dat heb ik wel gehoord.... maar ik geloof dat dat een houding is.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook niet gehoord op wat voor zwaar vernederende en beledigende manier hij soms over Lieke praat als zij er niet bij is. Voor hem is ze echt niet meer dan een neukertje, niets meer en niets minder.
Post jij ooit wel eens iets zonder het woord "Lieke" erinquote:Op maandag 21 mei 2007 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook niet gehoord op wat voor zwaar vernederende en beledigende manier hij soms over Lieke praat als zij er niet bij is. Voor hem is ze echt niet meer dan een neukertje, niets meer en niets minder.
Klopt. Dat bewijst wat mij betreft dus dat ze echt zwaar verliefd is.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, Lieke die slikt alles... 't is een volwassen vrouw die zich onder de tafel laat lullen door de tuinkabouter... Ik had van een intelligente geemancipeerde vrouw meer verwacht.
Allemachtig. Dit soort opmerkingen is zó vermoeiend.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Post jij ooit wel eens iets zonder het woord "Lieke" erin![]()
WTFquote:Op maandag 21 mei 2007 00:41 schreef Tissik het volgende:
[..]
Eerder andersom, want het is Lieke die met een ander het bed indook, en niet Huub.
Het is je gelukt!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Allemachtig. Dit soort opmerkingen is zó vermoeiend.
Ja maar als je 24 uur op elkaars lip zit kan dat heeeel snel over zijnquote:Op maandag 21 mei 2007 00:41 schreef Desii het volgende:
[..]
dat heb ik wel gehoord.... maar ik geloof dat dat een houding is.
1. hij laat haar contact opnemen met zijn mams, broer e.d (toen ze nog huishoudster was) waarom zou je dat doen, als je niet om iemand geeft.
2. hij heeft een fiske dosis achterdocht ri. haar wegens hetgeen wat ik hierboven schreef
Homo's mogen toch ook best slapen?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:42 schreef Disana het volgende:
Waarom ligt Eric ook in de slaapkamer?
Ja, ik dus ook.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, Lieke die slikt alles... 't is een volwassen vrouw die zich onder de tafel laat lullen door de tuinkabouter... Ik had van een intelligente geemancipeerde vrouw meer verwacht.
Aldus Narcissus net voor hij in de vijver vielquote:Op maandag 21 mei 2007 00:29 schreef Disana het volgende:
Huub: Ik speel liever een mindgame met haar dan dat ze met mij loopt te fokken.
Dat vind ik nou ook. Probeer ze ook zoveel mogelijk te ignoren, maar lees er per ongeluk af en toe toch eens een en het valt me op dat jij nog vaker "Lieke" gebruikt dan Peter "Jaap"...quote:Op maandag 21 mei 2007 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Allemachtig. Dit soort opmerkingen is zó vermoeiend.
Ze komt bij mij over als een soort van stalker....quote:Op maandag 21 mei 2007 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Dat bewijst wat mij betreft dus dat ze echt zwaar verliefd is.
Nee, ik bedoel het bloedserieus!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
WTF.... Dit bedoel je cynisch hoop ik toch???
Scan, je moet echt beter lezen. Niet iedereen keurt Huub's acties goed, hoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ga mee in de discussie, anders wordt het zo machtig saai hier. Dan gaat iedereen Lieke afbranden en Huub de hemel in prijzen en dat werkt niet echt op een discussieforum.
Hij zal wel zin hebbenquote:Op maandag 21 mei 2007 00:44 schreef scanman01 het volgende:
Huub zegt het nu eerlijk tegen Lieke. Dat valt me dan weer mee
Aan de andere kant.. Als er echt van die info is, kan hij haar dan alsnog laten vallen..quote:Op maandag 21 mei 2007 00:46 schreef SiRojK het volgende:
Huub.. wat doe je.. Je neukt jezelf anaal,
najah, daar ga je vnv toch een debat over houden
Klopt, kraak Huub's acties net zo hard af als dat ik Lieke af en toe een compliment geef. En daar ben ik echt de enige niet in.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:45 schreef Day het volgende:
[..]
Scan, je moet echt beter lezen. Niet iedereen keurt Huub's acties goed, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |