Juist wel, gun die kindjes nou een huis met een zwembadquote:Op zondag 20 mei 2007 22:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan heb jij de hartverscheurende beelden niet gezien vanmiddag met de kindjes....
mijn vaderhart huilde ervan...![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:29 schreef Kaleddis het volgende:
Gut gut, nu weer gezeik van Eric. 'k Denk niet dat ik het vanavond nog lang trek![]()
![]()
Ik denk dat Eric diep in zijn hart ook van Huub af wil.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:28 schreef Day het volgende:
[..]
En Eric wil van Lieke af. Dat is na vandaag ook heel duidelijk.
Dat idee ja, ze hebben toch al een egocentrische bitch als moeder, daar komen ze al niet meer van af.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Juist wel, gun die kindjes nou een huis met een zwembad![]()
Als ze maar wel die hekkquote:Op zondag 20 mei 2007 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben zo ver dat HEL en BANJ compleet aan gruzelementen mogen vallen... sterker nog: van mij mag Natasia inmiddels die hele fucking kutvilla winnen![]()
Heeft Eric eigenlijk ooit wel eens gezegd hoe hij aan dat litteken komt?quote:
Ja, zat één of andere bult en dat hebben ze weggehaald.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:34 schreef soylent het volgende:
[..]
Heeft Eric eigenlijk ooit wel eens gezegd hoe hij aan dat litteken komt?
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:34 schreef soylent het volgende:
[..]
Heeft Eric eigenlijk ooit wel eens gezegd hoe hij aan dat litteken komt?
Nee, hij wil Huub voor zichzelf. Hij wilde toch verder dan zuigen en rukken?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:31 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik denk dat Eric diep in zijn hart ook van Huub af wil.
Heb het vanmiddag niet helemaal gezien wel het eerste uur, maar werden ze nog close?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:33 schreef scanman01 het volgende:
Jaap zit even stiekem met Cora te bellen
[afbeelding]
Dat speelde zich af onder een berenvel.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:38 schreef maril het volgende:
[..]
Heb het vanmiddag niet helemaal gezien wel het eerste uur, maar werden ze nog close?
Vanmiddag zei Eric dat letterlijk tegen zijn bezoek. En toen Marielle hem waarschuwde dat de buitenwereld hem ziet als iemand die achter Huub aanloopt, zei Eric dat hij met kracht van dat imago af wil.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
.....
Ik krijg inmiddels ook steeds meer het idee dat Eric Huub eigenlijk helemaal niet mag, maar hem alleen maar nodig heeft.
oei.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:38 schreef schatje het volgende:
Huub begon over het aanranden van Nicolaas.
Het stelde niet al te veel voor denk ik.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat speelde zich af onder een berenvel.
Dan kan ie verwachten dat ie in de volgende popo 1 % heeft. De enige reden dat hij in de top 3 is gekomen is door SHE.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vanmiddag zei Eric dat letterlijk tegen zijn bezoek. En toen Marielle hem waarschuwde dat de buitenwereld hem ziet als iemand die achter Huub aanloopt, zei Eric dat hij met kracht van dat imago af wil.
Dat krijg je met een PoPoll score van 45% hè...quote:Op zondag 20 mei 2007 22:42 schreef scanman01 het volgende:
Je ziet Huub echt soms zo rondkijken met een blik van "wat ben ik toch fucking populair".
Cora raakte per ongeluk de buik aan van Jaap...Cora lag met schoenen aan onder een berenvelquote:Op zondag 20 mei 2007 22:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat speelde zich af onder een berenvel.
Toen mijn moeder haar avondutje deed(mijn moeder komt gaat wekelijks bij haar dochters eten op zondag ,ik was aan de beurt, erg leuk overigens)keek ik ff en ik zag Cora huilen, of had z eeen vuiltje in haar oog, ze stapte in de auto en was weg.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:40 schreef soylent het volgende:
[..]
Het stelde niet al te veel voor denk ik.
Ze leken uberhaupt elkaar weinig te melden te hebben vandaag..
dank je voor de cap scan leuk koppie heeft huppie zo ik zeg ik hou dr vanquote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Cora raakte per ongeluk de buik aan van Jaap...Cora lag met schoenen aan onder een berenvel
dat Jaap had geschoten in Blijdorp...
en na de bruiloft moet Jaap tegen de moeder van Cora "Ma" zeggen...
schokkend genoeg?![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:44 schreef maril het volgende:
[..]
Toen mijn moeder haar avondutje deed(mijn moeder komt gaat wekelijks bij haar dochters eten op zondag ,ik was aan de beurt, erg leuk overigens)keek ik ff en ik zag Cora huilen, of had z eeen vuiltje in haar oog, ze stapte in de auto en was weg.![]()
Hij moet Brian en Natasja terrorrenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:45 schreef milk-shake het volgende:
jaap gaat weer gezelli achter de computer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |