Fokkerts for fokkersquote:Op zondag 20 mei 2007 04:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Fokkerts For Teh Winnn!
In diepe slaap zoals een normaal mensquote:Op zondag 20 mei 2007 04:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Alsof ik hier in ga SC'en![]()
[sc # 78] Waar de echte fokkers geen topic kunnen openen.
![]()
Prospera![]()
Het duurde ook zolangquote:Op zondag 20 mei 2007 04:46 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Prospera![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 04:48 schreef PC eend het volgende:
Ik wens alle vollers een prettige terugreis, het voelde als een visite die te lang bijft hangen![]()
![]()
Gaan jullie nou op lengte vergelijkenquote:Op zondag 20 mei 2007 04:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vergelijk deze OP eensch met die van jou![]()
Eendt, wat weet je het mooi te verwoordenquote:Op zondag 20 mei 2007 04:48 schreef PC eend het volgende:
Ik wens alle vollers een prettige terugreis, het voelde als een visite die te lang bijft hangen![]()
![]()
Ja ik zit toch hier en niet daarroquote:Op zondag 20 mei 2007 04:46 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Prospera![]()
Daar gaat onze datequote:Op zondag 20 mei 2007 04:48 schreef PC eend het volgende:
![]()
Is toch een eigenschap die mensen in mij waarderen.quote:Op zondag 20 mei 2007 04:48 schreef PC eend het volgende:
![]()
Jemig wat ben je snel ik had die tikfout al snel onder controlequote:
Sterker nog, vol heeft een doorlopende SC. Als de dgk morgen wordt dichtgegooid is hier geen SC meer, maar op vol is die er jaarrond.quote:Op zondag 20 mei 2007 04:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Heeft VOL eigenlijk een SC?
Of openen jullie gewoon voor elke ruft een topic?![]()
Dat lijkt mij antwoord genoeg.quote:Op zondag 20 mei 2007 04:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Sterker nog, vol heeft een doorlopende SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |