En geliijk heeft hij.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:55 schreef Disana het volgende:
De enige reden dat Huub met haar praat, zegt hij, is om wat ze de afgelopen dagen met elkaar hadden. Maar verder tilt hij wel zwaar aan wat hij over haar heeft gehoord.
De afgelopen dagen??? Ongelooflijk. En de volgende keer krijgt hij vast weer 40% van de stemmen... of meer.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:55 schreef Disana het volgende:
De enige reden dat Huub met haar praat, zegt hij, is om wat ze de afgelopen dagen met elkaar hadden. Maar verder tilt hij wel zwaar aan wat hij over haar heeft gehoord.
ik vind dat huub lieke de kans moet geven zich te verdedigen tegen wat hij dan gehoord zou hebben.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:55 schreef Disana het volgende:
Hij vergeet mijquote:Op zondag 20 mei 2007 21:59 schreef Disana het volgende:
Sylvia, Eric... al die mensen bij elkaar... m'n vader en m'n moeder impliciet... Joris, Ben... Huub noemt een lijst op van mensen die hem voor Lieke hebben gewaarschuwd.
Nee, Japioquote:Op zondag 20 mei 2007 21:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De afgelopen dagen??? Ongelooflijk. En de volgende keer krijgt hij vast weer 40% van de stemmen... of meer.
Ik hoop dat hij er keihard uitvliegt. Het wordt echt te gek nu. Mensen verwijten wat je zelf 10x erger doet heb ik zo enorm de pest aan "Xquote:Op zondag 20 mei 2007 21:59 schreef rooie3 het volgende:
Huub is echt in de war.
En op alle fronten word het hem niet makkelijk gemaakt.
Huub moet wakker worden en met Japio gaan samenspannen.
Anders gaat het hem de kop kosten.
Lieke weet zelf beter.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:00 schreef Disana het volgende:
Overigens vind ik Lieke er niet erg ondersteboven van dat zoveel naasten van Huub haar niet vertrouwen.
En syl kon dat ook zo goed onderbouwenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:59 schreef Dark het volgende:
Lieke vindt het jammer dat Huub op basis van 1 uitspraak over haar oordeelt.
Huub noemt op, Syl, zijn ouders, vrienden, etc.
Lieke neemt dat terug.
toch weer dat 10 maal ergerquote:Op zondag 20 mei 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij er keihard uitvliegt. Het wordt echt te gek nu. Mensen verwijten wat je zelf 10x erger doet heb ik zo enorm de pest aan "X
Komt denk ik niet als een verrassing. Toen ze nog schoonmaakster was zal ze buiten ook wel het een en ander gehoord hebben en gelezen wat er over haar is geschreven op forums.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:00 schreef Disana het volgende:
Overigens vind ik Lieke er niet erg ondersteboven van dat zoveel naasten van Huub haar niet vertrouwen.
Zo is Lieke zwaar de klos als zij Amanda / Melissa voor hoer uitmaakt maar Huub mag dat wel, zonder blikken of blozen.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij er keihard uitvliegt. Het wordt echt te gek nu. Mensen verwijten wat je zelf 10x erger doet heb ik zo enorm de pest aan "X
Dat is bij lange na niet hetzelfde als de naasten van Huub. Ze zou dat erg moeten vinden.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt denk ik niet als een verrassing. Toen ze nog schoonmaakster was zal ze buiten ook wel het een en ander gehoord hebben en gelezen wat er over haar is geschreven op forums.
Ja, dat is mijn mening hè. Of had ik dat er weer expliciet bij moeten vermelden. Doen jullie dat dan ook als je weer eens schrijft dat Lieke niet te vertrouwen is?quote:
Is ze geen fantastische speler, wat een aanwinst binnen een heel nieuwe groep HELquote:Op zondag 20 mei 2007 21:56 schreef Disana het volgende:
Lieke wil niet voluit zeggen dat Brian haar negatief heeft toegesproken over Huub.
Net zoals het Huub niet deerde dat Lieke's vader hem een enorme klootzak vindt?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is bij lange na niet hetzelfde als de naasten van Huub. Ze zou dat erg moeten vinden.
Ik luister vanavond niet meer naar Eric. Dan nog liever het gehakketak tussen Huub en Liekequote:Op zondag 20 mei 2007 22:01 schreef schatje het volgende:
Eric weer met z'n 10.000 euro en liefde en geluk.
Dat zit me ook steeds dwars. Ze is nergens van onder de indruk. Niet wat mensen van haar vinden, niet dat Huub tegen haar zegt dat hij haar niet kan vertrouwen............... niks.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:00 schreef Disana het volgende:
Ze heeft geen internetquote:Op zondag 20 mei 2007 22:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt denk ik niet als een verrassing. Toen ze nog schoonmaakster was zal ze buiten ook wel het een en ander gehoord hebben en gelezen wat er over haar is geschreven op forums.
Ik denk dat Huub altijd in zijn achterhoofd houd,dat Lieke wraak kan nemen.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
een aantal bewoners zijn echt golddiggers en worden niet gehinderd door dat soort scrupulesquote:Op zondag 20 mei 2007 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is bij lange na niet hetzelfde als de naasten van Huub. Ze zou dat erg moeten vinden.
wij,jullie.....bla bla bla!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn mening hè. Of had ik dat er weer expliciet bij moeten vermelden. Doen jullie dat dan ook als je weer eens schrijft dat Lieke niet te vertrouwen is?
Dat is ook zo'n voorbeeld ja. Die was idd heel erg typerend.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zo is Lieke zwaar de klos als zij Amanda / Melissa voor hoer uitmaakt maar Huub mag dat wel, zonder blikken of blozen.
Mwoah, Lieke trekt het zich ook niet aan wat haar eigen ouders over Huub zeggen.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:03 schreef cindy10 het volgende:
[..]
wij,jullie.....bla bla bla!
ik zeg nergens dat lieke niet te vertrouwen is,en ook niet dat ze dat wel is...
maar ik spreek graag voor mezelf,en niet de complete fok gemeenschap
Waarom toch zo verbitterd?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n voorbeeld ja. Die was idd heel erg typerend.
Maar op fok stappen ze daar zo overheen hoor. Geen probleem. Hij scoort zo weer 45%
Ik kan hem anders heel erg goed volgen...."Jaap is vies!"quote:Op zondag 20 mei 2007 22:03 schreef SiRojK het volgende:
Eric kan niet eens meer normaal praten... Bedtijd vriend
Ik redeneer dat als ze echt iets in hem ziet, ze met hem verder wil. En dan krijg je vanzelf te maken met familie en vrienden... wie vindt het nou leuk als die je allemaal niet vertrouwen.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mwoah, Lieke trekt het zich ook niet aan wat haar eigen ouders over Huub zeggen.
Dat is Huub vooral ja.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
een aantal bewoners zijn echt golddiggers en worden niet gehinderd door dat soort scrupules
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |