Dat zegt ze tegen die kinderen ook.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
of dat ze naar haar kindjes moet over 4 maandjes..en haar ventje niet te vergeten..![]()
Randa de zus van Huub.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:10 schreef milk-shake het volgende:
over wie hebben ze het nu (natas en brain) wie er evt in zou komen als ze een oppas zou hebben voor de kindjes
De zus van Huub, Ratna.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:10 schreef milk-shake het volgende:
over wie hebben ze het nu (natas en brain) wie er evt in zou komen als ze een oppas zou hebben voor de kindjes
Schrijf ik verderopquote:Op zondag 20 mei 2007 17:10 schreef milk-shake het volgende:
En hij verteld dat de zus van Huub ook door de screening is, ze hoeft alleen nog maar oppas voor haar 3 kinderen te zoeken. Brian raakt helemaal geobsedeerd door Huub !!!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:10 schreef Disana het volgende:
Volgens Brian is vriend Ben van Huub niet door de screening gekomen?
portemoneequote:Op zondag 20 mei 2007 17:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat zoeken Lieke en Amanda bij Eric ?
[afbeelding]
Dat schreef ik kort ernaquote:Op zondag 20 mei 2007 17:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En hij verteld dat de zus van Huub ook door de screening is, ze hoeft alleen nog maar oppas voor haar 3 kinderen te zoeken. Brian raakt helemaal geobsedeerd door Huub !!!
Natas reageert met :" Echt waar? Tegen mij zei ze dat ze me wel sterk vond, maar dat het niet haar keuze zou zijn, gekkenhuis."quote:Op zondag 20 mei 2007 17:11 schreef Disana het volgende:
Eveneens volgens Brian zou Huubs zus het huis in willen. Ze is door de screening heen en zoekt alleen nog een oppas voor haar kindjes.
Ja helemaal mee eens. Een goed voorbeeld was ook een hysterische Judith precies nadoen met dezelfde bewegingen en woordenschat (oftewel klootzak)quote:Op zondag 20 mei 2007 16:41 schreef Disana het volgende:
Natasia is een vampier. Zuigt de emoties van anderen in zich op en gaat ermee aan de haal.
Of een bloedzuiger.
haar gezicht lijkt inderdaad ook wel wat op dat van Cora!quote:
't Is natuurlijk wel de vraag hoeveel ervan waar is.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:14 schreef Dark het volgende:
[..]
Natas reageert met :" Echt waar? Tegen mij zei ze dat ze me wel sterk vond, maar dat het niet haar keuze zou zijn, gekkenhuis."
nee het is nu zeer duidelijk dat haar kindjes het aan geven (wat blijkbaar was afgesproken) ...maar mama niet terug komt ............pas na 4 maanden, beloofdquote:Op zondag 20 mei 2007 17:13 schreef cindy10 het volgende:
zo ben weer bijgelezen!
zie dat natasia wederom erg gebukt gaat onder het afscheid van haar kindjessssss![]()
diep triest allemaal....
ergste vind ik nog het geen gehoor geven aan het verzoek van haar dochtertje om thuis te komen.![]()
Heb jij gezien toen ze door Gordon werd opgehaald van thuis?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:13 schreef cindy10 het volgende:
zo ben weer bijgelezen!
zie dat natasia wederom erg gebukt gaat onder het afscheid van haar kindjessssss![]()
diep triest allemaal....
ergste vind ik nog het geen gehoor geven aan het verzoek van haar dochtertje om thuis te komen.![]()
Sorry hoor maar , Totaaaaaal nietquote:Op zondag 20 mei 2007 17:15 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
haar gezicht lijkt inderdaad ook wel wat op dat van Cora!
Thanks, babe!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
Dit was n.a.v. een brief die Amanda aan Rog heeft geschreven. Deborah heeft de brief niet doorgegeven omdat Rog niks meer met Amanda te maken wil hebben.
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, okay, ze lijkt wel ietsje ouder,maar de gelijkenis is treffend toch
Dat was hilarisch en weerzinwekkend tegelijk. Ook als 'menselijk schild' voor Brian wist ze zichzelf tot het middelpunt te maken. Zelf ben ik keihard tegen dat soort mensen: opdonderen.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:14 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens. Een goed voorbeeld was ook een hysterische Judith precies nadoen met dezelfde bewegingen en woordenschat (oftewel klootzak)
ja ging ff langs elkaar heen ......................solliequote:Op zondag 20 mei 2007 17:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom niet? Je stelde een vraag, ik vertelde waar je het antwoord kon vinden![]()
hoop dat die kinderen tijdloos leven,want mama komt echt over 4 maanden niet naar huis!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:15 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nee het is nu zeer duidelijk dat haar kindjes het aan geven (wat blijkbaar was afgesproken) ...maar mama niet terug komt ............pas na 4 maanden, beloofd![]()
gaat ie toch lekker naar huis of is hij ongesteld ofzo?quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:18 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja ging ff langs elkaar heen ......................sollie![]()
De kindjes van God zijn zeer begaan met hun pleegkindquote:Op zondag 20 mei 2007 17:17 schreef ruby het volgende:
Natasia is Amanda aan het aaien. Erg ontroerend weer....![]()
Ja, regelmatig.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:18 schreef schatje het volgende:
Natasia heeft haar kinderen beloofd dat ze over 4 maanden naar huis komt?
ja zag het....en vond het toen al onvoorstelbaar!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb jij gezien toen ze door Gordon werd opgehaald van thuis?
Hoe dat meisje reageerde dat haar moeder wegging, dat was echt hartverscheurend.
En die Natasia stapte gewoon in die auto.
Ik kots op dat vreselijke egoistische kreng.
Ja maar ja, ze zegt wel vaker wat.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:18 schreef schatje het volgende:
Natasia heeft haar kinderen beloofd dat ze over 4 maanden naar huis komt?
Is er een Euredice dood ?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:05 schreef 2live het volgende:
Wanneer vertelt ze over Euredice, dat zal haar toch wel aangegrepen hebben?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |