Nou, ik had op de indexpagina van dgk geklikt maar toen zag ik de COS niet meer, dus ik dacht dat hij dicht was.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
Waarom zo vroeg?
wat maakt het uit dan MJ of Marielle, 1 van die 2 dus...quote:Op zondag 20 mei 2007 16:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
klopt ja, heb ik ook gehoord
sommige mensen horen gewoon wat ze willen horen
Helaas heb ik geen streams dus ik weet het niet. Ook op VOL kan ik er ook weinig over terugvinden.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:56 schreef Copycat het volgende:
Ik las in de vorige COSsen dat Amanda Rogier toestemming geeft om verder te gaan met zijn leven. Kwam dat uit het niets of is er iets verteld waardoor ze dat zei?
En toen: Kut , toch mijn nagel eraf.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:01 schreef Dark het volgende:
Natas vindt "dit soort dingetjes" wel zwaar!
is ook zo, vind overigens die cora van jaap heel erg lijken op de huishoudster van Ludo GTST, ook zo'n gezellig mollig dingquote:Op zondag 20 mei 2007 17:00 schreef 2live het volgende:
[..]
wat maakt het uit dan MJ of Marielle, 1 van die 2 dus...
vergissing is menselijk toch
Kinderen waren de opritlaan nog niet uit , of zij liet weten dat ze baalede dat er buiten haar kinderen niemand kwam . Zegt genoeg imoquote:Op zondag 20 mei 2007 17:01 schreef Dark het volgende:
Natas vindt "dit soort dingetjes" wel zwaar!
ken ik niet, heb je een foto?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
is ook zo, vind overigens die cora van jaap heel erg lijken op de huishoudster van Ludo GTST, ook zo'n gezellig mollig ding
Ze weet dat ze moet huilen, maar het kost zoveel moeite.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:04 schreef Kinga het volgende:
Ach, is het Natasia toch gelukt om die tranen erdoor te duwen/
we kunnen Cora ook Rosa gaan noemenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
is ook zo, vind overigens die cora van jaap heel erg lijken op de huishoudster van Ludo GTST, ook zo'n gezellig mollig ding
Kwestie van uien snijden.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:04 schreef Kinga het volgende:
Eric heeft iets te veel op en dan maakt je meestal alles wat groter.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:04 schreef Kinga het volgende:
Eric nog steeds hysterisch?
Dit was n.a.v. een brief die Amanda aan Rog heeft geschreven. Deborah heeft de brief niet doorgegeven omdat Rog niks meer met Amanda te maken wil hebben.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:01 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen streams dus ik weet het niet. Ook op VOL kan ik er ook weinig over terugvinden.
Tis maar hoe je het bekijkt.........dit volk loopt in ieder geval niet zo los rond maar zit in detentiequote:Op zondag 20 mei 2007 17:06 schreef Dark het volgende:
Eric vindt het een hele egoistische keuze, voor iedereen, om hier te zitten.
Bij zelfmedelijden kan ze dat heel goedquote:Op zondag 20 mei 2007 17:04 schreef Kinga het volgende:
Aan het feit dat ze geen geld gaat pakken in DGkquote:Op zondag 20 mei 2007 17:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
een beetje actrice denkt dan ook aan iets ergs....
*knip* censuur![]()
ik zie een moeder verscheurt van verdriet. Heen en weer getrokken tussen de belofte aan een medebewoner en een belofte aan haar kinderen.quote:
of dat ze naar haar kindjes moet over 4 maandjes..en haar ventje niet te vergeten..quote:Op zondag 20 mei 2007 17:08 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Aan het feit dat ze geen geld gaat pakken in DGk
Dat zegt ze tegen die kinderen ook.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
of dat ze naar haar kindjes moet over 4 maandjes..en haar ventje niet te vergeten..![]()
Randa de zus van Huub.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:10 schreef milk-shake het volgende:
over wie hebben ze het nu (natas en brain) wie er evt in zou komen als ze een oppas zou hebben voor de kindjes
De zus van Huub, Ratna.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:10 schreef milk-shake het volgende:
over wie hebben ze het nu (natas en brain) wie er evt in zou komen als ze een oppas zou hebben voor de kindjes
Schrijf ik verderopquote:Op zondag 20 mei 2007 17:10 schreef milk-shake het volgende:
En hij verteld dat de zus van Huub ook door de screening is, ze hoeft alleen nog maar oppas voor haar 3 kinderen te zoeken. Brian raakt helemaal geobsedeerd door Huub !!!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:10 schreef Disana het volgende:
Volgens Brian is vriend Ben van Huub niet door de screening gekomen?
portemoneequote:Op zondag 20 mei 2007 17:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat zoeken Lieke en Amanda bij Eric ?
[afbeelding]
Dat schreef ik kort ernaquote:Op zondag 20 mei 2007 17:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En hij verteld dat de zus van Huub ook door de screening is, ze hoeft alleen nog maar oppas voor haar 3 kinderen te zoeken. Brian raakt helemaal geobsedeerd door Huub !!!
Natas reageert met :" Echt waar? Tegen mij zei ze dat ze me wel sterk vond, maar dat het niet haar keuze zou zijn, gekkenhuis."quote:Op zondag 20 mei 2007 17:11 schreef Disana het volgende:
Eveneens volgens Brian zou Huubs zus het huis in willen. Ze is door de screening heen en zoekt alleen nog een oppas voor haar kindjes.
Ja helemaal mee eens. Een goed voorbeeld was ook een hysterische Judith precies nadoen met dezelfde bewegingen en woordenschat (oftewel klootzak)quote:Op zondag 20 mei 2007 16:41 schreef Disana het volgende:
Natasia is een vampier. Zuigt de emoties van anderen in zich op en gaat ermee aan de haal.
Of een bloedzuiger.
haar gezicht lijkt inderdaad ook wel wat op dat van Cora!quote:
't Is natuurlijk wel de vraag hoeveel ervan waar is.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:14 schreef Dark het volgende:
[..]
Natas reageert met :" Echt waar? Tegen mij zei ze dat ze me wel sterk vond, maar dat het niet haar keuze zou zijn, gekkenhuis."
nee het is nu zeer duidelijk dat haar kindjes het aan geven (wat blijkbaar was afgesproken) ...maar mama niet terug komt ............pas na 4 maanden, beloofdquote:Op zondag 20 mei 2007 17:13 schreef cindy10 het volgende:
zo ben weer bijgelezen!
zie dat natasia wederom erg gebukt gaat onder het afscheid van haar kindjessssss![]()
diep triest allemaal....
ergste vind ik nog het geen gehoor geven aan het verzoek van haar dochtertje om thuis te komen.![]()
Heb jij gezien toen ze door Gordon werd opgehaald van thuis?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:13 schreef cindy10 het volgende:
zo ben weer bijgelezen!
zie dat natasia wederom erg gebukt gaat onder het afscheid van haar kindjessssss![]()
diep triest allemaal....
ergste vind ik nog het geen gehoor geven aan het verzoek van haar dochtertje om thuis te komen.![]()
Sorry hoor maar , Totaaaaaal nietquote:Op zondag 20 mei 2007 17:15 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
haar gezicht lijkt inderdaad ook wel wat op dat van Cora!
Thanks, babe!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
Dit was n.a.v. een brief die Amanda aan Rog heeft geschreven. Deborah heeft de brief niet doorgegeven omdat Rog niks meer met Amanda te maken wil hebben.
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, okay, ze lijkt wel ietsje ouder,maar de gelijkenis is treffend toch
Dat was hilarisch en weerzinwekkend tegelijk. Ook als 'menselijk schild' voor Brian wist ze zichzelf tot het middelpunt te maken. Zelf ben ik keihard tegen dat soort mensen: opdonderen.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:14 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens. Een goed voorbeeld was ook een hysterische Judith precies nadoen met dezelfde bewegingen en woordenschat (oftewel klootzak)
ja ging ff langs elkaar heen ......................solliequote:Op zondag 20 mei 2007 17:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom niet? Je stelde een vraag, ik vertelde waar je het antwoord kon vinden![]()
hoop dat die kinderen tijdloos leven,want mama komt echt over 4 maanden niet naar huis!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:15 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nee het is nu zeer duidelijk dat haar kindjes het aan geven (wat blijkbaar was afgesproken) ...maar mama niet terug komt ............pas na 4 maanden, beloofd![]()
gaat ie toch lekker naar huis of is hij ongesteld ofzo?quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:18 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja ging ff langs elkaar heen ......................sollie![]()
De kindjes van God zijn zeer begaan met hun pleegkindquote:Op zondag 20 mei 2007 17:17 schreef ruby het volgende:
Natasia is Amanda aan het aaien. Erg ontroerend weer....![]()
Ja, regelmatig.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:18 schreef schatje het volgende:
Natasia heeft haar kinderen beloofd dat ze over 4 maanden naar huis komt?
ja zag het....en vond het toen al onvoorstelbaar!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb jij gezien toen ze door Gordon werd opgehaald van thuis?
Hoe dat meisje reageerde dat haar moeder wegging, dat was echt hartverscheurend.
En die Natasia stapte gewoon in die auto.
Ik kots op dat vreselijke egoistische kreng.
Ja maar ja, ze zegt wel vaker wat.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:18 schreef schatje het volgende:
Natasia heeft haar kinderen beloofd dat ze over 4 maanden naar huis komt?
Is er een Euredice dood ?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:05 schreef 2live het volgende:
Wanneer vertelt ze over Euredice, dat zal haar toch wel aangegrepen hebben?![]()
Het zal wel in haar buurt zijn, want ze vroeg haar kinderen of de kinderen van die Euridice nog op straat speelden.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Is er een Euredice dood ?![]()
Ik ken een vrouw van om en nabij 30 uit Rotterdam die zo heet.....
Zodra ze niet meer irriteren, is het saai.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:20 schreef riri het volgende:
eigenlijk raar dat je naar iets zit te kijken waar je je aan irriteert
Ja en ze had 2 kinderen die nu bij hun oma wonen.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Is er een Euredice dood ?![]()
Ik ken een vrouw van om en nabij 30 uit Rotterdam die zo heet.....
Die had nooit mogen winnenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zodra ze niet meer irriteren, is het saai.
Dat is bij BB ook altijd zo, kijk maar naar de winnaar van vorig jaar.
eeeehhhh ehhhhhhh ehhhhhhhh ehhhhhhhh
nou ik zet hem uit als rat en natasia zitten te praten over huub....................die het altijd gedaan heeft............dan ken ik het niet meer aan zien .....altijd hetzelfde domme gewauwelquote:Op zondag 20 mei 2007 17:20 schreef riri het volgende:
eigenlijk raar dat je naar iets zit te kijken waar je je aan irriteert
We zullen zien wat zwaarder weegt: de belofte aan Brian of die aan haar kinderen, die ze vandaag meermalen heeft beloofd: nog 4 maandjes...quote:Op zondag 20 mei 2007 17:21 schreef schatje het volgende:
Natasia heeft ook gezegd dat ze blijft voor Brian, om hem te beschermen.
en nu weet ze zeker dat ze over 4 maanden naar huis gaat. Ze wist het al wel zeker maar nu helemaal. Ze laat ze nooit meer alleen.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:22 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja en ze had 2 kinderen die nu bij hun oma wonen.
en nooit meer wakker wordenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
Mooi oment voor BAN om een tukkie te doen.
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Die had nooit mogen winnen
Tijn had het moeten zijn.
Ik had het zelfs dat kleine amsterdamse ettertje nog meer gegundquote:Op zondag 20 mei 2007 17:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Die had nooit mogen winnen
Tijn had het moeten zijn.
brain gaat voor............................tuurlijkquote:Op zondag 20 mei 2007 17:23 schreef Meganog het volgende:
[..]
We zullen zien wat zwaarder weegt: de belofte aan Brian of die aan haar kinderen, die ze vandaag meermalen heeft beloofd: nog 4 maandjes...
ah... OK, denk niet dat degene die ik ken, al kinderen van die leeftijd heeft....quote:Op zondag 20 mei 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal wel in haar buurt zijn, want ze vroeg haar kinderen of de kinderen van die Euridice nog op straat speelden.
maar ik vind het qua niveau allemaal zo dom...geen enkel interessant gesprek of iets waardoor je denkt...die zijn niet dom....maar ze zijn allemaal zo DOMquote:Op zondag 20 mei 2007 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zodra ze niet meer irriteren, is het saai.
Dat is bij BB ook altijd zo, kijk maar naar de winnaar van vorig jaar.
eeeehhhh ehhhhhhh ehhhhhhhh ehhhhhhhh
Ja, vanaf het moment dat ze in die auto stapte al.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:24 schreef cindy10 het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met kinderen....je kan toch uit de ouderlijke macht worden ontzet,als je niet voor je kids zorgt?
dit is toch gewoon emotionele verwaarlozing eigenlijk?![]()
Wordt Lieke weer psycho natuurlijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:25 schreef blomst het volgende:
Huub belt Hedda.
Zwolse. E10 ?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had het zelfs dat kleine amsterdamse ettertje nog meer gegund
'Neem op meisje, neem op.' Ik gok op Hedda.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zwolse. E10 ?VOL=VOL....
Wie gaat Huub bellen ?
Fokquote:Op zondag 20 mei 2007 17:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zwolse. E10 ?VOL=VOL....
Wie gaat Huub bellen ?
nu dus al 8 maanden en dan nog eens 4 maanden(beweerd ze tenminste tegen die schapen).quote:Op zondag 20 mei 2007 17:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, vanaf het moment dat ze in die auto stapte al.
Meis toch. Wie heb je allemaal op bezoek gehad?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:27 schreef beequeen het volgende:
Zo'n famliliedag hakt er behoorlijk in, ik ben kapot.![]()
Dat kan inderdaad ja. De kinderbescherming kan ingrijpen als ze dat nodig vinden. Dat doen ze echter niet snel, en sowieso wordt er altijd eerst een oplossing gezocht binnen de familiekring.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:24 schreef cindy10 het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met kinderen....je kan toch uit de ouderlijke macht worden ontzet,als je niet voor je kids zorgt?
dit is toch gewoon emotionele verwaarlozing eigenlijk?![]()
Maar wij hebben er ook geen idee van wat er achter allemaal tegen hun wordt gezegd.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:25 schreef riri het volgende:
[..]
maar ik vind het qua niveau allemaal zo dom...geen enkel interessant gesprek of iets waardoor je denkt...die zijn niet dom....maar ze zijn allemaal zo DOM
maar die kinderen hebben toch duidelijk aangegeven niet zo dol te zijn op de tantes waar ze verblijven?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:28 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ja. De kinderbescherming kan ingrijpen als ze dat nodig vinden. Dat doen ze echter niet snel, en sowieso wordt er altijd eerst een oplossing gezocht binnen de familiekring.
Oh jaquote:Op zondag 20 mei 2007 17:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zwolse. E10 ?VOL=VOL....
Wie gaat Huub bellen ?
Klopt, daar spreken ze geen Dutch.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar als dit programma in Engeland zou worden uitgezonden, dan zou je een heel ander programma hebben.
Ze zeggen iig wel nare dingen over Natas.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:29 schreef cindy10 het volgende:
[..]
maar die kinderen hebben toch duidelijk aangegeven niet zo dol te zijn op de tantes waar ze verblijven?![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Meis toch. Wie heb je allemaal op bezoek gehad?![]()
Ik heb geen idee of de kinderbescherming die twee kinderen nog in de gaten houdt, en hoe de situatie thuis is. Als er redenen zijn om in te grijpen dan zal eerst met Tien en Natasia besproken worden om uit de kooi te gaan, neem ik aan.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:29 schreef cindy10 het volgende:
[..]
maar die kinderen hebben toch duidelijk aangegeven niet zo dol te zijn op de tantes waar ze verblijven?![]()
dat zou best eens kunnen,dat ze gewoon niet alles mogen zeggen wat ze willen...wat dat betreft is het natuurlijk een kloteprogramma,hoezo zien wij dan mensen in al hun realiteit....niet dusquote:Op zondag 20 mei 2007 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar wij hebben er ook geen idee van wat er achter allemaal tegen hun wordt gezegd.
Dit zou een mooi programma kunnen zijn, als er niet zo veel geheime regeltjes waren.
Gelukkig verspreken ze zich nog eens af en toe, zodat wij weten dat er meer aan de hand is.
Maar als dit programma in Engeland zou worden uitgezonden, dan zou je een heel ander programma hebben.
Daar wordt ook al acht maanden over gesproken.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:28 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ja. De kinderbescherming kan ingrijpen als ze dat nodig vinden. Dat doen ze echter niet snel, en sowieso wordt er altijd eerst een oplossing gezocht binnen de familiekring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |