abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 mei 2007 @ 18:19:14 #1
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49578604
De familie en vrienden zijn weg......

tijd voor een relletje?

____

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams

Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat: [SC # 80] 2 Camp Or Not 2 Camp

Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic: DGK HOOLIGANS # 8

Voor wie meer wil bijdragen:

• Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom: [DGK] Updates #3

• Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in [DGK] Streamverslagen

Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Als je op Active Topics in de medium-grijze menubalk hierboven klikt, kom je terecht in een lijst met links naar aktieve topics; de actuele COS staat hierbij.
  • Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      zondag 20 mei 2007 @ 18:19:43 #2
    138563 bright_side_of_life_
    bright side of life
    pi_49578612
    quote:
    Op zondag 20 mei 2007 18:17 schreef Day het volgende:

[..]

Ja klopt, heeft hij een keer verteld. Hij heeft 1 halfbroer en zus (Hedda). Joris en hij hebben wel dezelfde vader.
    Hedda is een ex-vriendin van Huub, Radna is de zus die jij bedoeld. (en die was vandaag op bezoek)
    Keep the Sunny Side Up
      zondag 20 mei 2007 @ 18:20:28 #3
    175331 Liess
    Liess.nl
    pi_49578628
    quote:
    Op zondag 20 mei 2007 18:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Hedda is een De ex-vriendin van Huub, Radna is de zus die jij bedoeld. (en die was vandaag op bezoek)
    Zo denk ik.
    Liess.nl helemaal up 2 deet!
    pi_49578652
    Ik hoop zo dat het over Wilgo waar is!!! Dan hebben ze het ULTIEME wapen om Natas er uit te werken... Nu moeten ze Wilgo nog zo ver krijgen dat Natas haar kinderen niet mag zien.. Dan is het feest
      zondag 20 mei 2007 @ 18:22:15 #5
    143426 Tissik
    Of wie dan ook...
    pi_49578670
    quote:
    Op zondag 20 mei 2007 18:17 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik dacht meer aan de drugs. Ze schijnt daar een verleden mee te hebben.
    Met dergelijke vooronderstellingen (mbt dun zijn), kun je de plank nog wel eens behoorlijk misslaan. Mensen die werkelijk erg mager zijn hoeven niet een eetprobleem of drugsprobleem te hebben, een opname- of stofwisselingprobleem is daar vaker de oorzaak van.
    pi_49578674
    Waar hebben ze het nou over in dit filmpje? http://www.youtube.com/watch?v=hvN4vPL2ffc Wat heeft Huub nou gedaan?
    pi_49578689
    quote:
    Op zondag 20 mei 2007 18:18 schreef 2live het volgende:
    Wat heeft Lieke nou eigenlijk gedaan, dat iedereen het nodig vindt voor haar te waarschuwen?
    Dat snap ik ook niet. Ik mag Lieke ook niet zo maar dat is dus meer een gevoel..persoonlijke voorkeur enzo..maar ik heb Lieke geen dingen zien doen of horen zeggen waardoor ze onbetrouwbaar zou zijn als backup of steun voor Huub...ze staat duidelijk aan de kant van Huub..en de rest stemt ze weg als dat kan...
    "Imagination is more important than knowledge.
    Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
    --Einstein
    pi_49578715
    quote:
    Op zondag 20 mei 2007 18:18 schreef Liess het volgende:

[..]

Hoeveel Jaap fans zijn er hier dan? 1 toch maar
    laatste poll
    quote:
    Op zondag 20 mei 2007 17:51 schreef the_undertaker het volgende:
    1. Jaap---------11 <-
    2. Huub--------6
    3. Natasia-----2
    4. Amanda----1
    5. Brian--------1
    6. Eric----------0
    7. Lieke--------0
    pi_49578732
    quote:
    Op zondag 20 mei 2007 18:22 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Dat snap ik ook niet. Ik mag Lieke ook niet zo maar dat is dus meer een gevoel..persoonlijke voorkeur enzo..maar ik heb Lieke geen dingen zien doen of horen zeggen waardoor ze onbetrouwbaar zou zijn als backup of steun voor Huub...ze staat duidelijk aan de kant van Huub..en de rest stemt ze weg als dat kan...
    precies, het lijkt er echt op dat ze gevoelens heeft voor Huub terwijl dat andersom niet zo is.
    De fam. van Lieke heeft haar niet gewaarschuwt voor de rest en dat zou wel terecht zijn geweest.
    ieder oordeel heeft zijn nadeel
    pi_49578734
    Als Wilgo Natasja echt wilde zien zou hij echt niet vallen over een paar opmerkingen van Huub en Eric.
    pi_49578741
    Natasia beweert dat Wilgo niet wil komen om wat Huub en Eric tegen haar gezegd hebben, en dat dat krenkend was en zo.

Ik geloof er geen ruk van.
      zondag 20 mei 2007 @ 18:24:46 #12
    127004 maril
    Smeetsfan
    pi_49578750
    quote:
    Op zondag 20 mei 2007 18:21 schreef SiRojK het volgende:
    Ik hoop zo dat het over Wilgo waar is!!! Dan hebben ze het ULTIEME wapen om Natas er uit te werken... Nu moeten ze Wilgo nog zo ver krijgen dat Natas haar kinderen niet mag zien.. Dan is het feest
    Daar heeft Wilgo niets over te zeggen.
    Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
    pi_49578753
    Is Eric dronken? Hij lult de oren van je hoofd...
    "Imagination is more important than knowledge.
    Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
    --Einstein
    pi_49578768
    quote:
    Op zondag 20 mei 2007 18:24 schreef avonne het volgende:
    Natasia beweert dat Wilgo niet wil komen om wat Huub en Eric tegen haar gezegd hebben, en dat dat krenkend was en zo.

denk eerder dat wilgo bang was te moeten instemmen met de woorden van huub,dat natasja een kreng van een moeder is!
      zondag 20 mei 2007 @ 18:25:42 #15
    175331 Liess
    Liess.nl
    pi_49578775
    quote:
    Op zondag 20 mei 2007 18:23 schreef avonne het volgende:

[..]

laatste poll
    [..]
    Liess.nl helemaal up 2 deet!
    pi_49578783
    Wat zit brians oorbel trouwens op een rare plek, een knopje dat aan de rand van zn oor bungelt?
      zondag 20 mei 2007 @ 18:26:02 #17
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_49578787
    Jahaaaaaaaaaaa Eric, we begrijpen het nu wel....
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
    pi_49578789
    quote:
    Op zondag 20 mei 2007 18:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
    Waar hebben ze het nou over in dit filmpje? http://www.youtube.com/watch?v=hvN4vPL2ffc Wat heeft Huub nou gedaan?
    Huub had op de honkbalscheidsrechtercursus toen iets gehoort over Natasja haar EX, DIE CONTACTEN schijnt te hebben met criminelen.
    En dat fluisterde hij haar toen in het oor.
    Goedemorgen :W
    pi_49578791
    quote:
    Op zondag 20 mei 2007 18:24 schreef avonne het volgende:

Ik denk dat Wilgo het eigenlijk met Huub en Eric eens is en dat hij geen zin heeft om dit met Natasja te bespreken, aangezien die toch alleen maar doet wat ze zelf wil.
      zondag 20 mei 2007 @ 18:26:38 #20
    138563 bright_side_of_life_
    bright side of life
    pi_49578802
    quote:
    Op zondag 20 mei 2007 18:24 schreef Katewalker het volgende:
    Hij heeft zoveel gezopen dat hij helemaal op de emo-tour is gegaan. Kijk eens naar z'n rode hoofd

Keep the Sunny Side Up
    pi_49578810
    quote:
    Op zondag 20 mei 2007 18:25 schreef mootie het volgende:
    Wat zit brians oorbel trouwens op een rare plek, een knopje dat aan de rand van zn oor bungelt?
    mischien een magnetische oorbel(hihihi te laf om een echt gaatje te laten prikken)
    pi_49578811
    quote:
    Op zondag 20 mei 2007 18:24 schreef Katewalker het volgende:
    Ja dat is hij zeker.
    Goedemorgen :W
      zondag 20 mei 2007 @ 18:27:30 #23
    127004 maril
    Smeetsfan
    pi_49578831
    quote:
    Op zondag 20 mei 2007 18:21 schreef SiRojK het volgende:
    Trouwens je spreekt jezelf wel tegen, zielig vinden dat Natas niet bij de kinderen is, maar wel leuk vinden als de kinderen Natas niet mag zien
    Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
      zondag 20 mei 2007 @ 18:28:09 #24
    143426 Tissik
    Of wie dan ook...
    pi_49578853
    quote:
    Op zondag 20 mei 2007 18:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
    Dat gaat over de Endstra tapes, waar DGK tot zijn nek in zit. Zowel de ex van Natasia, als de kickboxleraar in DGK, worden met naam en toenaam genoemd in de Endstra Tapes. Toen Huub scheidsrechters examen moest doen voor honkbal, is hij gewaarschuwd. En dat hij gewaarschuwd is, en ook met de reden Endstra Tapes, heeft hij uitgesproken aan Natasia (was op de streams te zien en te horen), nu mag Huub daar geen letter meer over spreken onder straffe van de "toneelhaak".

Al met al, is die hele DGK behoorlijk doorspekt van het criminele milieus. 3 Keer raden wie er uiteindelijk zal gaan winnen?
    pi_49578859
    Ik snap ook niets van dat filmpje
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')