Die 'discussie' sloeg op de vrij pathetische poging van Brian om hier eigen gewin uit te halen. Daar had Lieke geen zin in, wilde daar ook niet op ingaan, en serveerde Brian uiteindelijk vrij effectief af in voornoemd dialoogje.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:05 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Sorry, ik kan er niets aan doen.. Lees die post nog een keer, dan kun jij daarna tegen jezelf zeggen dat je dom bent, hoef ik je niet uit te schelden
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Die 'discussie' sloeg op de vrij pathetische poging van Brian om hier eigen gewin uit te halen. Daar had Lieke geen zin in, wilde daar ook niet op ingaan, en serveerde Brian uiteindelijk vrij effectief af in voornoemd dialoogje.
Niks mis mee.
Lieke is wel meer het type geen daden maar woordenquote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Die 'discussie' sloeg op de vrij pathetische poging van Brian om hier eigen gewin uit te halen. Daar had Lieke geen zin in, wilde daar ook niet op ingaan, en serveerde Brian uiteindelijk vrij effectief af in voornoemd dialoogje.
Niks mis mee.
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:09 schreef SiRojK het volgende:
Ik hoorde iemand nog zeggen: Nasty is best mooi op die nachtcamera's:
[afbeelding]
En Brian gaat het verhaal er bij Amanda inpompenquote:Op maandag 21 mei 2007 00:09 schreef akveor het volgende:
Natasia gaat morgen Palma vragen om tegen Lieke te zeggen dat Huub Melissa gezoend heeft....
ze moeten het vierenquote:Op maandag 21 mei 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
De 2 debielen beneden gaan weer konijnen.
Je mist het.. Ik zeg dat Lieke dom is.. Geef daarbij een aantal zinnen... Brian was trouwens niet aan het discussieren, die was aan het stoken, stelde enkel vragen, bij een discussie geef je voornamelijk meningen....quote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Niks mis mee.
En gelijk heeft ie....quote:Op maandag 21 mei 2007 00:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En Brian gaat het verhaal er bij Amanda inpompen
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En Brian gaat het verhaal er bij Amanda inpompen
[afbeelding]
Echt.. Wat rode wijn al niet doetquote:
25?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:12 schreef Day het volgende:
Hoeveelste 'zullen we alleen praten'-gesprek is dit voor vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |