Jaap is echt scherp vanavond!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:23 schreef schatje het volgende:
Jaap: "Je moet hem laten werken voor de seks".
Haha dan bestelt Huub Gaby, wel zo makkelijkquote:Op maandag 21 mei 2007 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Jaap: "Je geeft hem veel te makkelijk z'n seks. Laat hem er voor werken weet je!"
Jij bent niet objectief meer. Als je gewoon heel zakelijk kijkt naar wat er gebeurt, zul jij ook moeten toegeven dat het opnieuw lager dan laag is wat hij uithaalde en hoe hij daar nu op reageert.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoezo kotsenIk vond het wel een strakke actie.
HIj heeft in een gesprek met Eric gezegd dat hij na donderdag van haar afwil. (was alleen wel jammer van het neuken). Hij kan zich nl. niet 100% storten op het spel door haar.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:21 schreef agter het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook.
Dan heeft ie zijn handen vrij om met Amanda / Brian te spelen. Zonder dat het 'zijn' schuld is.
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij bent niet objectief meer. Als je gewoon heel zakelijk kijkt naar wat er gebeurt, zul jij ook moeten toegeven dat het opnieuw lager dan laag is wat hij uithaalde en hoe hij daar nu op reageert.
Ik ook.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:21 schreef agter het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook.
Dan heeft ie zijn handen vrij om met Amanda / Brian te spelen. Zonder dat het 'zijn' schuld is.
En toch nog 45% scoren. Dus hij zal denken dat hij het nog lang niet zo slecht doet. En Lieke is een perfecte backup. Zolang de relatie met Lieke goed blijft, vliegt Huub er nooit aan. Zonder Lieke heeft hij eigenlijk alleen Eric nog en daar zou ik mijn geld niet op zetten als ik hem was. Maar ik hoop echt heel erg dat Lieke gaat inzien wat voor walgelijk stuk mens Huub is en dat ze hem laat vallen.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:25 schreef Day het volgende:
[..]
HIj heeft in een gesprek met Eric gezegd dat hij na donderdag van haar afwil. (was alleen wel jammer van het neuken). Hij kan zich nl. niet 100% storten op het spel door haar.
Als je het goed bekijkt is dat ook waar. Huub is meer bezig met ruzie maken en het vervolgens weer goed maken met Lieke, dan met het spel.
Nee hoor, ik lach me sufquote:Op maandag 21 mei 2007 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij bent niet objectief meer. Als je gewoon heel zakelijk kijkt naar wat er gebeurt, zul jij ook moeten toegeven dat het opnieuw lager dan laag is wat hij uithaalde en hoe hij daar nu op reageert.
Inderdaad. Bovendien denk ik dat hij hiermee Eric weer 'terug' kan krijgen, die heeft vanaf het begin de relatie van Huub en Lieke niet zien zitten en de afstand tussen die 2 is erdoor toegenomen.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:25 schreef Day het volgende:
[..]
HIj heeft in een gesprek met Eric gezegd dat hij na donderdag van haar afwil. (was alleen wel jammer van het neuken). Hij kan zich nl. niet 100% storten op het spel door haar.
Als je het goed bekijkt is dat ook waar. Huub is meer bezig met ruzie maken en het vervolgens weer goed maken met Lieke, dan met het spel.
Mafkees For Teh Winnquote:Op maandag 21 mei 2007 00:27 schreef Soury het volgende:
Wat een mafkees is die Jaap
Beetje borderline gedrag. Ruzie schoppen en het op het randje stoppen om het vervolgens weer goed te maken, het liefst door middel van seks.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:21 schreef Varen het volgende:
Het lijkt wel of Huub het op een confrontatie aan laat komen met Lieke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |