quote:Op zondag 20 mei 2007 22:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dank je voor de cap scan leuk koppie heeft huppie zo ik zeg ik hou dr van
En hem dan al zo missen dat je moet huilen bij vertrek... dat zal wat worden na die huwelijksnacht vol extase en romantiekquote:
zo heeft japio best een leuk koppiequote:
Een echt manneke.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Echt een kinderhoofd heeft ie. Niks echt mannelijks aan die gast te vinden.
Die knul is pas 25 hoor.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Echt een kinderhoofd heeft ie. Niks echt mannelijks aan die gast te vinden.
En de sextapequote:Op zondag 20 mei 2007 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hem dan al zo missen dat je moet huilen bij vertrek... dat zal wat worden na die huwelijksnacht vol extase en romantiek![]()
een leuk uitstraling heeft hij op de foto en ja het is gewoon een jonge hond die nog vaak op zijn bek zal gaanquote:Op zondag 20 mei 2007 22:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die knul is pas 25 hoor.
Ik werd op mijn 25e nog geweigerd in een bar omdat ik er te jong uit zag![]()
Dat wordt een schandaal wat het schandaal om de Pamela Anderson en Paris Hilton tapes finaal in de schaduw zetquote:
Ik vind het zonder Melisa een stuk gezelligerquote:Op zondag 20 mei 2007 22:49 schreef Dark het volgende:
Melisa vindt het met alcohol een stuk gezelliger, ze vindt dat het al lang duurt, met die 3 glaasjes.
Ik ken dat!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die knul is pas 25 hoor.
Ik werd op mijn 25e nog geweigerd in een bar omdat ik er te jong uit zag![]()
Over 10 minuten mag hij iig naar bedquote:Op zondag 20 mei 2007 22:50 schreef Day het volgende:
Kan Eric niet gewoon naar bed?
Maar die tape wordt natuurlijk pas verspreid als de relatie over is... dus ook nog in DGK als het mee zit!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wordt een schandaal wat het schandaal om de Pamela Anderson en Paris Hilton tapes finaal in de schaduw zet![]()
Niks mis met Sloggyquote:Op zondag 20 mei 2007 22:55 schreef Villalux het volgende:
cora heeft een lange onderbroek aan zie ik!![]()
![]()
Plassen met stress?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:55 schreef RSie het volgende:
Erika heeft last van PMS??
in geen geval een stringquote:Op zondag 20 mei 2007 22:55 schreef Villalux het volgende:
cora heeft een lange onderbroek aan zie ik!![]()
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:59 schreef kybe het volgende:
Amanda denkt dat Homosexuelen aids op kunnen wekken![]()
![]()
![]()
kehp elk keer bij dei fuitmelding ean shotje genoemn maar het hlep geen holquote:Op zondag 20 mei 2007 22:49 schreef Kinga het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Niet zo beginnen he.![]()
nou...quote:Op zondag 20 mei 2007 23:06 schreef Meganog het volgende:
Melissa is echt on-wijs grappig.
Weet ze al dat kindjes niet van de ooievaar komen??quote:Op zondag 20 mei 2007 22:59 schreef kybe het volgende:
Amanda denkt dat Homosexuelen aids op kunnen wekken![]()
![]()
![]()
Je zag haar ook heel erg schrikken toen ze hoorde dat anale sex gevaarlijker wasquote:Op zondag 20 mei 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet ze al dat kindjes niet van de ooievaar komen??![]()
Dat weet ze al. Natasia heeft immers uitgelegd dat zij haar kindjes heeft uitgepoept. Dat was een hele openbaring voor Amanda.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet ze al dat kindjes niet van de ooievaar komen??![]()
Die heeft een negatief effect op de bloedcirculatie in haar hersenen??quote:Op zondag 20 mei 2007 23:10 schreef mootie het volgende:
Volgens mij heeft Mellisa gewoon last van die enorme bovenlip als ze praat.
Zo'n zelfde verstandhouding zie je ook regelmatig tussen Huub en Natasia.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:12 schreef scanman01 het volgende:
Huub en Brian even vuistjes tegen elkaar. Echte dikke vriendschap die twee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |