Ik snap dat je het als onrecht ervaart, maar reageer nou niet net als Huub door maar sneertjes aan iedereen uit te delenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Lieke wordt afgebrand, gebaseerd op enkel vermoedens.... en dat Huub vanalles kan flikken waar de honden nog geen brood van lusten en dat gewoon prima wordt gevonden.
Klopt, hij had haar toen wel uitgenodigd, maar die vriendin kwam i.p.v. Hedda.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:17 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite. Hedda is nog nooit in dat huis geweest. Tijdens Huub zijn verjaardag waren zijn vader er, Joris en een vriendin..(niet hedda)...
Goed speurwerk!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dicky Thijssen is de broer van Sjoerd, de webmaster van kingjaap. En hij is een studievriendje van Japio. Als je dit verhaal op wikipedia over hem leest, dan schrik je toch uit welke omgeving Japio komt.
Alweer?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:18 schreef RSie het volgende:
what de fok? streamlock?
van wie niet?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb ook gelachen om het ei incident met JJ..maar dat mag hier blijkbaar niet...![]()
Geen speurwerk, het staat -door Japio geschreven- op de kingjaap-site.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:19 schreef farceman het volgende:
[..]
Goed speurwerk!
Maar laten we vooralsnog Jaap niet afrekenen op een studievriend en broer van zijn webmaster....
Altijdquote:Op zondag 20 mei 2007 22:18 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik snap dat je het als onrecht ervaart, maar reageer nou niet net als Huub door maar sneertjes aan iedereen uit te delenRelax, plas wat mensen af, maar hou de humor erin
![]()
Nee idd, dat heeft Jaap ook helemaal niet nodig, die zet zichzelf wel voor schut.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:19 schreef farceman het volgende:
[..]
Goed speurwerk!
Maar laten we vooralsnog Jaap niet afrekenen op een studievriend en broer van zijn webmaster....
die info heb je van Kingjaap.nlquote:Op zondag 20 mei 2007 22:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dicky Thijssen is de broer van Sjoerd, de webmaster van kingjaap. En hij is een studievriendje van Japio. Als je dit verhaal op wikipedia over hem leest, dan schrik je toch uit welke omgeving Japio komt.
is toch een intelligente opmerking vind ikquote:Op zondag 20 mei 2007 22:20 schreef Dark het volgende:
Streamers zien wat ze willen zien , volgens Lieke.
Oh jawel, beste actie ever van Jaap, 'een ei voor een ei'quote:Op zondag 20 mei 2007 22:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb ook gelachen om het ei incident met JJ..maar dat mag hier blijkbaar niet...![]()
En dat is een enorm waar woordquote:Op zondag 20 mei 2007 22:20 schreef Dark het volgende:
Bingoquote:Op zondag 20 mei 2007 22:20 schreef Dark het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:19 schreef scanman01 het volgende:
Hoor ik Huub nu zeggen dat hij nooit aan Lieke's gevoelens getwijfeld heeft??
Dat idee heb ik ook.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het idee dat het H.E.L. groepje veel meer aan het wankelen is dan het B.A.N. groepje.
Ik ben zo ver dat HEL en BANJ compleet aan gruzelementen mogen vallen... sterker nog: van mij mag Natasia inmiddels die hele fucking kutvilla winnenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het idee dat het H.E.L. groepje veel meer aan het wankelen is dan het B.A.N. groepje.
Ja, klopt. Maar het meest wankele element is Eric daarbij. Ik vertrouw hem helemaal niet.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap die hysterie aanval ook totaal niet.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:22 schreef RSie het volgende:
[..]
pff,.. nou van mij mogen er elke keer als zij binnen komt wel een paar eitjes getikt worden.
Liever Natas dan Brianquote:Op zondag 20 mei 2007 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben zo ver dat HEL en BANJ compleet aan gruzelementen mogen vallen... sterker nog: van mij mag Natasia inmiddels die hele fucking kutvilla winnen![]()
Ik hoop dat je dronken bent, of zwaar gedrogeerdquote:Op zondag 20 mei 2007 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben zo ver dat HEL en BANJ compleet aan gruzelementen mogen vallen... sterker nog: van mij mag Natasia inmiddels die hele fucking kutvilla winnen![]()
Dat ligt naar mijn idee aan Eric.Die heb ik meer zien slijmen bij anderen dan Lieke.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
Nope broodnuchter, maar ze zit er het langst en Brian gun ik het iig niet...quote:Op zondag 20 mei 2007 22:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dronken bent, of zwaar gedrogeerd![]()
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
van mij mag die hele villa afvikken,tis toch allemaal nep wat we te zien krijgenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze voedt hem wel met liefde op.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet dat Lieke dat gemanipuleer van dat mannetje met misplaatste trots en vol van arrogantie niet knalhard laat vallen en hem een koekje van eigen deeg geeft!
Ik neem je idd niet te serieus.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet dat Lieke dat gemanipuleer van dat mannetje met misplaatste trots en vol van arrogantie niet knalhard laat vallen en hem een koekje van eigen deeg geeft!
En Eric wil van Lieke af. Dat is na vandaag ook heel duidelijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:27 schreef kybe het volgende:
[..]
Dat ligt naar mijn idee aan Eric.Die heb ik meer zien slijmen bij anderen dan Lieke.
Misschien komt dat nog eens, als Eric hem laat vallen tijdens een stemming. . .quote:Op zondag 20 mei 2007 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er gaat de komende maanden helemaal NIKS gebeuren, alles is storm in een glas waterquote:Op zondag 20 mei 2007 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is wel gefixeerd op de borsten van Amanda.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:56 schreef Suikeroom het volgende:
Check de updates op:
http://www.kingjaap.nl/
Gelukkig niet, ik was wat leuks doen met mijn kid, maar er zit gewoon niemand die die villa waard is.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan heb jij de hartverscheurende beelden niet gezien vanmiddag met de kindjes....
mijn vaderhart huilde ervan...![]()
Ik denk dat Lieke zowel Eric als Huub niet snel zal laten vallen. Andersom heb ik daar veel meer twijfels over. Ik krijg inmiddels ook steeds meer het idee dat Eric Huub eigenlijk helemaal niet mag, maar hem alleen maar nodig heeft.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:27 schreef kybe het volgende:
[..]
Dat ligt naar mijn idee aan Eric.Die heb ik meer zien slijmen bij anderen dan Lieke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |