Nou, ik had op de indexpagina van dgk geklikt maar toen zag ik de COS niet meer, dus ik dacht dat hij dicht was.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
Waarom zo vroeg?
wat maakt het uit dan MJ of Marielle, 1 van die 2 dus...quote:Op zondag 20 mei 2007 16:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
klopt ja, heb ik ook gehoord
sommige mensen horen gewoon wat ze willen horen
Helaas heb ik geen streams dus ik weet het niet. Ook op VOL kan ik er ook weinig over terugvinden.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:56 schreef Copycat het volgende:
Ik las in de vorige COSsen dat Amanda Rogier toestemming geeft om verder te gaan met zijn leven. Kwam dat uit het niets of is er iets verteld waardoor ze dat zei?
En toen: Kut , toch mijn nagel eraf.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:01 schreef Dark het volgende:
Natas vindt "dit soort dingetjes" wel zwaar!
is ook zo, vind overigens die cora van jaap heel erg lijken op de huishoudster van Ludo GTST, ook zo'n gezellig mollig dingquote:Op zondag 20 mei 2007 17:00 schreef 2live het volgende:
[..]
wat maakt het uit dan MJ of Marielle, 1 van die 2 dus...
vergissing is menselijk toch
Kinderen waren de opritlaan nog niet uit , of zij liet weten dat ze baalede dat er buiten haar kinderen niemand kwam . Zegt genoeg imoquote:Op zondag 20 mei 2007 17:01 schreef Dark het volgende:
Natas vindt "dit soort dingetjes" wel zwaar!
ken ik niet, heb je een foto?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
is ook zo, vind overigens die cora van jaap heel erg lijken op de huishoudster van Ludo GTST, ook zo'n gezellig mollig ding
Ze weet dat ze moet huilen, maar het kost zoveel moeite.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:04 schreef Kinga het volgende:
Ach, is het Natasia toch gelukt om die tranen erdoor te duwen/
we kunnen Cora ook Rosa gaan noemenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
is ook zo, vind overigens die cora van jaap heel erg lijken op de huishoudster van Ludo GTST, ook zo'n gezellig mollig ding
Kwestie van uien snijden.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:04 schreef Kinga het volgende:
Eric heeft iets te veel op en dan maakt je meestal alles wat groter.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:04 schreef Kinga het volgende:
Eric nog steeds hysterisch?
Dit was n.a.v. een brief die Amanda aan Rog heeft geschreven. Deborah heeft de brief niet doorgegeven omdat Rog niks meer met Amanda te maken wil hebben.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:01 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen streams dus ik weet het niet. Ook op VOL kan ik er ook weinig over terugvinden.
Tis maar hoe je het bekijkt.........dit volk loopt in ieder geval niet zo los rond maar zit in detentiequote:Op zondag 20 mei 2007 17:06 schreef Dark het volgende:
Eric vindt het een hele egoistische keuze, voor iedereen, om hier te zitten.
Bij zelfmedelijden kan ze dat heel goedquote:Op zondag 20 mei 2007 17:04 schreef Kinga het volgende:
Aan het feit dat ze geen geld gaat pakken in DGkquote:Op zondag 20 mei 2007 17:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
een beetje actrice denkt dan ook aan iets ergs....
*knip* censuur![]()
ik zie een moeder verscheurt van verdriet. Heen en weer getrokken tussen de belofte aan een medebewoner en een belofte aan haar kinderen.quote:
of dat ze naar haar kindjes moet over 4 maandjes..en haar ventje niet te vergeten..quote:Op zondag 20 mei 2007 17:08 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Aan het feit dat ze geen geld gaat pakken in DGk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |