Het was Lieke die exclusiviteit en monogamiteit eiste van Huub. Niet zo gek dat Huub lichtelijk verwonderd was toen bleek dat dat alles niet voor Lieke zelf bleek te gelden?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:26 schreef riri het volgende:
toen lieke met amanda zoende wat had huub voor een blik toen hij vroeg aan lieke "lieke wil je dit"?
hij was hartstikke jaloers en hij was superboos en serieus
en nu moet hij zelf alles kunnen?
wat een lul wordt die huub....
Wat schattigquote:Op maandag 21 mei 2007 00:28 schreef daWeasel het volgende:
Ah god, Lieke is weer eens boos
[afbeelding]
Mee eens hoor schatje. Vannacht stelde ze zelf voor aan Jaap om Huub is te pakken met vlinders. Daar is Huub vreselijk bang voor. Ze zijn aan mekaar gewaagdquote:Op maandag 21 mei 2007 00:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lach me suf.
Enne, Lieke maakt er zelf keer op keer een drama van hier tot Tokio van.
Wat zeg je me nouquote:Op maandag 21 mei 2007 00:27 schreef Soury het volgende:
Wat een mafkees is die Jaap
Huub ziet dat gewoon anders.. Hij weet niet wat hij aan haar heeft , als gebruiker!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:30 schreef scanman01 het volgende:
Weer zegt Huub dat hij niet weet wat hij aan Lieke heeft. Alsof zij wel weet wat ze aan hem heeft. Als een van twee een leugenaar uis, is het Huub wel.
Hij is silmquote:Op maandag 21 mei 2007 00:30 schreef akveor het volgende:
Sheit wat is die Jaap weer super fokking slim aan het spelen.
Wat weet Lieke niet van Huub dan? Weet ze niet dat hij niet monogaam is? Weet ze niet dat hij met Gaby heeft geneukt? Weet ze niet dat hij met Amanda al het een en ander heeft gefoezeld?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:30 schreef scanman01 het volgende:
Weer zegt Huub dat hij niet weet wat hij aan Lieke heeft. Alsof zij wel weet wat ze aan hem heeft. Als een van twee een leugenaar uis, is het Huub wel.
Tuurlijk niet... midden in de woonkamer... en dat Lieke verhaal is geniaal bedacht Huub trapt er met beide benen in.... en wie zegt dat de info die Jaap eventueel heeft waar is.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:30 schreef SiRojK het volgende:
Jaap en Huubje zijn weer aan het overleggen over de speltactiek
Sterker nog, ik vind er geen reet meer aan op deze manier. Er gebeuren nog wel andere leuke dingen gelukkig. We hebben gestoorde Jaap nog. Dat is maar goed ook.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:32 schreef Varen het volgende:
Ik weet niet wat ik van Lieke moet vinden, maar Huub is er niet leuker door geworden, sinds zij in de kooi zit
Wat maakt het uit, hij heeft Huub zijn woord.. Ik denk dat het allemaal serieus wat dat ze net zeiden!quote:Op maandag 21 mei 2007 00:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Tuurlijk niet... midden in de woonkamer... en dat Lieke verhaal is geniaal bedacht Huub trapt er met beide benen in.... en wie zegt dat de info die Jaap eventueel heeft waar is.
Volgens mij zuigt Jaap het uit zijn duim.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:33 schreef agter het volgende:
Het geheim van Lieke...oh, wat spannend!!!
Echt!!!
Is sowieso niet waar. Er zijn al meerderen geweest die graag met het bewijs zouden willen komen dat Lieke liegt, maar niemand heeft dat bewijs. Het zal me benieuwen hoe lang het gaat duren voordat onze 'slimme' Huub dat ook door heeft.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Tuurlijk niet... midden in de woonkamer... en dat Lieke verhaal is geniaal bedacht Huub trapt er met beide benen in.... en wie zegt dat de info die Jaap eventueel heeft waar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |