Juist wel, gun die kindjes nou een huis met een zwembadquote:Op zondag 20 mei 2007 22:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan heb jij de hartverscheurende beelden niet gezien vanmiddag met de kindjes....
mijn vaderhart huilde ervan...![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:29 schreef Kaleddis het volgende:
Gut gut, nu weer gezeik van Eric. 'k Denk niet dat ik het vanavond nog lang trek![]()
![]()
Ik denk dat Eric diep in zijn hart ook van Huub af wil.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:28 schreef Day het volgende:
[..]
En Eric wil van Lieke af. Dat is na vandaag ook heel duidelijk.
Dat idee ja, ze hebben toch al een egocentrische bitch als moeder, daar komen ze al niet meer van af.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Juist wel, gun die kindjes nou een huis met een zwembad![]()
Als ze maar wel die hekkquote:Op zondag 20 mei 2007 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben zo ver dat HEL en BANJ compleet aan gruzelementen mogen vallen... sterker nog: van mij mag Natasia inmiddels die hele fucking kutvilla winnen![]()
Heeft Eric eigenlijk ooit wel eens gezegd hoe hij aan dat litteken komt?quote:
Ja, zat één of andere bult en dat hebben ze weggehaald.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:34 schreef soylent het volgende:
[..]
Heeft Eric eigenlijk ooit wel eens gezegd hoe hij aan dat litteken komt?
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:34 schreef soylent het volgende:
[..]
Heeft Eric eigenlijk ooit wel eens gezegd hoe hij aan dat litteken komt?
Nee, hij wil Huub voor zichzelf. Hij wilde toch verder dan zuigen en rukken?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:31 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik denk dat Eric diep in zijn hart ook van Huub af wil.
Heb het vanmiddag niet helemaal gezien wel het eerste uur, maar werden ze nog close?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:33 schreef scanman01 het volgende:
Jaap zit even stiekem met Cora te bellen
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |