Een blikje cola lightquote:
Melissa mag Lieke niet en stookte al 2x eerder tegen haar vanavond.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:15 schreef farceman het volgende:
Waarom moet altijd alles daar om Huub draaien?@
Waarom flikt Melissa zo'n grap niet bij Brian?
Altijd weer Huub ..wordt daar zo moe van. Je krijgt zo vanzelf aversie tegen hem.
Lieke wilde dat Brian oplazerde, en kreeg dat vrij simpel voor elkaar.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:11 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Je mist het.. Ik zeg dat Lieke dom is.. Geef daarbij een aantal zinnen... Brian was trouwens niet aan het discussieren, die was aan het stoken, stelde enkel vragen, bij een discussie geef je voornamelijk meningen....
Maargoed, je mag er best op doorgaan, als jij het ook niet ziet![]()
![]()
en huub trapt er zelf ook in door er aan mee te doen.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Melissa mag Lieke niet en stookte al 2x eerder tegen haar vanavond.
Je vergeet er 1! "Ik vertrouw je niet (helemaal)"quote:Op maandag 21 mei 2007 00:16 schreef daWeasel het volgende:
Lieke's optreden in de Gouden Kooi: Zullen we alleen praten?, bewijs het maar, ik weet het niet, waarom, bewijs het maar, ik geef me niet helemaal, bewijs het maar, ik twijfel, hoe zitonze relatie, waarom, zullen we alleen praten, bla bla bla. Toneelhaak!!!!!!!!!!!!!!!!!! AUB
Tegen Huub als persoon hoef je geen aversie te hebben. Hij is duidelijk zat: niet monogaam, en doe wat hij moet doen wat hij nodig acht om het spel te kunnen winnen.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:15 schreef farceman het volgende:
Waarom moet altijd alles daar om Huub draaien?@
Waarom flikt Melissa zo'n grap niet bij Brian?
Altijd weer Huub ..wordt daar zo moe van. Je krijgt zo vanzelf aversie tegen hem.
Ja, maar het kwam hem waarschijnlijk wel goed uit omdat hij toch al aan haar twijfelde. Overigens kan Huub redelijk hard en zelfs ietwat sadistisch doen.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:17 schreef itsme het volgende:
[..]
en huub trapt er zelf ook in door er aan mee te doen.
Lieke is het slimme meisje, van die verstandige goede opmerkingen.. Ze werd daar door 3 man uitgelachen om die 'discussie' opmerking.. Ze ontkracht zichzelf... Maargoed, als jij dat een goede slimme mooie opmerking vondquote:Op maandag 21 mei 2007 00:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lieke wilde dat Brian oplazerde, en kreeg dat vrij simpel voor elkaar.
Niet zo heel dom, lijkt me.
Ik denk dat ze op veel punten veel op elkaar lijken, het verschil is de vlotte babbel van Huub.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:14 schreef kleinzusje het volgende:
Brian lijkt wel een kloon van Huub aan het worden
Mee eensquote:Op maandag 21 mei 2007 00:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op veel punten veel op elkaar lijken, het verschil is de vlotte babbel van Huub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |