het volgende:
[..]
Komt op mij over als zo'n vrouw die van d'r man alle sms-jes leest en alle bankafschriften controleert...
Is weer heeeel slim van Huub.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ook niet omdat het BAN groepje zich heel geweldig voelt.
Nee, ben zelf een vrouw...maar ken dat soort types wel. Verschrikkelijk.quote:
Hij is zwanger.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:43 schreef agter het volgende:
Zeg, zie ik daar dat Huub aangekomen is? Kijk eens naar zijn buik?
Wie niet in dat huis? Je ziet ze groeien...quote:Op zondag 20 mei 2007 23:43 schreef agter het volgende:
Zeg, zie ik daar dat Huub aangekomen is? Kijk eens naar zijn buik?
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:44 schreef Flabberguest het volgende:
Maar heeft hij nou met die snol gezoent of niet?
Ik heb het gemist iig, dus ben ook wel benieuwd of het nu echt zo is of dat het alleen maar stoken is van Natasia?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:44 schreef Flabberguest het volgende:
Neequote:Op zondag 20 mei 2007 23:44 schreef Flabberguest het volgende:
neehequote:Op zondag 20 mei 2007 23:45 schreef neehe het volgende:
Ja, als de vrouwen hier horen dat hun man met een ander aan het zoenen is, gaan ze natuurlijk niet kijken, maar gaan ze heel rustig slapen. Ja Ja.
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:45 schreef neehe het volgende:
Ja, als de vrouwen hier horen dat hun man met een ander aan het zoenen is, gaan ze natuurlijk niet kijken, maar gaan ze heel rustig slapen. Ja Ja.
Neen!quote:Op zondag 20 mei 2007 23:44 schreef Flabberguest het volgende:
Nee,Huub vond het een leuk grapje om Lieke jaloers te maken.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:44 schreef Flabberguest het volgende:
En terecht.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:46 schreef robert2006 het volgende:
en wat heeft BAN een plezier zeg
Ja en daar baal ik dan weer van.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:47 schreef Tissik het volgende:
[..]
Maar BAN heeft Lieke nu echt wel overtuigd van het tegendeel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |