Hedda is een ex-vriendin van Huub, Radna is de zus die jij bedoeld. (en die was vandaag op bezoek)quote:Op zondag 20 mei 2007 18:17 schreef Day het volgende:
[..]
Ja klopt, heeft hij een keer verteld. Hij heeft 1 halfbroer en zus (Hedda). Joris en hij hebben wel dezelfde vader.
Zo denk ik.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hedda is een De ex-vriendin van Huub, Radna is de zus die jij bedoeld. (en die was vandaag op bezoek)
Met dergelijke vooronderstellingen (mbt dun zijn), kun je de plank nog wel eens behoorlijk misslaan. Mensen die werkelijk erg mager zijn hoeven niet een eetprobleem of drugsprobleem te hebben, een opname- of stofwisselingprobleem is daar vaker de oorzaak van.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan de drugs. Ze schijnt daar een verleden mee te hebben.
Dat snap ik ook niet. Ik mag Lieke ook niet zo maar dat is dus meer een gevoel..persoonlijke voorkeur enzo..maar ik heb Lieke geen dingen zien doen of horen zeggen waardoor ze onbetrouwbaar zou zijn als backup of steun voor Huub...ze staat duidelijk aan de kant van Huub..en de rest stemt ze weg als dat kan...quote:Op zondag 20 mei 2007 18:18 schreef 2live het volgende:
Wat heeft Lieke nou eigenlijk gedaan, dat iedereen het nodig vindt voor haar te waarschuwen?
laatste pollquote:Op zondag 20 mei 2007 18:18 schreef Liess het volgende:
[..]
Hoeveel Jaap fans zijn er hier dan? 1 toch maar
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:51 schreef the_undertaker het volgende:
1. Jaap---------11 <-
2. Huub--------6
3. Natasia-----2
4. Amanda----1
5. Brian--------1
6. Eric----------0
7. Lieke--------0
precies, het lijkt er echt op dat ze gevoelens heeft voor Huub terwijl dat andersom niet zo is.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:22 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Ik mag Lieke ook niet zo maar dat is dus meer een gevoel..persoonlijke voorkeur enzo..maar ik heb Lieke geen dingen zien doen of horen zeggen waardoor ze onbetrouwbaar zou zijn als backup of steun voor Huub...ze staat duidelijk aan de kant van Huub..en de rest stemt ze weg als dat kan...
Daar heeft Wilgo niets over te zeggen.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:21 schreef SiRojK het volgende:
Ik hoop zo dat het over Wilgo waar is!!! Dan hebben ze het ULTIEME wapen om Natas er uit te werken... Nu moeten ze Wilgo nog zo ver krijgen dat Natas haar kinderen niet mag zien.. Dan is het feest
denk eerder dat wilgo bang was te moeten instemmen met de woorden van huub,dat natasja een kreng van een moeder is!quote:Op zondag 20 mei 2007 18:24 schreef avonne het volgende:
Natasia beweert dat Wilgo niet wil komen om wat Huub en Eric tegen haar gezegd hebben, en dat dat krenkend was en zo.
Ik geloof er geen ruk van.
Huub had op de honkbalscheidsrechtercursus toen iets gehoort over Natasja haar EX, DIE CONTACTEN schijnt te hebben met criminelen.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waar hebben ze het nou over in dit filmpje? http://www.youtube.com/watch?v=hvN4vPL2ffc Wat heeft Huub nou gedaan?
Ik denk dat Wilgo het eigenlijk met Huub en Eric eens is en dat hij geen zin heeft om dit met Natasja te bespreken, aangezien die toch alleen maar doet wat ze zelf wil.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:24 schreef avonne het volgende:
Natasia beweert dat Wilgo niet wil komen om wat Huub en Eric tegen haar gezegd hebben, en dat dat krenkend was en zo.
Ik geloof er geen ruk van.
Hij heeft zoveel gezopen dat hij helemaal op de emo-tour is gegaan. Kijk eens naar z'n rode hoofdquote:Op zondag 20 mei 2007 18:24 schreef Katewalker het volgende:
Is Eric dronken? Hij lult de oren van je hoofd...![]()
mischien een magnetische oorbel(hihihi te laf om een echt gaatje te laten prikken)quote:Op zondag 20 mei 2007 18:25 schreef mootie het volgende:
Wat zit brians oorbel trouwens op een rare plek, een knopje dat aan de rand van zn oor bungelt?![]()
Ja dat is hij zeker.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:24 schreef Katewalker het volgende:
Is Eric dronken? Hij lult de oren van je hoofd...![]()
Trouwens je spreekt jezelf wel tegen, zielig vinden dat Natas niet bij de kinderen is, maar wel leuk vinden als de kinderen Natas niet mag zienquote:Op zondag 20 mei 2007 18:21 schreef SiRojK het volgende:
Ik hoop zo dat het over Wilgo waar is!!! Dan hebben ze het ULTIEME wapen om Natas er uit te werken... Nu moeten ze Wilgo nog zo ver krijgen dat Natas haar kinderen niet mag zien.. Dan is het feest
Dat gaat over de Endstra tapes, waar DGK tot zijn nek in zit. Zowel de ex van Natasia, als de kickboxleraar in DGK, worden met naam en toenaam genoemd in de Endstra Tapes. Toen Huub scheidsrechters examen moest doen voor honkbal, is hij gewaarschuwd. En dat hij gewaarschuwd is, en ook met de reden Endstra Tapes, heeft hij uitgesproken aan Natasia (was op de streams te zien en te horen), nu mag Huub daar geen letter meer over spreken onder straffe van de "toneelhaak".quote:Op zondag 20 mei 2007 18:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waar hebben ze het nou over in dit filmpje? http://www.youtube.com/watch?v=hvN4vPL2ffc Wat heeft Huub nou gedaan?
Ze ziet ze nu toch ook niet? Ik zou het geen slecht idee vinden om de kinderen niet meer naar de kooi te laten gaan. Het was weer te zielig voor woorden vandaag.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:27 schreef maril het volgende:
[..]
Trouwens je spreekt jezelf wel tegen, zielig vinden dat Natas niet bij de kinderen is, maar wel leuk vinden als de kinderen Natas niet mag zien
Jezus, zou dat echt waar zijnquote:Op zondag 20 mei 2007 18:28 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat gaat over de Endstra tapes, waar DGK tot zijn nek in zit. Zowel de ex van Natasia, als de kickboxleraar in DGK, worden met naam en toenaam genoemd in de Endstra Tapes. Toen Huub scheidrechters examen moest doen voor honkbal, is hij gewaarschuwd. En dat hij gewaarschuwd is, en ook de reden Endstra Tapes, heeft uitgesproken aan Natasia (was op de streams te zien en te horen), mag Huub daar nu geen letter meer over spreken onder straffe van de "toneelhaak".
Al met al, is die hele DGK behoorlijk doorspekt van het criminele milieus. 3 Keer raden wie er uiteindelijk zal gaan winnen?
euhhhh euhhhhh......natasja???????quote:Op zondag 20 mei 2007 18:28 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat gaat over de Endstra tapes, waar DGK tot zijn nek in zit. Zowel de ex van Natasia, als de kickboxleraar in DGK, worden met naam en toenaam genoemd in de Endstra Tapes. Toen Huub scheidrechters examen moest doen voor honkbal, is hij gewaarschuwd. En dat hij gewaarschuwd is, en ook de reden Endstra Tapes, heeft uitgesproken aan Natasia (was op de streams te zien en te horen), mag Huub daar nu geen letter meer over spreken onder straffe van de "toneelhaak".
Al met al, is die hele DGK behoorlijk doorspekt van het criminele milieus. 3 Keer raden wie er uiteindelijk zal gaan winnen?
dat staat wel ergens in de cosquote:Op zondag 20 mei 2007 18:29 schreef maril het volgende:
heeft Lieke gehoord van haar Fam. dat Huub haar alleen heeft om te neuken?
Ja sorry, haal even 2 (aparte) namen door elkaar.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hedda is een ex-vriendin van Huub, Radna is de zus die jij bedoeld. (en die was vandaag op bezoek)
ik denk wel dat het voor de kinderen beter zou zijn om daar niet meer naar toe te gaan.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze ziet ze nu toch ook niet? Ik zou het geen slecht idee vinden om de kinderen niet meer naar de kooi te laten gaan. Het was weer te zielig voor woorden vandaag.
Niet geteld, maar wel TE veel........quote:Op zondag 20 mei 2007 18:28 schreef Day het volgende:
OK mensen, hoeveel heeft Eric op?
Brian heeft het over kracht die hij heeft als hij boos wordt.. natas: Wilgo heeft dat ook, wordt wederom bevestigd wat voor volk het isquote:Op zondag 20 mei 2007 18:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
Volgens mij zijn die kleintjes dan een week lang van het pad afquote:Op zondag 20 mei 2007 18:30 schreef 2live het volgende:
[..]
ik denk wel dat het voor de kinderen beter zou zijn om daar niet meer naar toe te gaan.
Geen zorgen, ze hebben hun eigen psycholoogquote:Op zondag 20 mei 2007 18:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die kleintjes dan een week lang van het pad af![]()
en natas die denkt dat ze het kan afkopen met cadeautjesquote:Op zondag 20 mei 2007 18:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die kleintjes dan een week lang van het pad af![]()
Neequote:Op zondag 20 mei 2007 18:29 schreef maril het volgende:
leg je er maar bij neer(net zoals ik..) natasja heeft en zal nooit iets krijgen met haar kids!quote:Op zondag 20 mei 2007 18:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric tegen Natasia: drie woorden "ik mis je" dat is geen 10000 E waard.
Natasia: I know. Tis moeilijk he...
Heeft ze nou echt niks met haar eigen kinderen?? Echt hoor 10000, dat is voor elk kind 5000. Wegwezen ontaarde moeder
en op school mag men het niet over dgk hebben dus er wordt echt wel voor ze gezorgd.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Geen zorgen, ze hebben hun eigen psycholoog![]()
geloof niet dat milton felter met naam en toenaam in de endstra tapes wordt genoemd,quote:Op zondag 20 mei 2007 18:28 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat gaat over de Endstra tapes, waar DGK tot zijn nek in zit. Zowel de ex van Natasia, als de kickboxleraar in DGK, worden met naam en toenaam genoemd in de Endstra Tapes. Toen Huub scheidsrechters examen moest doen voor honkbal, is hij gewaarschuwd. En dat hij gewaarschuwd is, en ook met de reden Endstra Tapes, heeft hij uitgesproken aan Natasia (was op de streams te zien en te horen), nu mag Huub daar geen letter meer over spreken onder straffe van de "toneelhaak".
volgens mij niet, daarentegen worden huub en eric wel voor lieke gewaarschuwdquote:Op zondag 20 mei 2007 18:29 schreef maril het volgende:
ja en kinderen staan er om bekend dat ze altijd luisteren naar regeltjes....en dat ze vooral niet snoeihard naar elkaar kunnen zijnquote:Op zondag 20 mei 2007 18:33 schreef noekje het volgende:
[..]
en op school mag men het niet over dgk hebben dus er wordt echt wel voor ze gezorgd.![]()
dan istie echt afgeserveerd blijkbaar....quote:Op zondag 20 mei 2007 18:34 schreef mootie het volgende:
Eric hemelt Natasja op als moeder........ Huub trekt dat geneuzel even niet.
kracht noemen ze datquote:Op zondag 20 mei 2007 18:30 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Brian heeft het over kracht die hij heeft als hij boos wordt.. natas: Wilgo heeft dat ook, wordt wederom bevestigd wat voor volk het is
schijnheilig....Huub is de enige die daar eerlijk voor uit komtquote:Op zondag 20 mei 2007 18:36 schreef mootie het volgende:
Ze verklaren huub nu voor gek omdat hij zegt dat iedereen maar 1 doel heeft, cashen.
hahahah prachtig toch,allemaal schijnheilig beweren dat je er zit om aan je doelen te werken,tijd voor jezelf etc etc.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:35 schreef 2live het volgende:
ja hoor ze gaan weer net doen alsof ze daar niet voor het geld zitten; hypocriet!
huub is niet gek....maar doodeerlijk!quote:Op zondag 20 mei 2007 18:36 schreef mootie het volgende:
Ze verklaren huub nu voor gek omdat hij zegt dat iedereen maar 1 doel heeft, cashen.
Huub is altijd eerlijk, en zeker in deze kwestie.quote:
dat heeft hij vandaag al 10 keer gezegd.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:37 schreef blomst het volgende:
Eric heeft andere reden om in het huis te zitten![]()
True, niet met naam en toenaam, maar er is wel degelijk naar hem verwezen in bewoordingen die geen misverstanden over zijn identiteit kunnen opleveren.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:33 schreef gomi het volgende:
[..]
geloof niet dat milton felter met naam en toenaam in de endstra tapes wordt genoemd,
hans nijman wel
nou eric zit gruwelijk te slijmen bij Natas, dus ik kan me voorstellen dat het hem irriteertquote:Op zondag 20 mei 2007 18:38 schreef Day het volgende:
Volgens mij heeft Lieke nu wel een beetje gelijk.
dacht dat eric irritant was? en waar gaat de discussie dan wel over?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:38 schreef soylent het volgende:
Huub is irritant en de discussie ging daar helemaal niet over
niet dat ik weet, zou je dan ms de stukjes kunnen aangeven waar naar hem wordt verwezen?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:38 schreef Tissik het volgende:
[..]
True, niet met naam en toenaam, maar er is wel degelijk naar hem verwezen in bewoordingen die geen misverstanden over zijn identiteit kunnen opleveren.
Dat moet ze nog een paar keer doen dan is Huub snel klaar met Lieke.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:38 schreef milk-shake het volgende:
o ow...lieke haalt Hedda erbij ...gevoelig punt
Ja maar Huub is gewoon pissed over Hedda en dat botviert hij nu op de rest. Daar heeft ze wel gelijk in.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:39 schreef 2live het volgende:
[..]
nou eric zit gruwelijk te slijmen bij Natas, dus ik kan me voorstellen dat het hem irriteert
niet wilgo maar haar ex, de vader van haar kinderenquote:Op zondag 20 mei 2007 18:39 schreef SiRojK het volgende:
Maar trouwens..
STEL: Er is wel uitgesproken dat Wilgo met dat soort dingen te maken heeft, dan zou ik zelf ook niet met mijn dikke harses op de landelijke televisie willen komen
iets is er niet in de haak......................met wilgo ...vage gastquote:Op zondag 20 mei 2007 18:39 schreef SiRojK het volgende:
Maar trouwens..
STEL: Er is wel uitgesproken dat Wilgo met dat soort dingen te maken heeft, dan zou ik zelf ook niet met mijn dikke harses op de landelijke televisie willen komen
er was geen discussie een hoop geslijm, en daar ging Huub op in. Met de discussie over DGK als volgendequote:Op zondag 20 mei 2007 18:39 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dacht dat eric irritant was? en waar gaat de discussie dan wel over?![]()
nee inderdaad,dan zou ik met mn zwevend kunstgebit ook een low profile houden....quote:Op zondag 20 mei 2007 18:39 schreef SiRojK het volgende:
Maar trouwens..
Hans Nijman wordt met naam genoemd, ook zijn bijnaam "die hondekop". Van Milton wordt alleen de voornaam genoemd, niet zijn achternaam.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:33 schreef gomi het volgende:
[..]
geloof niet dat milton felter met naam en toenaam in de endstra tapes wordt genoemd,
hans nijman wel
Maar daarentegen: Nasty heeft het steeds over dingen die tegen haar worden gezegd.. Dus niet over die Endstra etc. etc... Wilgo is gewoon bang dat hij zich niet in kan houdenquote:Op zondag 20 mei 2007 18:39 schreef SiRojK het volgende:
Maar trouwens..
oww oke,maar kan me voorstellen dat het geslijm bij huub wat opwekte...quote:Op zondag 20 mei 2007 18:41 schreef 2live het volgende:
[..]
er was geen discussie een hoop geslijm, en daar ging Huub op in. Met de discussie over DGK als volgende
Ik heb altijd begrepen dat Wilgo er niet bij betrokken was, wel de ex van Natasia. En Natasia weet er ook meer van.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:39 schreef SiRojK het volgende:
Maar trouwens..
drank en emotiesquote:Op zondag 20 mei 2007 18:43 schreef cindy10 het volgende:
[..]
oww oke,maar kan me voorstellen dat het geslijm bij huub wat opwekte...
laten we eerlijk zijn,normaal kan niemand elkaar daar luchten of zien. dus wrm nu plots wel?![]()
Nee, er is destijds al een hele discussie over geweest, waarin dat ook allemaal vermeld werd (met de bewuste teksten), die kun je (als je daar echt behoefte aan hebt) vast nog wel terugvinden ergens in dit board. Zoekt en gij zult vinden...quote:Op zondag 20 mei 2007 18:39 schreef gomi het volgende:
[..]
niet dat ik weet, zou je dan ms de stukjes kunnen aangeven waar naar hem wordt verwezen?
De ex mag niet besproken worden, op straffe van de toneelhaak.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen dat Wilgo er niet bij betrokken was, wel de ex van Natasia. En Natasia weet er ook meer van.
Is kennelijk een taboe, vanwege zijn connecties met écht enge mannen....quote:Op zondag 20 mei 2007 18:42 schreef Dark het volgende:
[..]
Hans Nijman wordt met naam genoemd, ook zijn bijnaam "die hondekop". Van Milton wordt alleen de voornaam genoemd, niet zijn achternaam.
Een heel miniscuul hoopje asquote:Op zondag 20 mei 2007 18:45 schreef soylent het volgende:
N: "Alles wat je uitstraalt krijg je ook terug.."
Als dat waar was, was jij allang dood Natasia.
Het gaat niet om Wilgo, maar om haar ex Milton.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:39 schreef SiRojK het volgende:
Maar trouwens..
en dat begint behoorlijk te vervelen; dumpen die hap! [ maakt mij niet uit wie wie]quote:Op zondag 20 mei 2007 18:44 schreef Day het volgende:
Dit betekent natuurlijk wel dat we straks mee mogen genieten van de zoveelste ruzie tussen Lieke en Huub.
Ikquote:Op zondag 20 mei 2007 18:44 schreef Day het volgende:
Dit betekent natuurlijk wel dat we straks mee mogen genieten van de zoveelste ruzie tussen Lieke en Huub.
Waar blijft: Beam me up, Scotty?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:45 schreef soylent het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2007 18:45 schreef soylent het volgende:
dan zat ze nu op water en brood dat loeder.....quote:Op zondag 20 mei 2007 18:45 schreef soylent het volgende:
Tja, er was al een gorilla ontsnapt, die kwam helaas niet verder dan Rotterdamquote:Op zondag 20 mei 2007 18:45 schreef soylent het volgende:
Dan steunt de familie haar gewoon niet meer volgens mij.. Ook gezien de reacties van de kinderenquote:Op zondag 20 mei 2007 18:45 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het gaat niet om Wilgo, maar om haar ex Milton.
Omdat hij de vader niet is. Ofzo.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:47 schreef Liess het volgende:
Nu weet ik nogsteeds niet waarom Wilgo 'Ome Wilgo' genoemd word?
ike heb de endtsra tapes opd e pc waar ik nu zit en op zoekterm 'Milton' , 0 resultatenquote:Op zondag 20 mei 2007 18:42 schreef Dark het volgende:
[..]
Hans Nijman wordt met naam genoemd, ook zijn bijnaam "die hondekop". Van Milton wordt alleen de voornaam genoemd, niet zijn achternaam.
volgens mij hebben ze de verkeerde opgesloten in die kooi in blijdorpquote:Op zondag 20 mei 2007 18:46 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Tja, er was al een gorilla ontsnapt, die kwam helaas niet verder dan Rotterdam
Gisteren hebben ze het ook over holleeder gehad.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:42 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Maar daarentegen: Nasty heeft het steeds over dingen die tegen haar worden gezegd.. Dus niet over die Endstra etc. etc... Wilgo is gewoon bang dat hij zich niet in kan houden
dat is standaard bij kinderen van straat madeliefjes,die noemen elke nieuwe klant ome!quote:Op zondag 20 mei 2007 18:47 schreef Liess het volgende:
Probeer Felter.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:47 schreef gomi het volgende:
[..]
ike heb de endtsra tapes opd e pc waar ik nu zit en op zoekterm 'Milton' , 0 resultaten
Nou dat slaat ook nergens op.quote:
De kinderen moeten ook "U" tegen hun moeder zeggen, dus dan hoef je ook niet echt verbaasd meer te zijn dat hun stiefvader ineens een "oom" moet heten?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:49 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou dat slaat ook nergens op.
Als ik straks een nieuwe vriend krijg dan gaat mijn dochter hem echt geen Ome.... .. noemen...
Zal wel iets met die belachelijke beleefdheidsobsessie van Natasja te maken hebben.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:49 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou dat slaat ook nergens op.
Als ik straks een nieuwe vriend krijg dan gaat mijn dochter hem echt geen Ome.... .. noemen...
Ja dat geUvind ik ook zo domquote:Op zondag 20 mei 2007 18:51 schreef Tissik het volgende:
[..]
De kinderen moeten ook "U" tegen hun moeder zeggen, dus dan hoef je ook niet echt verbaasd meer te zijn dat hun stiefvader ineens een "oom" moet heten?
hij had nog niet genoeg gehad??quote:Op zondag 20 mei 2007 18:51 schreef daWeasel het volgende:
En Eric schenkt nog een glas wodka in
En haar anaal gebruikt...quote:Op zondag 20 mei 2007 18:51 schreef schatje het volgende:
Amanda vroeg zich eerder af waarom Lieke zoveel pikt van Huub. Nu ligt ze zelf weer in bed met de vent die haar voor alles en nog wat heeft uitgemaakt, in het gezicht heeft gespuugd en geslagen.
U zeggen heeft niks te maken met het 'oom zeggen'. Ik ben ook zo opgevoed met U zeggen, en ik heb daar niks aan over gehouden.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:51 schreef Tissik het volgende:
[..]
De kinderen moeten ook "U" tegen hun moeder zeggen, dus dan hoef je ook niet echt verbaasd meer te zijn dat hun stiefvader ineens een "oom" moet heten?
ze denkt drm respect af te dwingen,ze vergeet alleen dat dat kind in zn koppie denkt,krijgt U de tandjes maar(netjes uitgedrukt effe)quote:
Ben het met bovenstaande helemaal eens hoor!quote:Op zondag 20 mei 2007 18:51 schreef schatje het volgende:
Amanda vroeg zich eerder af waarom Lieke zoveel pikt van Huub. Nu ligt ze zelf weer in bed met de vent die haar voor alles en nog wat heeft uitgemaakt, in het gezicht heeft gespuugd en geslagen.
En er wordt niet eens gebeld door de Febo??!quote:Op zondag 20 mei 2007 18:51 schreef daWeasel het volgende:
En Eric schenkt nog een glas wodka in
nou lekker (voor huub) ...........ze hadden beter moeten screenen....die natasquote:Op zondag 20 mei 2007 18:53 schreef Soury het volgende:
Hebben jullie hier wat aan ? Is wel interessant
Holleeder-tuig in de Gouden Kooi
En vaginaal bovendien!quote:
Ik ben Huubfan af maar juist dit vind ik dan wel weer goed. Eric daarentegen vond ik om te kotsen!quote:Op zondag 20 mei 2007 18:56 schreef Starlie het volgende:
ARGHHHH!! Heeft Huub nu echt niet door dat hij zichzelf telkens zooooooo voor lul zet??? En dat mensen hem op deze manier alleen maar uitkotsen????![]()
eensquote:Op zondag 20 mei 2007 18:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben Huubfan af maar juist dit vind ik dan wel weer goed. Eric daarentegen vond ik om te kotsen!![]()
Iedereen doet veel te zielig. Daar heeft ie alleen maar gelijk in.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:56 schreef Starlie het volgende:
ARGHHHH!! Heeft Huub nu echt niet door dat hij zichzelf telkens zooooooo voor lul zet??? En dat mensen hem op deze manier alleen maar uitkotsen????![]()
True.... maar ik vind Huub gewoon niet leuk meer, dat opgefokte... dat gescheld...quote:Op zondag 20 mei 2007 18:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben Huubfan af maar juist dit vind ik dan wel weer goed. Eric daarentegen vond ik om te kotsen!![]()
Maar hij pakt het nou niet echt tactisch aan..quote:Op zondag 20 mei 2007 18:58 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Iedereen doet veel te zielig. Daar heeft ie alleen maar gelijk in.
Er werd wel gebeld ja, maar daarna liep hij gewoon weer weg met zijn glas.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:54 schreef Clank het volgende:
[..]
En er wordt niet eens gebeld door de Febo??!
elke weekquote:Op zondag 20 mei 2007 18:58 schreef axis303 het volgende:
Euhmm, die Hans Nijman, is die in de kooi geweest dan?
Niet te merken aan de uitslag van pp, 45% was het geloof ik.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:56 schreef Starlie het volgende:
In het begin van DGK was er consternatie bij Natasia, omdat haar ex weer omgang met de kinderen wilde hebben. Gek genoeg, vertellen de kinderen vandaag dat ze gisteren met hem naar een kickbox-gala zijn geweest, wil wilgo niet komen, ook Natasia haar moeder niet, maakt Cheyenne haar moeder heel duidelijk dat ze wil dat Natasia nu naar huis komt en niet pas over 4 maanden...quote:Op zondag 20 mei 2007 18:46 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dan steunt de familie haar gewoon niet meer volgens mij.. Ook gezien de reacties van de kinderen![]()
Ik heb hem nog nooit gezienquote:
en ze hadden het niet leuk bij tante, er klopt daar vanalles niet.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:00 schreef Tissik het volgende:
[..]
In het begin van DGK was er consternatie bij Natasia, omdat haar ex weer omgang met de kinderen wilde hebben. Gek genoeg, vertellen de kinderen vandaag dat ze gisteren met hem naar een kickbox-gala zijn geweest, wil wilgo niet komen, ook Natasia haar moeder niet, maakt Cheyenne haar moeder heel duidelijk dat ze wil dat Natasia nu naar huis komt en niet pas over 4 maanden...
Daar is iets gaande wat verzwegen moet worden.
maar moeder maakt het geen hol uit,en verder grijpt ook niemand in,dus tjaaaquote:Op zondag 20 mei 2007 19:01 schreef 2live het volgende:
[..]
en ze hadden het niet leuk bij tante, er klopt daar vanalles niet.![]()
daar zien we het niet vanquote:Op zondag 20 mei 2007 19:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wat is dat nou met dat anale, er zijn best wel veel hetero's die regelmatig anale sex hebben
dat scheelt een stuk jaaaa!quote:
Hij komt er nog steeds. Hij geeft kickbox-les aan Brrrian, en heeft Huub een paar gebroken ribben gemept (opzetje van Brrrian, en ook Bart was daarbij aanwezig toen dat opzetje werd besproken, dat hij Huub eens flink te grazen zou nemen... helaas is dat gebeurt, met goedkeuring van Tien, want de beste crimineel mag nog altijd les komen geven).quote:Op zondag 20 mei 2007 18:58 schreef axis303 het volgende:
Euhmm, die Hans Nijman, is die in de kooi geweest dan?
Huub heeft ooit grapjes gemaakt over dat ie met Ceyenne wilde daten en dat ie zodra ze wat groter was haar ging versieren. Die ex, de vader van Ceyene, Milton, die zal dat wel via via gehoord hebben. Die volgende dag is Huub door een stel zware jongens bedreigd op het honkbalveld. Op de terugweg klapte die Jelmer (contactpersoon) uit de school over dat die Milton ook betrokken was bij Holleedre en zijn vriendjes. Huub vertelde dat later aan Natas en dat werd per ongeluk opgevangen.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
Lieke heeft zo'n gelijk nu!!!! helaas...quote:Op zondag 20 mei 2007 19:05 schreef Day het volgende:
En Huub versus Lieke, take 10!
Tis gewoon een zeikwijf.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:06 schreef Starlie het volgende:
[..]
Lieke heeft zo'n gelijk nu!!!! helaas...
En de rest van de bewoners niet?quote:
Dat daar gelaten maar ze heeft wel gelijk! Maar ja Huub doet zelf nooit wat fout het ligt altijd aan anderen!!!!!!quote:
Oke dan, bedankt voor de info.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:05 schreef Tissik het volgende:
[..]
Hij komt er nog steeds. Hij geeft kickbox-les aan Brrrian, en heeft Huub een paar gebroken ribben gemept (opzetje van Brrrian, en ook Bart was daarbij aanwezig toen dat opzetje werd besproken, dat hij Huub eens flink te grazen zou nemen... helaas is dat gebeurt, met goedkeuring van Tien, want de beste crimineel mag nog altijd les komen geven).
wat doe je blij manquote:Op zondag 20 mei 2007 19:08 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat daar gelaten maar ze heeft wel gelijk! Maar ja Huub doet zelf nooit wat fout het ligt altijd aan anderen!!!!!!
Ik heb niet het hele stukje gequote, maar wat is de bron?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:05 schreef product het volgende:
[..]
begint ze er weer mee te dreigen. Best een gemeen en hard wapen maar wel een zeer doeltreffende strategie lijkkt me. Wat moet die arme Huupie tegen dit soort gewelddadige personen beginnen??![]()
![]()
![]()
slimquote:Op zondag 20 mei 2007 19:09 schreef rooie3 het volgende:
Wat een stel idioten zeg.
In hun eigen groep ruzie maken.
Ja ook, maar zij zeikt het meeste en dan mag ze nu gelijk hebben maar ik hoor haar altijd alleen maar zeiken en zeuren.quote:
Vast wel, caps zijn er ook in overvloed.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:09 schreef axis303 het volgende:
[..]
Oke dan, bedankt voor de info.
Zijn zeker geen filmpje van te vinden?![]()
Volgens mij maakt Huub zich daar niet druk over.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:05 schreef product het volgende:
[..]
Wat moet die arme Huupie tegen dit soort gewelddadige personen beginnen??![]()
![]()
![]()
het is idd wel grappigquote:Op zondag 20 mei 2007 19:10 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij maakt Huub zich daar niet druk over.
Ik moet overigens wel op 'm lachen nu. Hij doet me denken aan m'n broertje als die weer stront- en strontvervelend is.
Oh Lieke, please. Hou nou even op!![]()
Heeft hij van de visite gehoord?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:10 schreef Marrije het volgende:
Hoeze hebben Huub en Lieke een ander idee over waarheid?
Zo worden mannen genoemd die tijdelijk mama's neuken. Om nou telkens een ander papa te gaan noemen wordt verwarrend....quote:Op zondag 20 mei 2007 18:47 schreef Liess het volgende:
dat zei ik al eerder,elke nieuwe klant van mama is dus ome automatisch!quote:Op zondag 20 mei 2007 19:14 schreef product het volgende:
[..]
Zo worden mannen genoemd die tijdelijk mama's neuken. Om nou telkens een ander papa te gaan noemen wordt verwarrend....
is stom van Huub, maar werkelijk iedereen zegt tegen hem dat Lieke niet te vertrouwen is; van Syl tot Eric en de rest vd bewoners, tot iedereen die hij van buitenaf ' spreekt'. Wordt dan toch lastig.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:12 schreef riri het volgende:
het bezoek heeft allerlei rare meningen over lieke aan de bewoners afzonderlijk verteld....lieke weet van niets
dit is puur vals wat huub doet...niet eerst verifieren of het klopt wat die mensen zeggen...ze weet van niks
veel mensen hebben problemen met lieke omdat ze een sterke vrouw is...die krijg je niet zomaar klein
veel jaloersheid richting lieke
Je zou zo'n vriendin hebben, echt over alles wat niet in d'r straatje ligt of waar ze een antwoord op wil blijft ze zeuren zeuren zeuren...quote:Op zondag 20 mei 2007 19:13 schreef Clank het volgende:
Huub's vader had gelijk: Lieke is een bitch.
Ik denk niet dat het probleem in "sterk" zijn ligt. Ik denk dat het probleem met Lieke is, dat ze eerst pleit voor monogamie en dat ook van Huub eist als basis van een relatie, en vervolgens in no-time met Amanda in bed ligt. Dat strookt niet helemaal. En dat "niet stroken" tussen woorden en daden, dat is nu net wat zoveel weerstand oproept.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:12 schreef riri het volgende:
het bezoek heeft allerlei rare meningen over lieke aan de bewoners afzonderlijk verteld....lieke weet van niets
dit is puur vals wat huub doet...niet eerst verifieren of het klopt wat die mensen zeggen...ze weet van niks
veel mensen hebben problemen met lieke omdat ze een sterke vrouw is...die krijg je niet zomaar klein
veel jaloersheid richting lieke
Huub heeft gelogen tegen Lieke over het tv kijken. Hij zei dat iedereen er vanaf wist, maar Lieke heeft dit nagevraagd en het blijkt niet waar te zijn.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:14 schreef blomst het volgende:
Waarom zoekt Lieke nu opeens ruzie?
dat was al vanaf dag 1 duidelijkquote:Op zondag 20 mei 2007 19:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je zou zo'n vriendin hebben, echt over alles wat niet in d'r straatje ligt of waar ze een antwoord op wil blijft ze zeuren zeuren zeuren...
ik ga het nog één keer zeggen: omdat het een zeikwijf is nu zeg ik het niet meer hoorquote:Op zondag 20 mei 2007 19:14 schreef blomst het volgende:
hij ziet slechts bevestigd wat hij zelf al als gevoel had....quote:Op zondag 20 mei 2007 19:16 schreef blomst het volgende:
Waar is huub mee bezig?
Dus hij gelooft anderen hun gevoel.
als mensen buiten het ook zeggen, dan lijkt het voor hem alsof zij meer weten, als alleen 'gevoel'quote:Op zondag 20 mei 2007 19:16 schreef blomst het volgende:
Waar is huub mee bezig?
Dus hij gelooft anderen hun gevoel.
quote:Op zondag 20 mei 2007 19:16 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Huub heeft gelogen tegen Lieke over het tv kijken. Hij zei dat iedereen er vanaf wist, maar Lieke heeft dit nagevraagd en het blijkt niet waar te zijn.
dat jij überhaupt aan Sonja denkt als ze er niet is brrrrrrrquote:Op zondag 20 mei 2007 19:17 schreef robert2006 het volgende:
palma zit nou bijna klaar te komen
hoop dat die volautomatische tarzan overdwars blijft steken...quote:Op zondag 20 mei 2007 19:17 schreef robert2006 het volgende:
Spieker heeft ingegrepenquote:Op zondag 20 mei 2007 19:17 schreef Carlaa het volgende:
weet iemand wat Huub te horen heeft gekregen??
Ik vrees van welquote:Op zondag 20 mei 2007 19:17 schreef noekje het volgende:
Lieke: je vertelt het me sowieso anders krijg je last van me.
Uh...? Is dit de ware Lieke?
vriendin van Eric zei dat ze niet te vertrouwen was, eric zou nog vertellen waarom aan Huub.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:17 schreef Carlaa het volgende:
Ik zag Brain al een paar keer lachen... en gelijk heeft ie... weeeer zo'n eindeloze discussie!quote:Op zondag 20 mei 2007 19:17 schreef Clank het volgende:
Dit 'gesprek' tussen Huub en Lieke is weer voer voor de rest.
quote:Op zondag 20 mei 2007 19:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik ga het nog één keer zeggen: omdat het een zeikwijf is nu zeg ik het niet meer hoor
Ze heeft blijkbaar haar Back-up niet meer nodig.. Adios!quote:Op zondag 20 mei 2007 19:14 schreef blomst het volgende:
Eric heeft iets over Lieke gezegd wat zijn vriendin zei, maar at was op haar gevoel gebaseerd, alleen weet Huub niet dat het alleen over gevoel gaat.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:17 schreef Carlaa het volgende:
Dat is anders........ zij deed het met een vrouwquote:Op zondag 20 mei 2007 19:16 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het probleem in "sterk" zijn ligt. Ik denk dat het probleem met Lieke is, dat ze eerst pleit voor monogamie en dat ook van Huub eist als basis van een relatie, en vervolgens in no-time met Amanda in bed ligt. Dat strookt niet helemaal. En dat "niet stroken" tussen woorden en daden, dat is nu net wat zoveel weerstand oproept.
net als 'het gevoel' van Syl destijdsquote:Op zondag 20 mei 2007 19:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Eric heeft iets over Lieke gezegd wat zijn vriendin zei, maar at was op haar gevoel gebaseerd, alleen weet Huub niet dat het alleen over gevoel gaat.
Vandaar.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:15 schreef 2live het volgende:
[..]
is stom van Huub, maar werkelijk iedereen zegt tegen hem dat Lieke niet te vertrouwen is; van Syl tot Eric en de rest vd bewoners, tot iedereen die hij van buitenaf ' spreekt'. Wordt dan toch lastig.
Nee dezelfde Lieke die je ziet in de Palma clashes.... die laat zich door niemand afschepen...quote:Op zondag 20 mei 2007 19:17 schreef noekje het volgende:
Lieke: je vertelt het me sowieso anders krijg je last van me.
Uh...? Is dit de ware Lieke?
Want?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:20 schreef Kinga het volgende:
Lieke heeft instructies gehad dus.
Maar wat is dat 'iets' nou?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Eric heeft iets over Lieke gezegd wat zijn vriendin zei, maar at was op haar gevoel gebaseerd, alleen weet Huub niet dat het alleen over gevoel gaat.
valt je dat pas nu op?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:20 schreef Day het volgende:
Ze is wel heel erg bazig, hoor!
Ja dat mogen ze niet meer zeggen.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:19 schreef Kinga het volgende:
Amanda schreeuwt dat Eric naar achter moet
Rest over de zeik.
Van wie? Ze is toch niet naar de Febo geweest?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:20 schreef Kinga het volgende:
Lieke heeft instructies gehad dus.
hij moet ook kappen met Lieke maar dat is meer omdat het strontvervelend is om naar te kijken.quote:
Ik heb gewoon de streams gevolgd, Huub zei dat ie dat en dat en zus en zo van die Jelmer had gehoord en Natas schrok dat hij dat verteld had. Huub zei toen dat er heel enge mannen naar hem toe waren gekomen en die hadden hem 'toegesproken'op het honkbalveld. Huub leek toen ook opgelucht dat het met een sisser af was gelopen en leek het toen niet erg te vinden de kooi te moeten verlaten. Ik kreeg de indruk dat hij er redelijk beduusd van was.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:09 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik heb niet het hele stukje gequote, maar wat is de bron?
Klink heel geloofwaardig engevaarlijk![]()
Ik zou 't heel dom vinden als Brian Lieke er in houdt. Aan de ene kant hoor ik 'm dan weer zogenaamd slim aan Amanda of Natas uitleggen: "zij maakt Huub gek... dus..... let op.. ik ga Lieke er in houden... Ik ga lieke er in houden.. Dan maakt zij hem dus gek, begrijp je?"quote:Op zondag 20 mei 2007 19:19 schreef daWeasel het volgende:
Hehe, mooi Huub dumpt Lieke, jammer alleen dat Amanda of Brian, Lieke er toch weer inhouden. Vervelender is dat wanneer er een ronde voor Huub wordt aangevraagd Eric hem er ook wel eens uit zou kunnen schoppen. Alhoewel? Huub is net naar achter geweest en zal wel gehoord hebben dat er deze week iemand inkomt die hem zal steunen.
Ik heb het idee dat ze allemaal een voor een naar achter worden geroepen. Komt zij net niet terug toevallig?quote:
He wat? Hoe zit dat?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:16 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Huub heeft gelogen tegen Lieke over het tv kijken. Hij zei dat iedereen er vanaf wist, maar Lieke heeft dit nagevraagd en het blijkt niet waar te zijn.
Lieke heeft volkomen gelijk dus. Verbaast me niets.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:20 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Huub heeft zitten zeiken vorige week dat Lieke zonder te vragen aan de groep TV ging kijken. Nu doet Huub precies hetzelfde en vind Lieke dat dus stom , ze vind het opzich prima maar wil wel een discussie. Nu probeert Huub zich er onder uit te lullen.
daar gaat het nu niet overquote:Op zondag 20 mei 2007 19:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke heeft volkomen gelijk dus. Verbaast me niets.
dacht dat huub juist hedda niet te pakken kreeg???quote:Op zondag 20 mei 2007 19:26 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hedda & Huub hebben gebelt en daar is Huub toch over de zeik van? daarom is hij toch sjagrijnig? Wat heeft Hedda dan precies vertelt ??
Nee, zij was zich aan het omkleden. Alleen Huub en Amanda zijn naar achter geweest. En nu Eric, als het goed is.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze allemaal een voor een naar achter worden geroepen. Komt zij net niet terug toevallig?
quote:Op zondag 20 mei 2007 19:26 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hedda & Huub hebben gebelt en daar is Huub toch over de zeik van? daarom is hij toch sjagrijnig? Wat heeft Hedda dan precies vertelt ??
is niet...die weerstand was er ook al voor die scene met amanda....veel jaloersheid omdat ze sterk is en zich niet klein laat krijgen...ik vind dat ze zich erg sterk verweert...niemand wil dat er zaken over je worden verteld achter je rug en een vriend of een vriendin van je gelooft die verhalen zomaar zonder bij je te verifierenquote:Op zondag 20 mei 2007 19:16 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het probleem in "sterk" zijn ligt. Ik denk dat het probleem met Lieke is, dat ze eerst pleit voor monogamie en dat ook van Huub eist als basis van een relatie, en vervolgens in no-time met Amanda in bed ligt. Dat strookt niet helemaal. En dat "niet stroken" tussen woorden en daden, dat is nu net wat zoveel weerstand oproept.
Hier gaat die hele discussie niet over, het gaat er over dat Huub eb Eric gehoord hebben dat Lieke niet te vertrouwen is, Huub heeft die voor haar voeten gegooid en nu gaat ze heel kiunderachtig doen door voor Huub te blijven staan.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar gaat de ruzie niet over. Visite heeft iets over Lieke gezegd tegen Huub en hij is nu bevestigt in hetgene wat hij al dacht of wist.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
zus en vriend van huub hebben hem gewaarschuwd voor lieke. Later vertelde eric dat zijn vriendin daar ook iets over heeft gezegd.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:27 schreef Taurus het volgende:
Gaat het echt alleen maar over die Mariel die 'n 'gevoel' heeft dat Lieke niet oprecht is?Kan me niet voorstellen dat Huub om die reden doet alsof ie boos is.
Interessant! Bedanktquote:Op zondag 20 mei 2007 18:53 schreef Soury het volgende:
Hebben jullie hier wat aan ? Is wel interessant
Holleeder-tuig in de Gouden Kooi
volg jij alles wel?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:28 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub is weer een ongeloofelijk hufter: hij handelt Lieke als stront, als zijn schothondje en hij verwijt haar hetzelfde te doen!??![]()
![]()
ook heel logisch begrijp ik nu, want ze wil precies weten wat er gezegd is zodat ze er op kan reageren, maar Huub weigert om de een of andere vreemde reden om dat te zeggen. Komt nog bij dat Huub zelf de grootste leugenaar in dat huis is en Lieke al die tijd heeft voorgelogen.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:27 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Hier gaat die hele discussie niet over, het gaat er over dat Huub eb Eric gehoord hebben dat Lieke niet te vertrouwen is, Huub heeft die voor haar voeten gegooid en nu gaat ze heel kiunderachtig doen door voor Huub te blijven staan.
wie????quote:Op zondag 20 mei 2007 19:17 schreef robert2006 het volgende:
Nou, als dat tot gevolg gaat hebben dat wij ook allemaal weten wat Huub nou precies dwars zit vind ik het prima!quote:Op zondag 20 mei 2007 19:27 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Hier gaat die hele discussie niet over, het gaat er over dat Huub eb Eric gehoord hebben dat Lieke niet te vertrouwen is, Huub heeft die voor haar voeten gegooid en nu gaat ze heel kiunderachtig doen door voor Huub te blijven staan.
Zeg dat wel ja. Wat is het toch een walgelijk mannetje.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:28 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub is weer een ongeloofelijk hufter: hij handelt Lieke als stront, als zijn schothondje en hij verwijt haar hetzelfde te doen!??![]()
![]()
The hoofdreden is Hedda. Huub is boos/gefrustreerd dat ze niet is gekomen en haar telefonisch niet kan bereiken. Lieke is jaloers op Hedda. Daar gaat de ruzie eigenlijk echt om. De rest is bijzaak.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:27 schreef Taurus het volgende:
Gaat het echt alleen maar over die Mariel die 'n 'gevoel' heeft dat Lieke niet oprecht is?Kan me niet voorstellen dat Huub om die reden doet alsof ie boos is.
quote:Op zondag 20 mei 2007 19:19 schreef daWeasel het volgende:
Hehe, mooi Huub dumpt Lieke, jammer alleen dat Amanda of Brian, Lieke er toch weer inhouden. Vervelender is dat wanneer er een ronde voor Huub wordt aangevraagd Eric hem er ook wel eens uit zou kunnen schoppen. Alhoewel? Huub is net naar achter geweest en zal wel gehoord hebben dat er deze week iemand inkomt die hem zal steunen.
quote:
Ook volgens Eric toch ?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:30 schreef Varen het volgende:
Lieke is niet te vertrouwen volgens familie of vrienden
is niet eerlijk; als iedereen 'buiten' jou waarschuwt, dan ga je toch ook twijfelen. Hij weet niet wat zij mss 'weten' er mocht geen spelinfo worden doorgegeven. Dat hij nu aan haar twijfelt is dan toch niet raar, dat zijn toch mensen die om hem geven. In hoeverre hij Lieke kan vertrouwen, weet hij toch niet.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja. Wat is het toch een walgelijk mannetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |