Was een grapje toch?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Ze wil met Huub in de jacuzzi? Gaat ze hem nu verleiden om Lieke te pakken?
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tja, het is weer knap saai ......
[afbeelding]
Ze is meer van de Brainless geloof ikquote:Op zondag 20 mei 2007 23:22 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:22 schreef scanman01 het volgende:
De laatste tijd hebben de streams mij ook niet echt overtuigd. Meer ondertuigd eigenlijk ........quote:Op zondag 20 mei 2007 23:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ze zullen toch echt meer moeten laten zien , anders is het echt over na deze gratis periode.
idd heb ook het gevoel dat ze gedronkgeerd is....quote:Op zondag 20 mei 2007 23:24 schreef mootie het volgende:
Mellisa heeft genoeg gedrinkt.
Omhooggevallen niksigheid.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het een misselijkmakende dame.
Ik vermaak me best hoor. Het kan niet constant feest zijn.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De laatste tijd hebben de streams mij ook niet echt overtuigd. Meer ondertuigd eigenlijk ........
Mij ook,quote:Op zondag 20 mei 2007 23:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De laatste tijd hebben de streams mij ook niet echt overtuigd. Meer ondertuigd eigenlijk ........
ik vind het vet sneu voor hem..... want van haar houd tie echtquote:Op zondag 20 mei 2007 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Met mijn ex komt het echt nooit meer goed."
Dus Hedda heeft het licht gezien
Nou, ik vind het feest hoor. Bijna elke avond terror of een rel.. Natasia die weer de oude wordt, Amanda die Huub verleidt, het eier-incident, Lieke en Amanda aan het bekken.. Alleen de laatste paar dagen is het relatief rustig. Maar dan hadden we vanmiddag weer die familie. Ikzelf ben positief verrast iig.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat dit cynisch is.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:27 schreef Desii het volgende:
[..]
ik vind het vet sneu voor hem..... want van haar houd tie echt
Ja, tis ook een echt kindje van god...quote:Op zondag 20 mei 2007 23:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Melissa heeft al 4 zenders kapot gekregen. 2x in het zwembad gevallen (gegooid), 1x over de zender gepist en de vierde keer weet ze niet meer precies.
ze heeft dus toch meer "kwaliteiten" .......quote:Op zondag 20 mei 2007 23:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Melissa heeft al 4 zenders kapot gekregen. 2x in het zwembad gevallen (gegooid), 1x over de zender gepist en de vierde keer weet ze niet meer precies.
Echt waar ik hoop zo dat je die cap hebt van de tweede foto maar dan paar seconden daarvoor, ik denk een beaver shot, maar check het ff als je kan....quote:Op zondag 20 mei 2007 23:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio heeft even alarm geslagen .....
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat dacht ik ook!quote:Op zondag 20 mei 2007 23:33 schreef waxmask het volgende:
Iemand ook een cap gemaakt van Mellis, toen ze ging verzitten op de bank? Ik dacht dat ze "commando" was, maar ik wil bewijs.....
Ik probeerde de cap te maken, maar het ging te snelquote:Op zondag 20 mei 2007 23:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Echt waar ik hoop zo dat je die cap hebt van de tweede foto maar dan paar seconden daarvoor, ik denk een beaver shot, maar check het ff als je kan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |