De ex mag niet besproken worden, op straffe van de toneelhaak.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen dat Wilgo er niet bij betrokken was, wel de ex van Natasia. En Natasia weet er ook meer van.
Is kennelijk een taboe, vanwege zijn connecties met écht enge mannen....quote:Op zondag 20 mei 2007 18:42 schreef Dark het volgende:
[..]
Hans Nijman wordt met naam genoemd, ook zijn bijnaam "die hondekop". Van Milton wordt alleen de voornaam genoemd, niet zijn achternaam.
Een heel miniscuul hoopje asquote:Op zondag 20 mei 2007 18:45 schreef soylent het volgende:
N: "Alles wat je uitstraalt krijg je ook terug.."
Als dat waar was, was jij allang dood Natasia.
Het gaat niet om Wilgo, maar om haar ex Milton.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:39 schreef SiRojK het volgende:
Maar trouwens..
STEL: Er is wel uitgesproken dat Wilgo met dat soort dingen te maken heeft, dan zou ik zelf ook niet met mijn dikke harses op de landelijke televisie willen komen
en dat begint behoorlijk te vervelen; dumpen die hap! [ maakt mij niet uit wie wie]quote:Op zondag 20 mei 2007 18:44 schreef Day het volgende:
Dit betekent natuurlijk wel dat we straks mee mogen genieten van de zoveelste ruzie tussen Lieke en Huub.
Ikquote:Op zondag 20 mei 2007 18:44 schreef Day het volgende:
Dit betekent natuurlijk wel dat we straks mee mogen genieten van de zoveelste ruzie tussen Lieke en Huub.
Waar blijft: Beam me up, Scotty?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:45 schreef soylent het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2007 18:45 schreef soylent het volgende:
dan zat ze nu op water en brood dat loeder.....quote:Op zondag 20 mei 2007 18:45 schreef soylent het volgende:
Tja, er was al een gorilla ontsnapt, die kwam helaas niet verder dan Rotterdamquote:Op zondag 20 mei 2007 18:45 schreef soylent het volgende:
Dan steunt de familie haar gewoon niet meer volgens mij.. Ook gezien de reacties van de kinderenquote:Op zondag 20 mei 2007 18:45 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het gaat niet om Wilgo, maar om haar ex Milton.
Omdat hij de vader niet is. Ofzo.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:47 schreef Liess het volgende:
Nu weet ik nogsteeds niet waarom Wilgo 'Ome Wilgo' genoemd word?
ike heb de endtsra tapes opd e pc waar ik nu zit en op zoekterm 'Milton' , 0 resultatenquote:Op zondag 20 mei 2007 18:42 schreef Dark het volgende:
[..]
Hans Nijman wordt met naam genoemd, ook zijn bijnaam "die hondekop". Van Milton wordt alleen de voornaam genoemd, niet zijn achternaam.
volgens mij hebben ze de verkeerde opgesloten in die kooi in blijdorpquote:Op zondag 20 mei 2007 18:46 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Tja, er was al een gorilla ontsnapt, die kwam helaas niet verder dan Rotterdam
Gisteren hebben ze het ook over holleeder gehad.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:42 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Maar daarentegen: Nasty heeft het steeds over dingen die tegen haar worden gezegd.. Dus niet over die Endstra etc. etc... Wilgo is gewoon bang dat hij zich niet in kan houden
dat is standaard bij kinderen van straat madeliefjes,die noemen elke nieuwe klant ome!quote:Op zondag 20 mei 2007 18:47 schreef Liess het volgende:
Nu weet ik nogsteeds niet waarom Wilgo 'Ome Wilgo' genoemd word?
Probeer Felter.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:47 schreef gomi het volgende:
[..]
ike heb de endtsra tapes opd e pc waar ik nu zit en op zoekterm 'Milton' , 0 resultaten
Nou dat slaat ook nergens op.quote:
De kinderen moeten ook "U" tegen hun moeder zeggen, dus dan hoef je ook niet echt verbaasd meer te zijn dat hun stiefvader ineens een "oom" moet heten?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:49 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou dat slaat ook nergens op.
Als ik straks een nieuwe vriend krijg dan gaat mijn dochter hem echt geen Ome.... .. noemen...
Zal wel iets met die belachelijke beleefdheidsobsessie van Natasja te maken hebben.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:49 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou dat slaat ook nergens op.
Als ik straks een nieuwe vriend krijg dan gaat mijn dochter hem echt geen Ome.... .. noemen...
Ja dat geUvind ik ook zo domquote:Op zondag 20 mei 2007 18:51 schreef Tissik het volgende:
[..]
De kinderen moeten ook "U" tegen hun moeder zeggen, dus dan hoef je ook niet echt verbaasd meer te zijn dat hun stiefvader ineens een "oom" moet heten?
hij had nog niet genoeg gehad??quote:Op zondag 20 mei 2007 18:51 schreef daWeasel het volgende:
En Eric schenkt nog een glas wodka in
En haar anaal gebruikt...quote:Op zondag 20 mei 2007 18:51 schreef schatje het volgende:
Amanda vroeg zich eerder af waarom Lieke zoveel pikt van Huub. Nu ligt ze zelf weer in bed met de vent die haar voor alles en nog wat heeft uitgemaakt, in het gezicht heeft gespuugd en geslagen.
U zeggen heeft niks te maken met het 'oom zeggen'. Ik ben ook zo opgevoed met U zeggen, en ik heb daar niks aan over gehouden.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:51 schreef Tissik het volgende:
[..]
De kinderen moeten ook "U" tegen hun moeder zeggen, dus dan hoef je ook niet echt verbaasd meer te zijn dat hun stiefvader ineens een "oom" moet heten?
ze denkt drm respect af te dwingen,ze vergeet alleen dat dat kind in zn koppie denkt,krijgt U de tandjes maar(netjes uitgedrukt effe)quote:
Ben het met bovenstaande helemaal eens hoor!quote:Op zondag 20 mei 2007 18:51 schreef schatje het volgende:
Amanda vroeg zich eerder af waarom Lieke zoveel pikt van Huub. Nu ligt ze zelf weer in bed met de vent die haar voor alles en nog wat heeft uitgemaakt, in het gezicht heeft gespuugd en geslagen.
En er wordt niet eens gebeld door de Febo??!quote:Op zondag 20 mei 2007 18:51 schreef daWeasel het volgende:
En Eric schenkt nog een glas wodka in
nou lekker (voor huub) ...........ze hadden beter moeten screenen....die natasquote:Op zondag 20 mei 2007 18:53 schreef Soury het volgende:
Hebben jullie hier wat aan ? Is wel interessant
Holleeder-tuig in de Gouden Kooi
En vaginaal bovendien!quote:
Ik ben Huubfan af maar juist dit vind ik dan wel weer goed. Eric daarentegen vond ik om te kotsen!quote:Op zondag 20 mei 2007 18:56 schreef Starlie het volgende:
ARGHHHH!! Heeft Huub nu echt niet door dat hij zichzelf telkens zooooooo voor lul zet??? En dat mensen hem op deze manier alleen maar uitkotsen????![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |