Dat weten we over 1 1/2e week!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zuigt Jaap het uit zijn grote duim.
Tuurlijk. OF het is weer een fake bericht, net als dat gezeik met Herma de vorige keer.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zuigt Jaap het uit zijn grote duim.
Geen seconde. Lieke is vele malen leuker en zelfs ook sterkerquote:Op maandag 21 mei 2007 00:35 schreef bloodymary het volgende:
Als je die Lieke ziet dan denk je toch echt was Sylvia er nog maar. Wat een trol is die Lieke zeg!![]()
Hij krijgt het van sjoerd hé... Ik gok dat het screenies zijn dan... Of dat er iig screenies zijn van dat moment, hij zal ze nooit letterlijk sturenquote:Op maandag 21 mei 2007 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. OF het is weer een fake bericht, net als dat gezeik met Herma de vorige keer.
Zo ist.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:36 schreef Desii het volgende:
Ik denk dat Huub wel om Lieke geeft... want hij zegt ook mijn gevoel zegt dat het goed zit.... maar hij krijgt van iedereen in de buitenwereld (Vrienden, zijn eigen broer, sylvia, eric) dat ze niet te vertrouwen is....
Wie zou daar niet onzeker van worden
Ik vind het jammer dat Lieke zich zo laat playen... Want ook Palma zal ongetwijfeld olie op het vuur gooien.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is sowieso niet waar. Er zijn al meerderen geweest die graag met het bewijs zouden willen komen dat Lieke liegt, maar niemand heeft dat bewijs. Het zal me benieuwen hoe lang het gaat duren voordat onze 'slimme' Huub dat ook door heeft.
Jep.. Huub mag alles doen... Lieke mag niets. Dat is Huub ten voeten uit.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:32 schreef farceman het volgende:
Tja Lieke zou dit geintje eens met Mitch moeten uithalen....
Let op dat gaat donderdag gebeuren....en dan zal het met een grote ruzie over zijn voor een tijdje.
Klopt, maar hij is niet echt door en door verliefd.. Hij kan haar ook laten vallen (met de nodige slechte gevoelens nadien), maar overleeft dat dan wel.. Dat is hoe ik hem inschat op dit moment.. Hij gebruikt haar als speeltje en vind haar ondertussen ook best aardig..quote:Op maandag 21 mei 2007 00:36 schreef Desii het volgende:
Ik denk dat Huub wel om Lieke geeft... want hij zegt ook mijn gevoel zegt dat het goed zit.... maar hij krijgt van iedereen in de buitenwereld (Vrienden, zijn eigen broer, sylvia, eric) dat ze niet te vertrouwen is....
Jij hebt dus ook niet gehoord op wat voor zwaar vernederende en beledigende manier hij soms over Lieke praat als zij er niet bij is. Voor hem is ze echt niet meer dan een neukertje, niets meer en niets minder.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:36 schreef Desii het volgende:
Jij bijt je er echt in hequote:Op maandag 21 mei 2007 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook niet gehoord op wat voor zwaar vernederende en beledigende manier hij soms over Lieke praat als zij er niet bij is. Voor hem is ze echt niet meer dan een neukertje, niets meer en niets minder.
Nee, Lieke die slikt alles... 't is een volwassen vrouw die zich onder de tafel laat lullen door de tuinkabouter... Ik had van een intelligente geemancipeerde vrouw meer verwacht.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.. Huub mag alles doen... Lieke mag niets. Dat is Huub ten voeten uit.
Precies, knoop dat maar goed in je oren.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub mag alles doen... Lieke mag niets.
Ik ga mee in de discussie, anders wordt het zo machtig saai hier. Dan gaat iedereen Lieke afbranden en Huub de hemel in prijzen en dat werkt niet echt op een discussieforum.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen seconde. Lieke is vele malen leuker en zelfs ook sterker
Eerder andersom, want het is Lieke die met een ander het bed indook, en niet Huub. Liefde maakt blind, ik weet het, Scan.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.. Huub mag alles doen... Lieke mag niets. Dat is Huub ten voeten uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |