ja en kinderen staan er om bekend dat ze altijd luisteren naar regeltjes....en dat ze vooral niet snoeihard naar elkaar kunnen zijnquote:Op zondag 20 mei 2007 18:33 schreef noekje het volgende:
[..]
en op school mag men het niet over dgk hebben dus er wordt echt wel voor ze gezorgd.![]()
dan istie echt afgeserveerd blijkbaar....quote:Op zondag 20 mei 2007 18:34 schreef mootie het volgende:
Eric hemelt Natasja op als moeder........ Huub trekt dat geneuzel even niet.
kracht noemen ze datquote:Op zondag 20 mei 2007 18:30 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Brian heeft het over kracht die hij heeft als hij boos wordt.. natas: Wilgo heeft dat ook, wordt wederom bevestigd wat voor volk het is
schijnheilig....Huub is de enige die daar eerlijk voor uit komtquote:Op zondag 20 mei 2007 18:36 schreef mootie het volgende:
Ze verklaren huub nu voor gek omdat hij zegt dat iedereen maar 1 doel heeft, cashen.
hahahah prachtig toch,allemaal schijnheilig beweren dat je er zit om aan je doelen te werken,tijd voor jezelf etc etc.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:35 schreef 2live het volgende:
ja hoor ze gaan weer net doen alsof ze daar niet voor het geld zitten; hypocriet!
huub is niet gek....maar doodeerlijk!quote:Op zondag 20 mei 2007 18:36 schreef mootie het volgende:
Ze verklaren huub nu voor gek omdat hij zegt dat iedereen maar 1 doel heeft, cashen.
Huub is altijd eerlijk, en zeker in deze kwestie.quote:
dat heeft hij vandaag al 10 keer gezegd.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:37 schreef blomst het volgende:
Eric heeft andere reden om in het huis te zitten![]()
True, niet met naam en toenaam, maar er is wel degelijk naar hem verwezen in bewoordingen die geen misverstanden over zijn identiteit kunnen opleveren.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:33 schreef gomi het volgende:
[..]
geloof niet dat milton felter met naam en toenaam in de endstra tapes wordt genoemd,
hans nijman wel
nou eric zit gruwelijk te slijmen bij Natas, dus ik kan me voorstellen dat het hem irriteertquote:Op zondag 20 mei 2007 18:38 schreef Day het volgende:
Volgens mij heeft Lieke nu wel een beetje gelijk.
dacht dat eric irritant was? en waar gaat de discussie dan wel over?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:38 schreef soylent het volgende:
Huub is irritant en de discussie ging daar helemaal niet over
niet dat ik weet, zou je dan ms de stukjes kunnen aangeven waar naar hem wordt verwezen?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:38 schreef Tissik het volgende:
[..]
True, niet met naam en toenaam, maar er is wel degelijk naar hem verwezen in bewoordingen die geen misverstanden over zijn identiteit kunnen opleveren.
Dat moet ze nog een paar keer doen dan is Huub snel klaar met Lieke.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:38 schreef milk-shake het volgende:
o ow...lieke haalt Hedda erbij ...gevoelig punt
Ja maar Huub is gewoon pissed over Hedda en dat botviert hij nu op de rest. Daar heeft ze wel gelijk in.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:39 schreef 2live het volgende:
[..]
nou eric zit gruwelijk te slijmen bij Natas, dus ik kan me voorstellen dat het hem irriteert
niet wilgo maar haar ex, de vader van haar kinderenquote:Op zondag 20 mei 2007 18:39 schreef SiRojK het volgende:
Maar trouwens..
STEL: Er is wel uitgesproken dat Wilgo met dat soort dingen te maken heeft, dan zou ik zelf ook niet met mijn dikke harses op de landelijke televisie willen komen
iets is er niet in de haak......................met wilgo ...vage gastquote:Op zondag 20 mei 2007 18:39 schreef SiRojK het volgende:
Maar trouwens..
STEL: Er is wel uitgesproken dat Wilgo met dat soort dingen te maken heeft, dan zou ik zelf ook niet met mijn dikke harses op de landelijke televisie willen komen
er was geen discussie een hoop geslijm, en daar ging Huub op in. Met de discussie over DGK als volgendequote:Op zondag 20 mei 2007 18:39 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dacht dat eric irritant was? en waar gaat de discussie dan wel over?![]()
nee inderdaad,dan zou ik met mn zwevend kunstgebit ook een low profile houden....quote:Op zondag 20 mei 2007 18:39 schreef SiRojK het volgende:
Maar trouwens..
Hans Nijman wordt met naam genoemd, ook zijn bijnaam "die hondekop". Van Milton wordt alleen de voornaam genoemd, niet zijn achternaam.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:33 schreef gomi het volgende:
[..]
geloof niet dat milton felter met naam en toenaam in de endstra tapes wordt genoemd,
hans nijman wel
Maar daarentegen: Nasty heeft het steeds over dingen die tegen haar worden gezegd.. Dus niet over die Endstra etc. etc... Wilgo is gewoon bang dat hij zich niet in kan houdenquote:Op zondag 20 mei 2007 18:39 schreef SiRojK het volgende:
Maar trouwens..
oww oke,maar kan me voorstellen dat het geslijm bij huub wat opwekte...quote:Op zondag 20 mei 2007 18:41 schreef 2live het volgende:
[..]
er was geen discussie een hoop geslijm, en daar ging Huub op in. Met de discussie over DGK als volgende
Ik heb altijd begrepen dat Wilgo er niet bij betrokken was, wel de ex van Natasia. En Natasia weet er ook meer van.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:39 schreef SiRojK het volgende:
Maar trouwens..
drank en emotiesquote:Op zondag 20 mei 2007 18:43 schreef cindy10 het volgende:
[..]
oww oke,maar kan me voorstellen dat het geslijm bij huub wat opwekte...
laten we eerlijk zijn,normaal kan niemand elkaar daar luchten of zien. dus wrm nu plots wel?![]()
Nee, er is destijds al een hele discussie over geweest, waarin dat ook allemaal vermeld werd (met de bewuste teksten), die kun je (als je daar echt behoefte aan hebt) vast nog wel terugvinden ergens in dit board. Zoekt en gij zult vinden...quote:Op zondag 20 mei 2007 18:39 schreef gomi het volgende:
[..]
niet dat ik weet, zou je dan ms de stukjes kunnen aangeven waar naar hem wordt verwezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |