eensquote:Op zondag 20 mei 2007 18:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben Huubfan af maar juist dit vind ik dan wel weer goed. Eric daarentegen vond ik om te kotsen!![]()
Iedereen doet veel te zielig. Daar heeft ie alleen maar gelijk in.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:56 schreef Starlie het volgende:
ARGHHHH!! Heeft Huub nu echt niet door dat hij zichzelf telkens zooooooo voor lul zet??? En dat mensen hem op deze manier alleen maar uitkotsen????![]()
True.... maar ik vind Huub gewoon niet leuk meer, dat opgefokte... dat gescheld...quote:Op zondag 20 mei 2007 18:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben Huubfan af maar juist dit vind ik dan wel weer goed. Eric daarentegen vond ik om te kotsen!![]()
Maar hij pakt het nou niet echt tactisch aan..quote:Op zondag 20 mei 2007 18:58 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Iedereen doet veel te zielig. Daar heeft ie alleen maar gelijk in.
Er werd wel gebeld ja, maar daarna liep hij gewoon weer weg met zijn glas.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:54 schreef Clank het volgende:
[..]
En er wordt niet eens gebeld door de Febo??!
elke weekquote:Op zondag 20 mei 2007 18:58 schreef axis303 het volgende:
Euhmm, die Hans Nijman, is die in de kooi geweest dan?
Niet te merken aan de uitslag van pp, 45% was het geloof ik.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:56 schreef Starlie het volgende:
ARGHHHH!! Heeft Huub nu echt niet door dat hij zichzelf telkens zooooooo voor lul zet??? En dat mensen hem op deze manier alleen maar uitkotsen????![]()
In het begin van DGK was er consternatie bij Natasia, omdat haar ex weer omgang met de kinderen wilde hebben. Gek genoeg, vertellen de kinderen vandaag dat ze gisteren met hem naar een kickbox-gala zijn geweest, wil wilgo niet komen, ook Natasia haar moeder niet, maakt Cheyenne haar moeder heel duidelijk dat ze wil dat Natasia nu naar huis komt en niet pas over 4 maanden...quote:Op zondag 20 mei 2007 18:46 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dan steunt de familie haar gewoon niet meer volgens mij.. Ook gezien de reacties van de kinderen![]()
Ik heb hem nog nooit gezienquote:
en ze hadden het niet leuk bij tante, er klopt daar vanalles niet.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:00 schreef Tissik het volgende:
[..]
In het begin van DGK was er consternatie bij Natasia, omdat haar ex weer omgang met de kinderen wilde hebben. Gek genoeg, vertellen de kinderen vandaag dat ze gisteren met hem naar een kickbox-gala zijn geweest, wil wilgo niet komen, ook Natasia haar moeder niet, maakt Cheyenne haar moeder heel duidelijk dat ze wil dat Natasia nu naar huis komt en niet pas over 4 maanden...
Daar is iets gaande wat verzwegen moet worden.
maar moeder maakt het geen hol uit,en verder grijpt ook niemand in,dus tjaaaquote:Op zondag 20 mei 2007 19:01 schreef 2live het volgende:
[..]
en ze hadden het niet leuk bij tante, er klopt daar vanalles niet.![]()
daar zien we het niet vanquote:Op zondag 20 mei 2007 19:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wat is dat nou met dat anale, er zijn best wel veel hetero's die regelmatig anale sex hebben
dat scheelt een stuk jaaaa!quote:
Hij komt er nog steeds. Hij geeft kickbox-les aan Brrrian, en heeft Huub een paar gebroken ribben gemept (opzetje van Brrrian, en ook Bart was daarbij aanwezig toen dat opzetje werd besproken, dat hij Huub eens flink te grazen zou nemen... helaas is dat gebeurt, met goedkeuring van Tien, want de beste crimineel mag nog altijd les komen geven).quote:Op zondag 20 mei 2007 18:58 schreef axis303 het volgende:
Euhmm, die Hans Nijman, is die in de kooi geweest dan?
Huub heeft ooit grapjes gemaakt over dat ie met Ceyenne wilde daten en dat ie zodra ze wat groter was haar ging versieren. Die ex, de vader van Ceyene, Milton, die zal dat wel via via gehoord hebben. Die volgende dag is Huub door een stel zware jongens bedreigd op het honkbalveld. Op de terugweg klapte die Jelmer (contactpersoon) uit de school over dat die Milton ook betrokken was bij Holleedre en zijn vriendjes. Huub vertelde dat later aan Natas en dat werd per ongeluk opgevangen.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waar hebben ze het nou over in dit filmpje? http://www.youtube.com/watch?v=hvN4vPL2ffc Wat heeft Huub nou gedaan?
Lieke heeft zo'n gelijk nu!!!! helaas...quote:Op zondag 20 mei 2007 19:05 schreef Day het volgende:
En Huub versus Lieke, take 10!
Tis gewoon een zeikwijf.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:06 schreef Starlie het volgende:
[..]
Lieke heeft zo'n gelijk nu!!!! helaas...
En de rest van de bewoners niet?quote:
Dat daar gelaten maar ze heeft wel gelijk! Maar ja Huub doet zelf nooit wat fout het ligt altijd aan anderen!!!!!!quote:
Oke dan, bedankt voor de info.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:05 schreef Tissik het volgende:
[..]
Hij komt er nog steeds. Hij geeft kickbox-les aan Brrrian, en heeft Huub een paar gebroken ribben gemept (opzetje van Brrrian, en ook Bart was daarbij aanwezig toen dat opzetje werd besproken, dat hij Huub eens flink te grazen zou nemen... helaas is dat gebeurt, met goedkeuring van Tien, want de beste crimineel mag nog altijd les komen geven).
wat doe je blij manquote:Op zondag 20 mei 2007 19:08 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat daar gelaten maar ze heeft wel gelijk! Maar ja Huub doet zelf nooit wat fout het ligt altijd aan anderen!!!!!!
Ik heb niet het hele stukje gequote, maar wat is de bron?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:05 schreef product het volgende:
[..]
begint ze er weer mee te dreigen. Best een gemeen en hard wapen maar wel een zeer doeltreffende strategie lijkkt me. Wat moet die arme Huupie tegen dit soort gewelddadige personen beginnen??![]()
![]()
![]()
slimquote:Op zondag 20 mei 2007 19:09 schreef rooie3 het volgende:
Wat een stel idioten zeg.
In hun eigen groep ruzie maken.
Ja ook, maar zij zeikt het meeste en dan mag ze nu gelijk hebben maar ik hoor haar altijd alleen maar zeiken en zeuren.quote:
Vast wel, caps zijn er ook in overvloed.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:09 schreef axis303 het volgende:
[..]
Oke dan, bedankt voor de info.
Zijn zeker geen filmpje van te vinden?![]()
Volgens mij maakt Huub zich daar niet druk over.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:05 schreef product het volgende:
[..]
Wat moet die arme Huupie tegen dit soort gewelddadige personen beginnen??![]()
![]()
![]()
het is idd wel grappigquote:Op zondag 20 mei 2007 19:10 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij maakt Huub zich daar niet druk over.
Ik moet overigens wel op 'm lachen nu. Hij doet me denken aan m'n broertje als die weer stront- en strontvervelend is.
Oh Lieke, please. Hou nou even op!![]()
Heeft hij van de visite gehoord?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:10 schreef Marrije het volgende:
Hoeze hebben Huub en Lieke een ander idee over waarheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |