Nou dat slaat ook nergens op.quote:
De kinderen moeten ook "U" tegen hun moeder zeggen, dus dan hoef je ook niet echt verbaasd meer te zijn dat hun stiefvader ineens een "oom" moet heten?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:49 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou dat slaat ook nergens op.
Als ik straks een nieuwe vriend krijg dan gaat mijn dochter hem echt geen Ome.... .. noemen...
Zal wel iets met die belachelijke beleefdheidsobsessie van Natasja te maken hebben.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:49 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou dat slaat ook nergens op.
Als ik straks een nieuwe vriend krijg dan gaat mijn dochter hem echt geen Ome.... .. noemen...
Ja dat geUvind ik ook zo domquote:Op zondag 20 mei 2007 18:51 schreef Tissik het volgende:
[..]
De kinderen moeten ook "U" tegen hun moeder zeggen, dus dan hoef je ook niet echt verbaasd meer te zijn dat hun stiefvader ineens een "oom" moet heten?
hij had nog niet genoeg gehad??quote:Op zondag 20 mei 2007 18:51 schreef daWeasel het volgende:
En Eric schenkt nog een glas wodka in
En haar anaal gebruikt...quote:Op zondag 20 mei 2007 18:51 schreef schatje het volgende:
Amanda vroeg zich eerder af waarom Lieke zoveel pikt van Huub. Nu ligt ze zelf weer in bed met de vent die haar voor alles en nog wat heeft uitgemaakt, in het gezicht heeft gespuugd en geslagen.
U zeggen heeft niks te maken met het 'oom zeggen'. Ik ben ook zo opgevoed met U zeggen, en ik heb daar niks aan over gehouden.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:51 schreef Tissik het volgende:
[..]
De kinderen moeten ook "U" tegen hun moeder zeggen, dus dan hoef je ook niet echt verbaasd meer te zijn dat hun stiefvader ineens een "oom" moet heten?
ze denkt drm respect af te dwingen,ze vergeet alleen dat dat kind in zn koppie denkt,krijgt U de tandjes maar(netjes uitgedrukt effe)quote:
Ben het met bovenstaande helemaal eens hoor!quote:Op zondag 20 mei 2007 18:51 schreef schatje het volgende:
Amanda vroeg zich eerder af waarom Lieke zoveel pikt van Huub. Nu ligt ze zelf weer in bed met de vent die haar voor alles en nog wat heeft uitgemaakt, in het gezicht heeft gespuugd en geslagen.
En er wordt niet eens gebeld door de Febo??!quote:Op zondag 20 mei 2007 18:51 schreef daWeasel het volgende:
En Eric schenkt nog een glas wodka in
nou lekker (voor huub) ...........ze hadden beter moeten screenen....die natasquote:Op zondag 20 mei 2007 18:53 schreef Soury het volgende:
Hebben jullie hier wat aan ? Is wel interessant
Holleeder-tuig in de Gouden Kooi
En vaginaal bovendien!quote:
Ik ben Huubfan af maar juist dit vind ik dan wel weer goed. Eric daarentegen vond ik om te kotsen!quote:Op zondag 20 mei 2007 18:56 schreef Starlie het volgende:
ARGHHHH!! Heeft Huub nu echt niet door dat hij zichzelf telkens zooooooo voor lul zet??? En dat mensen hem op deze manier alleen maar uitkotsen????![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |