Snap je me nu?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:32 schreef Disana het volgende:
Post voor Natasia. 'Ah gossie, hij heeft moeite met de uitspraken van Eric en Huub, daarom is hij niet gekomen, m'n ventje.'
Ah dat stukje miste ik net.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Alleen post voor Natasia, brief van Wilgo. Hij heeft moeite met uitspraken van Huub en Eric en is daarom niet gekomen.
Geloofwaardig ?(na eerdere uitspraken en opmerking van hem).quote:Op zondag 20 mei 2007 17:32 schreef beequeen het volgende:
Wilgo heeft moeite met de uitspraken van Huub en Eric, daarom is hij niet gekomen.
tja alleen blijft het al zoveel maanden alleen bij loos gelul blijkbaar!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar wordt ook al acht maanden over gesproken.
http://www.trouw.nl/dever(...)_over_Natasia_opinie
Zie je, toch een grote familie. Wifebeater, Natasja en Wilgo.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:34 schreef Disana het volgende:
Wilgo kiest de gemakkelijkste weg. Hij geeft anderen de schuld.
Hij is het ws met de uitspraken eens en heeft geen zin om natasja te steunen in deze.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:34 schreef Disana het volgende:
Wilgo kiest de gemakkelijkste weg. Hij geeft anderen de schuld.
Ik gok de opmerkingen tegen de zussen.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:37 schreef Copycat het volgende:
Met welke uitspraken van Huub en Eric kan Wilgo moeite hebben?
Natasia geeft verdere toelichting : "Hij was moe en moest werken en al die TV wil hij niet" ............quote:Op zondag 20 mei 2007 17:37 schreef Copycat het volgende:
Met welke uitspraken van Huub en Eric kan Wilgo moeite hebben?
Zoiets dacht ik ook. En dat ie dan in de eerste regel schrijft: "Zeg maar dat ik moeite heb met uitspraken van Huub en Eric."quote:Op zondag 20 mei 2007 17:37 schreef blomst het volgende:
Hij is het ws met de uitspraken eens en heeft geen zin om natasja te steunen in deze.
die heeft allang een andere vriendinquote:Op zondag 20 mei 2007 17:38 schreef cindy10 het volgende:
denk dat wilgootje het hele gedoe en gezeik zat is...![]()
Ik vind dit het probleem van Wilgo en Natasia. Niet van Huub of wie dan ook.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:37 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij is het ws met de uitspraken eens en heeft geen zin om natasja te steunen in deze.
Hij was ook moe en had veel gewerkt, de kindjes hebben nog geprobeerd hem over te halen, maar dat is niet gelukt.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:38 schreef cindy10 het volgende:
denk dat wilgootje het hele gedoe en gezeik zat is...![]()
tja je moet tenslotte een verklaring geven,wrm hij niet komt he?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natasia geeft verdere toelichting : "Hij was moe en moest werken en al die TV wil hij niet" ............
Ja, ze is zo super egoistisch en ziet dat niet eens zelf in.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:39 schreef Tissik het volgende:
Ik vind Natasia echt een kutwijf, wat is dat nou voor een gezeik over dat er dan wel iemand anders had kunnen komen iov Wilgo? Haar 2 bloedeigen kinderen waren er immers, dat zouden toch de 2 allerbelangrijktste mensen op de hele wereld moeten zijn om al je aandacht en liefde aan kwijt te kunnen? Maar nee hoor, niet voor die kutnatasja! Die probeerde Cheyenne meteen al aan Amanda te lozen... Het is werkelijk triest allemaal!
AMENquote:Op zondag 20 mei 2007 17:39 schreef Tissik het volgende:
Ik vind Natasia echt een kutwijf, wat is dat nou voor een gezeik over dat er dan wel iemand anders had kunnen komen iov Wilgo? Haar 2 bloedeigen kinderen waren er immers, dat zouden toch de 2 allerbelangrijktste mensen op de hele wereld moeten zijn om al je aandacht en liefde aan kwijt te kunnen? Maar nee hoor, niet voor die kutnatasja! Die probeerde Cheyenne meteen al aan Amanda te lozen... Het is werkelijk triest allemaal!
Zijn er nog speltechnische dingen doorgegeven of heeft iedereen zich braaf aan de 'regels' gehouden?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:27 schreef beequeen het volgende:
Zo'n famliliedag hakt er behoorlijk in, ik ben kapot.![]()
Ik heb bijna niets gehoord. Het bezoek van zowel Eric als Huub hebben wel wantrouwen naar Lieke geuit.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:41 schreef Day het volgende:
[..]
Zijn er nog speltechnische dingen doorgegeven of heeft iedereen zich braaf aan de 'regels' gehouden?
Dat valt mij ook iedere keer op, dit doet ze steeds namelijk. Volgens mij huilt ze achteraf om haar eigen kutkarakter en het feit dat ze baalt dat ze niet zo hartelijk is om ze te missen.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:39 schreef Tissik het volgende:
Als de muziek in de chillroom wat zachter geweest zou zijn, en de helft niet in het zwembad had gelegen, hadden we misschien iets op kunnen vangen.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:41 schreef Day het volgende:
[..]
Zijn er nog speltechnische dingen doorgegeven of heeft iedereen zich braaf aan de 'regels' gehouden?
Jaap weet dat hij hier op fok hoger is gekomen in de popupol dan Huubquote:Op zondag 20 mei 2007 17:41 schreef Day het volgende:
[..]
Ooh nou snap ik het.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
Jairo had een crackertje met kaas maar bood dat eerst aan zijn moeder aan. Brian en Natasia vinden het mooi dat hij dat altijd doet. Het is een sterk mannetje, zegt Brian.
Nooit van conditionering gehoord. En van angst.
Prachtig hé... Sjoerd had haar zus gezien op het station.. Die vertelde dat haar borsten nep zijn.. Ik geloof het!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap weet dat hij hier op fok hoger is gekomen in de popupol dan Huub
|En dat Amanda haar borsten echt nep zijn.
Dan doen die tonnetjes van zussen zeker hetzelfde. Geen wonder dat Cheyenne het er niet leuk vindt.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:49 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ooh nou snap ik het.
Natasia krijgt thuis natuurlijk altijd de crackertjes aangeboden. Vandaar dat ze zo vet was is geworden........![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |