De anaalacties? Verder doen ze toch niks?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:07 schreef Dark het volgende:
Brian zegt tegen Aman, dat ze door moeten gaan met "die acties", volgens Jonathan waren die echt master?
Maar dan gaat die haar toch steeds slaan en spugen???quote:Op zondag 20 mei 2007 18:07 schreef Dark het volgende:
Brian zegt tegen Aman, dat ze door moeten gaan met "die acties", volgens Jonathan waren die echt master?
Weer?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:02 schreef SiRojK het volgende:
Zouden Jaap en Lieke weer gaan zoenen?
Ik begrijp ook niet wat ze bedoelen.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:07 schreef mootie het volgende:
[..]
De anaalacties? Verder doen ze toch niks?![]()
oordruppels zullen wel kriebelen in het oor.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:09 schreef beequeen het volgende:
Japio maakte een hele spastische bewging, en kreeg toen hele grote ogen. Viel dat iemand hier ook op, ik schrok er van?
Krampje?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:09 schreef beequeen het volgende:
Japio maakte een hele spastische bewging, en kreeg toen hele grote ogen. Viel dat iemand hier ook op, ik schrok er van?
Dat is ook letterlijk wat hij uitsprak naar Eric bij zijn eerste poging om Hedda te bellen: dat is de enige vrouw waar ik echt om geef.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:59 schreef Day het volgende:
En Huub blijft dus Hedda bellen.
Baalde hij er heel erg van dat ze niet gekomen is?
Volgens mij is dat de enige vrouw waar hij écht om geeft.
Is die oorontsteking nog niet over?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:10 schreef blomst het volgende:
[..]
oordruppels zullen wel kriebelen in het oor.
Het zoenen met Huub ofzo? Dat is toch de enige actie die ze uitgevoerd hebben, of nja, die Amanda heeft uitgevoerd.quote:
Volgens mij niet. Oh, ze zullen elkaar voorlopig echt nog wel beschermen, hoor. Maar als Eric een keer een kans ziet om Huub te wippen, zal hij dat doen. Hij doet niet voor niks nu aardig tegen Amanda (die hij echt wel mag, denk ik), Natasia en Brian. Huub heeft dan wel een pact met Jaap, maar of die echt betrouwbaar is?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik blijf zeggen dat het spel is van Eric en Huub.
Het is ook moeilijk voor Huub dat hij van alle kanten te horen krijgt dat Lieke niet te vertrouwen is, dat maakt hem onzeker.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:11 schreef schatje het volgende:
Huub stelt zich aan.
Je bent een Heks hoor Natasiaquote:Op zondag 20 mei 2007 18:13 schreef schatje het volgende:
Leuk jurkje hoor Natasia.
It's the price of fame...quote:Op zondag 20 mei 2007 17:30 schreef robert2006 het volgende:
huub is heel erg pissed dat hedda niet is gekomen en ook niet aan de telefoon kwam
Nu de inhoud van het jurkje nog ....quote:Op zondag 20 mei 2007 18:13 schreef schatje het volgende:
Leuk jurkje hoor Natasia.
heb ik nou goed begrepen dat het zijn halfzus is?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:14 schreef Day het volgende:
Het is dus waar van de zus van Huub!
Jaap is inderdaad onbetrouwbaar.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:12 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Oh, ze zullen elkaar voorlopig echt nog wel beschermen, hoor. Maar als Eric een keer een kans ziet om Huub te wippen, zal hij dat doen. Hij doet niet voor niks nu aardig tegen Amanda (die hij echt wel mag, denk ik), Natasia en Brian. Huub heeft dan wel een pact met Jaap, maar of die echt betrouwbaar is?
Ik denk in ieder geval niet dat ze samen de eindstreep behalen, zoals afgesproken.
Ja eerst kwam ze niet en dan neemt ze ook niet opquote:Op zondag 20 mei 2007 18:14 schreef Liess het volgende:
Waarom is Huub sip? Omdat Hedda niet opneemt of..??
Geloof er niks van, meer een soort van inside joke!quote:Op zondag 20 mei 2007 18:14 schreef Day het volgende:
Het is dus waar van de zus van Huub!
Zelfde moeder, andere vader.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:15 schreef 2live het volgende:
[..]
heb ik nou goed begrepen dat het zijn halfzus is?
of omdat hij gehoord heeft dat Japio populairder is op Fok?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:14 schreef Liess het volgende:
Waarom is Huub sip? Omdat Hedda niet opneemt of..??
Denk ik ook, de boel een beetje opruien.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Geloof er niks van, meer een soort van inside joke!
Volgens mij ook.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Geloof er niks van, meer een soort van inside joke!
Ja klopt, heeft hij een keer verteld. Hij heeft 1 halfbroer en zus (Hedda). Joris en hij hebben wel dezelfde vader.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:15 schreef 2live het volgende:
[..]
heb ik nou goed begrepen dat het zijn halfzus is?
Nóg onzekerder ?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:14 schreef blomst het volgende:
Het is ook moeilijk voor Huub dat hij van alle kanten te horen krijgt dat Lieke niet te vertrouwen is, dat maakt hem onzeker.
Oh. In dat geval hebben ze waarschijnlijk blijvende schade achtergelaten.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan de drugs. Ze schijnt daar een verleden mee te hebben.
Hier zou ik me toch grote zorgen over maken. Die Jelmer ( de man achter Huub en Natasja) is goed fout bezig dat hij die klereNatasja niet getoneelhaakt heeft! Wie haalt er nou de hollederploeg bij?quote:Op zondag 20 mei 2007 11:08 schreef ericahysterica het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=hvN4vPL2ffc
even bijgelezen dankzij VOL en dit is een gesprek tussen Tas en Brainless mbt huub die getoneelhaakt wordt als hij het waagt hier nog over te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |