Heb ik ook niet gedaan, dat heeft tien voor me gedaanquote:
Krijg de rollende graf tyfus met je pauperige kutsysteem, klote Tien.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:28 schreef Disana het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=bXqPtJr3O_4
'I don't give a fuck no more'. Dat vind ik er vandaag van.
Ik wil daar graag nog Bill Gates aan toevoegen. Vandaag.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Krijg de rollende graf tyfus met je pauperige kutsysteem, klote Tien.
Dat vind ik er vandaag van.
Wie ben ik om de TS tegen te spreken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil daar graag nog Bill Gates aan toevoegen. Vandaag.
Bill heeft mij gedwongen illegale handelingen te verrichten. En ik heb nu 2x betaald voor de streams. Plus ik zit nog steeds achter een ander systeem.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie ben ik om de TS tegen te spreken.
2 voor de prijs van 1.
En het is onzin dat brian niet wil toegeven dat hij fout zat, dat heeft hij namelijk al vaak gezegd...quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:32 schreef Marginaal het volgende:
Ik zie het zo en dat is dan alleen vanuit observatie vanuit mezelf (dus een buitenstaander), Brian zelf ook net zo fout is geweest en dat gewoon niet toe wil geven, of hij begrijpt het gewoon niet. Feit is ook dat hij op dit moment probeert amanda aan te praten dat huub seksuele intimidatie c.q. aanranding in het hoofd te praten.
Dit slaat gewoon echt nergens op en iemand moet die gast eens een reality-check geven.
Heb jij mijn filmpje al bekeken?quote:
Flikker toch op onuitstaanbaar, betweterig kutwijfquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:29 schreef Disana het volgende:
Bump
Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic:
DGK HOOLIGANS
Dat bedoel ik met irritant betweterig kutwijf, jij schopt dit topic omhoog, ik ben zo vriendelijk om er heel ontopic gebruik van te maken, is het weer niet goedquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:16 schreef Disana het volgende:
Niet huilen hoorIk had het alleen maar een bumpje gegeven omdat ik het zelf niet eens meer kon vinden en het nog wel vaak in de COS openers wordt genoemd. Eendje laat zichzelf een beetje kennen
![]()
Schop schop schop, trap, trap, trap...quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met irritant betweterig kutwijf, jij schopt dit topic omhoog, ik ben zo vriendelijk om er heel ontopic gebruik van te maken, is het weer niet goed![]()
![]()
Als je meer op een inhoudelijker niveau wilt reageren, dan kan dat hier Spugen van Brian is fysiek geweld!
Sop sop sop, fap, fap, fap...quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Schop schop schop, trap, trap, trap...
Ja helemaal gelijkquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat past inderdaad beter bij een heftig flapperende eend![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja helemaal gelijk
Als ik jou probeer uit te dagen en je komt met zo een slap verweer, daar kom ik idd op klaar![]()
![]()
Flikker op vuile stalkende homoquote:
quote:
Heb ik honing aan mijn reet ofzoquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk nou maar uit jongen, straks gaat Reza zijn homie Brian op je afsturen, jeweets![]()
Ha, das mijn main mattie broquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk nou maar uit jongen, straks gaat Reza zijn homie Brian op je afsturen, jeweets![]()
Yup, dus als hij niet op past stuur ik Amanda op dat gefrustreerde wijf van hem afquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Swa, jij hebt echt omin veel connexxions, jeweets...
Ik verwacht een "Rezaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yup, dus als hij niet op past stuur ik Amanda op dat gefrustreerde wijf van hem af
mmmmjammmie een triotjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yup, dus als hij niet op past stuur ik Amanda op dat gefrustreerde wijf van hem af
je hebt gelijk , die Amanda is al anaal uitgewoondquote:
En je vrouwtje niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:36 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
je hebt gelijk , die Amanda is al anaal uitgewoond
quote:
Luie KudtEendt!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:46 schreef PC eend het volgende:
Jullie komen er verder zelf wel uit zie ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |