Het regent in Eemnes.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:38 schreef Gert het volgende:
Weerberichten en ander offtopic-geleuter graag hier.
[SC # 79] 2 open or not to 2open
quote:Op zondag 20 mei 2007 16:38 schreef Gert het volgende:
Nee is juist goed.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:38 schreef Gert het volgende:
Tja... dat is toegestaan hier.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 16:41 schreef Disana het volgende:
Natasia is een vampier. Zuigt de emoties van anderen in zich op en gaat ermee aan de haal.
Of een bloedzuiger.
Dat dacht ik ook te verstaan in eerste instantie, maar zei hij niet "Marielle" uiteindelijk?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:42 schreef 2live het volgende:
eric; maar jij huilt nooit! [ tegen natas]
Maar MJ, zijn vriend, huilt nooit. verstond ik.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:42 schreef 2live het volgende:
eric; maar jij huilt nooit! [ tegen natas]
Ik verstond 'Marielle huilt nooit'.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:43 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook te verstaan in eerste instantie, maar zei hij niet "Marielle" uiteindelijk?
dat heb ik dan gemistquote:Op zondag 20 mei 2007 16:43 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook te verstaan in eerste instantie, maar zei hij niet "Marielle" uiteindelijk?
Dat is het precies!! Goed verwoordquote:Op zondag 20 mei 2007 16:41 schreef Disana het volgende:
Natasia is een vampier. Zuigt de emoties van anderen in zich op en gaat ermee aan de haal.
Of een bloedzuiger.
En ik verstond weer: Hij huilt nooit (zijn vriend)quote:
ik ookquote:Op zondag 20 mei 2007 16:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En ik verstond weer: Hij huilt nooit (zijn vriend)
Het is allemaal wat moeilijk verstaanbaar vandaag, ik heb al een paar keer dingen verkeerd geinterpreteerd.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En ik verstond weer: Hij huilt nooit (zijn vriend)
Dat zal volgens mij ook niemand ontkennen.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:49 schreef Reza-impreza het volgende:
ff een supegrote cap, dit gezicht spreekt boekdelen, Amanda heeft wel degelijk gevoel
[afbeelding]
ja dit is ook een kwis ................waar dan?............u kunt kiezen uit 3 gebieden..........quote:Op zondag 20 mei 2007 16:49 schreef Reza-impreza het volgende:
ff een supegrote cap, dit gezicht spreekt boekdelen, Amanda heeft wel degelijk gevoel
[afbeelding]
Maar niet meer in haar borstenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:49 schreef Reza-impreza het volgende:
[afbeelding]
Ze lijkt op Netty!quote:Op zondag 20 mei 2007 16:49 schreef Reza-impreza het volgende:
[afbeelding]
klopt ja, heb ik ook gehoordquote:Op zondag 20 mei 2007 16:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar MJ, zijn vriend, huilt nooit. verstond ik.
Die huilde bij het afscheid.
en mama?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vriendin trok even Liekes rok omhoog ...... Niets eronder aan, zoals wel vaker
Iemand een cap???quote:Op zondag 20 mei 2007 16:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vriendin trok even Liekes rok omhoog ...... Niets eronder aan, zoals wel vaker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |