Het zal wel in haar buurt zijn, want ze vroeg haar kinderen of de kinderen van die Euridice nog op straat speelden.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Is er een Euredice dood ?![]()
Ik ken een vrouw van om en nabij 30 uit Rotterdam die zo heet.....
Zodra ze niet meer irriteren, is het saai.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:20 schreef riri het volgende:
eigenlijk raar dat je naar iets zit te kijken waar je je aan irriteert
Ja en ze had 2 kinderen die nu bij hun oma wonen.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Is er een Euredice dood ?![]()
Ik ken een vrouw van om en nabij 30 uit Rotterdam die zo heet.....
Die had nooit mogen winnenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zodra ze niet meer irriteren, is het saai.
Dat is bij BB ook altijd zo, kijk maar naar de winnaar van vorig jaar.
eeeehhhh ehhhhhhh ehhhhhhhh ehhhhhhhh
nou ik zet hem uit als rat en natasia zitten te praten over huub....................die het altijd gedaan heeft............dan ken ik het niet meer aan zien .....altijd hetzelfde domme gewauwelquote:Op zondag 20 mei 2007 17:20 schreef riri het volgende:
eigenlijk raar dat je naar iets zit te kijken waar je je aan irriteert
We zullen zien wat zwaarder weegt: de belofte aan Brian of die aan haar kinderen, die ze vandaag meermalen heeft beloofd: nog 4 maandjes...quote:Op zondag 20 mei 2007 17:21 schreef schatje het volgende:
Natasia heeft ook gezegd dat ze blijft voor Brian, om hem te beschermen.
en nu weet ze zeker dat ze over 4 maanden naar huis gaat. Ze wist het al wel zeker maar nu helemaal. Ze laat ze nooit meer alleen.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:22 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja en ze had 2 kinderen die nu bij hun oma wonen.
en nooit meer wakker wordenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
Mooi oment voor BAN om een tukkie te doen.
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Die had nooit mogen winnen
Tijn had het moeten zijn.
Ik had het zelfs dat kleine amsterdamse ettertje nog meer gegundquote:Op zondag 20 mei 2007 17:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Die had nooit mogen winnen
Tijn had het moeten zijn.
brain gaat voor............................tuurlijkquote:Op zondag 20 mei 2007 17:23 schreef Meganog het volgende:
[..]
We zullen zien wat zwaarder weegt: de belofte aan Brian of die aan haar kinderen, die ze vandaag meermalen heeft beloofd: nog 4 maandjes...
ah... OK, denk niet dat degene die ik ken, al kinderen van die leeftijd heeft....quote:Op zondag 20 mei 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal wel in haar buurt zijn, want ze vroeg haar kinderen of de kinderen van die Euridice nog op straat speelden.
maar ik vind het qua niveau allemaal zo dom...geen enkel interessant gesprek of iets waardoor je denkt...die zijn niet dom....maar ze zijn allemaal zo DOMquote:Op zondag 20 mei 2007 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zodra ze niet meer irriteren, is het saai.
Dat is bij BB ook altijd zo, kijk maar naar de winnaar van vorig jaar.
eeeehhhh ehhhhhhh ehhhhhhhh ehhhhhhhh
Ja, vanaf het moment dat ze in die auto stapte al.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:24 schreef cindy10 het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met kinderen....je kan toch uit de ouderlijke macht worden ontzet,als je niet voor je kids zorgt?
dit is toch gewoon emotionele verwaarlozing eigenlijk?![]()
Wordt Lieke weer psycho natuurlijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:25 schreef blomst het volgende:
Huub belt Hedda.
Zwolse. E10 ?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had het zelfs dat kleine amsterdamse ettertje nog meer gegund
'Neem op meisje, neem op.' Ik gok op Hedda.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zwolse. E10 ?VOL=VOL....
Wie gaat Huub bellen ?
Fokquote:Op zondag 20 mei 2007 17:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zwolse. E10 ?VOL=VOL....
Wie gaat Huub bellen ?
nu dus al 8 maanden en dan nog eens 4 maanden(beweerd ze tenminste tegen die schapen).quote:Op zondag 20 mei 2007 17:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, vanaf het moment dat ze in die auto stapte al.
Meis toch. Wie heb je allemaal op bezoek gehad?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:27 schreef beequeen het volgende:
Zo'n famliliedag hakt er behoorlijk in, ik ben kapot.![]()
Dat kan inderdaad ja. De kinderbescherming kan ingrijpen als ze dat nodig vinden. Dat doen ze echter niet snel, en sowieso wordt er altijd eerst een oplossing gezocht binnen de familiekring.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:24 schreef cindy10 het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met kinderen....je kan toch uit de ouderlijke macht worden ontzet,als je niet voor je kids zorgt?
dit is toch gewoon emotionele verwaarlozing eigenlijk?![]()
Maar wij hebben er ook geen idee van wat er achter allemaal tegen hun wordt gezegd.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:25 schreef riri het volgende:
[..]
maar ik vind het qua niveau allemaal zo dom...geen enkel interessant gesprek of iets waardoor je denkt...die zijn niet dom....maar ze zijn allemaal zo DOM
maar die kinderen hebben toch duidelijk aangegeven niet zo dol te zijn op de tantes waar ze verblijven?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:28 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ja. De kinderbescherming kan ingrijpen als ze dat nodig vinden. Dat doen ze echter niet snel, en sowieso wordt er altijd eerst een oplossing gezocht binnen de familiekring.
Oh jaquote:Op zondag 20 mei 2007 17:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zwolse. E10 ?VOL=VOL....
Wie gaat Huub bellen ?
Klopt, daar spreken ze geen Dutch.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar als dit programma in Engeland zou worden uitgezonden, dan zou je een heel ander programma hebben.
Ze zeggen iig wel nare dingen over Natas.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:29 schreef cindy10 het volgende:
[..]
maar die kinderen hebben toch duidelijk aangegeven niet zo dol te zijn op de tantes waar ze verblijven?![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Meis toch. Wie heb je allemaal op bezoek gehad?![]()
Ik heb geen idee of de kinderbescherming die twee kinderen nog in de gaten houdt, en hoe de situatie thuis is. Als er redenen zijn om in te grijpen dan zal eerst met Tien en Natasia besproken worden om uit de kooi te gaan, neem ik aan.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:29 schreef cindy10 het volgende:
[..]
maar die kinderen hebben toch duidelijk aangegeven niet zo dol te zijn op de tantes waar ze verblijven?![]()
dat zou best eens kunnen,dat ze gewoon niet alles mogen zeggen wat ze willen...wat dat betreft is het natuurlijk een kloteprogramma,hoezo zien wij dan mensen in al hun realiteit....niet dusquote:Op zondag 20 mei 2007 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar wij hebben er ook geen idee van wat er achter allemaal tegen hun wordt gezegd.
Dit zou een mooi programma kunnen zijn, als er niet zo veel geheime regeltjes waren.
Gelukkig verspreken ze zich nog eens af en toe, zodat wij weten dat er meer aan de hand is.
Maar als dit programma in Engeland zou worden uitgezonden, dan zou je een heel ander programma hebben.
Daar wordt ook al acht maanden over gesproken.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:28 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ja. De kinderbescherming kan ingrijpen als ze dat nodig vinden. Dat doen ze echter niet snel, en sowieso wordt er altijd eerst een oplossing gezocht binnen de familiekring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |