Eric verteld Marielle en MJ dat hij steeds meer een hekel krijgt aan Huub. En hij geeft te kennen Lieke niet meer te vertrouwen. Dat bij elkaar geteld, denk ik dat het einde voor Eric nabij is. Het aftellen is begonnen .......quote:Op zondag 20 mei 2007 17:49 schreef Day het volgende:
Ik denk ik schakel effe naar de mainroom, maar Eric is nog steeds/weer aan het doorzagen over hoe moeilijk hij het heeft.
Ga dan naar huis!!!!
quote:
Ben is volgens mij een hele nuchtere oprechte gast...quote:Op zondag 20 mei 2007 17:53 schreef Dark het volgende:
Ben had tegen Natas gezegd: "Was jij maar zo leuk als je kinderen!"
Serieus?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eric verteld Marielle en MJ dat hij steeds meer een hekel krijgt aan Huub. En hij geeft te kennen Lieke niet meer te vertrouwen. Dat bij elkaar geteld, denk ik dat het einde voor Eric nabij is. Het aftellen is begonnen .......
dus die woordenwisselingen tussen huub en eric waren niet echt gespeeldquote:Op zondag 20 mei 2007 17:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eric verteld Marielle en MJ dat hij steeds meer een hekel krijgt aan Huub. En hij geeft te kennen Lieke niet meer te vertrouwen. Dat bij elkaar geteld, denk ik dat het einde voor Eric nabij is. Het aftellen is begonnen .......
Ik denk zelfs dat ze jaloezie voelt op het moment dat haar kids meer in de camera'sschijnwerpers staan dan zijzelf......quote:Op zondag 20 mei 2007 17:45 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat valt mij ook iedere keer op, dit doet ze steeds namelijk. Volgens mij huilt ze achteraf om haar eigen kutkarakter en het feit dat ze baalt dat ze niet zo hartelijk is om ze te missen.
Die Wilgo is er natuurlijk ook allang helemaal klaar mee, was er ook niet gekloot onlangs met die Ton/Tom ?
of het einde van Huub; eric is erg veel bij Amandaquote:Op zondag 20 mei 2007 17:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
nee niet gek...eerder heel logisch!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
Natasja zegt dat ze zich niet voor kan stellen , je leven te moeten delen met Japio.
Zeg ik nu iets heel geks, als ik zeg liever in de buurt te zijn van Japio dan Natasja?![]()
Dat zou ook goed kunnen!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:57 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat ze jaloezie voelt op het moment dat haar kids meer in de camera'sschijnwerpers staan dan zijzelf......
Zoals Jaap nu is, is hij buitengewoon goed te pruimen!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
Natasja zegt dat ze zich niet voor kan stellen , je leven te moeten delen met Japio.
Zeg ik nu iets heel geks, als ik zeg liever in de buurt te zijn van Japio dan Natasja?![]()
tsja in mijn ogen nietquote:Op zondag 20 mei 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
Dan heeft Huub een groot probleem. Lieke is volgens mij een veel minder betrouwbare back up dan Eric als het er op aankomt.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Idd zeg.. Die kampsnol zou ik niet langer kunnen uitstaan dan 10 minutenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
Ja dat kon ie echt niet hebbenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:59 schreef Day het volgende:
En Huub blijft dus Hedda bellen.
Baalde hij er heel erg van dat ze niet gekomen is?
Volgens mij is dat de enige vrouw waar hij écht om geeft.
JAAPquote:Op zondag 20 mei 2007 17:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dan heeft Huub een groot probleem. Lieke is volgens mij een veel minder betrouwbare back up dan Eric als het er op aankomt.
Tja, dilemma, dilemma.. zo rond etenstijd zou ik toch liever Natasia dan Jaap in mijn buurt hebben. Vooral als die snot gaat eten, of schaamhaar over de gedekte tafel wil gooien.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
Ik denk juist andersom.. Volgens mij kan Huub sneller op Lieke inpraten dan op Ericquote:Op zondag 20 mei 2007 17:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dan heeft Huub een groot probleem. Lieke is volgens mij een veel minder betrouwbare back up dan Eric als het er op aankomt.
Dat was mijn gedachte ook.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
Jaap kan heel schattig zijn.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:01 schreef Day het volgende:
Wat lief, Jaap en Lieke zo!
Ja, Eric begon te vertellen dat hij een redelijk hoog IQ heeft. Menig ander heeft dat niet, daarom kan hij geen fatsoenlijke gesprekken voeren over iets uit de krant enz. Daarna vervolgde hij dat Huub wel het IQ heeft, maar te veel bezeten is door het spel en de 2 miljoen. Daarom voelt Eric zich bedreigd door Huub en kan hij geen gesprek met hem voeren. Toen Marielle vertelde dat Eric in de buitenwereld wordt gezien als 'de naloper van Huub' kwam Eric met een lang verhaal dat hij walgde van Huub.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:57 schreef Day het volgende:
[..]
Serieus?
Ik heb altijd al gedacht dat Eric Huub lang niet zo aardig vindt als hij voordoet, maar twijfelde soms omdat ze ook heel vaak doen alsof ze ruzie hebben.
En Eric zoekt niet voor niks backup bij Amanda. En weet je nog wat ik gezegd heb over zijn zgn. pact met Natasia?
Dat was toch niet te merken in de popupollquote:Op zondag 20 mei 2007 18:00 schreef soylent het volgende:
[..]
Dat was mijn gedachte ook.
Het is eerder kielekiele voor Huub dan voor Eric; Eric heeft juist zijn vleugels uitgeslagen en wordt nu door veel mensen wel gewaardeerd
quote:Op zondag 20 mei 2007 18:01 schreef Day het volgende:
Wat lief, Jaap en Lieke zo!
Huub gaf ook aan Zijn zus en Ben aan dat hij Eric steeds minder vertrouwd.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:57 schreef Day het volgende:
[..]
Serieus?
Ik heb altijd al gedacht dat Eric Huub lang niet zo aardig vindt als hij voordoet, maar twijfelde soms omdat ze ook heel vaak doen alsof ze ruzie hebben.
En Eric zoekt niet voor niks backup bij Amanda. En weet je nog wat ik gezegd heb over zijn zgn. pact met Natasia?
Sorry, ik bedoel bewoners. Eric is de meest neutrale, normale persoon; tegen iedereen zegt hij waar het op staat, maar hij luistert naar iedereen en geeft altijd advies etc.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was toch niet te merken in de popupoll
Lieke ziet denkt ik Jaap de mens, niet Ransjaap of Terrorjaap.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:02 schreef Katewalker het volgende:
Lieke ligt gewoon tegen Jaap aan op bed![]()
![]()
![]()
...ieeeeeeuwwww....
![]()
Moedig of slim???
Volgens mij is Jaap de enige in de kooi waar je dat bij kunt doen, zonder dat je op je hoede moet zijn.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:02 schreef Katewalker het volgende:
Lieke ligt gewoon tegen Jaap aan op bed![]()
![]()
![]()
...ieeeeeeuwwww....
![]()
Moedig of slim???
Ik blijf zeggen dat het spel is van Eric en Huub.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toen Marielle vertelde dat Eric in de buitenwereld wordt gezien als 'de naloper van Huub' kwam Eric met een lang verhaal dat hij walgde van Huub.
Goede keuzequote:Op zondag 20 mei 2007 18:04 schreef Dark het volgende:
Amanda heeft haar zus en Cementa beloofd, dat ze alleen nog met Brian gaat.
Lieke ligt er zo uit als ze Huub opgeeft. Verder heeft Huub natuurlijk een pact met Jaap die hij inmiddels is nagekomen.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ah, op die fietsquote:Op zondag 20 mei 2007 18:03 schreef soylent het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel bewoners. Eric is de meest neutrale, normale persoon; tegen iedereen zegt hij waar het op staat, maar hij luistert naar iedereen en geeft altijd advies etc.
lijkt me stug, ze wou laatst nog dat hij haar belde en was erg blij dat ie dat ook deed.quote:
Geweldige opmerking.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:53 schreef Dark het volgende:
Ben had tegen Natas gezegd: "Was jij maar zo leuk als je kinderen!"
Mwoah, ik begin ook steeds meer te betwijfelen. Ze spreken allang niet meer uit wat ze precies hebben gezegd tegen een Natasia of Brian.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik blijf zeggen dat het spel is van Eric en Huub.
Ik mag Lieke echt niet, maar daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke ziet denkt ik Jaap de mens, niet Ransjaap of Terrorjaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |