Eric verteld Marielle en MJ dat hij steeds meer een hekel krijgt aan Huub. En hij geeft te kennen Lieke niet meer te vertrouwen. Dat bij elkaar geteld, denk ik dat het einde voor Eric nabij is. Het aftellen is begonnen .......quote:Op zondag 20 mei 2007 17:49 schreef Day het volgende:
Ik denk ik schakel effe naar de mainroom, maar Eric is nog steeds/weer aan het doorzagen over hoe moeilijk hij het heeft.
Ga dan naar huis!!!!
quote:
Ben is volgens mij een hele nuchtere oprechte gast...quote:Op zondag 20 mei 2007 17:53 schreef Dark het volgende:
Ben had tegen Natas gezegd: "Was jij maar zo leuk als je kinderen!"
Serieus?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eric verteld Marielle en MJ dat hij steeds meer een hekel krijgt aan Huub. En hij geeft te kennen Lieke niet meer te vertrouwen. Dat bij elkaar geteld, denk ik dat het einde voor Eric nabij is. Het aftellen is begonnen .......
dus die woordenwisselingen tussen huub en eric waren niet echt gespeeldquote:Op zondag 20 mei 2007 17:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eric verteld Marielle en MJ dat hij steeds meer een hekel krijgt aan Huub. En hij geeft te kennen Lieke niet meer te vertrouwen. Dat bij elkaar geteld, denk ik dat het einde voor Eric nabij is. Het aftellen is begonnen .......
Ik denk zelfs dat ze jaloezie voelt op het moment dat haar kids meer in de camera'sschijnwerpers staan dan zijzelf......quote:Op zondag 20 mei 2007 17:45 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat valt mij ook iedere keer op, dit doet ze steeds namelijk. Volgens mij huilt ze achteraf om haar eigen kutkarakter en het feit dat ze baalt dat ze niet zo hartelijk is om ze te missen.
Die Wilgo is er natuurlijk ook allang helemaal klaar mee, was er ook niet gekloot onlangs met die Ton/Tom ?
of het einde van Huub; eric is erg veel bij Amandaquote:Op zondag 20 mei 2007 17:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
nee niet gek...eerder heel logisch!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
Natasja zegt dat ze zich niet voor kan stellen , je leven te moeten delen met Japio.
Zeg ik nu iets heel geks, als ik zeg liever in de buurt te zijn van Japio dan Natasja?![]()
Dat zou ook goed kunnen!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:57 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat ze jaloezie voelt op het moment dat haar kids meer in de camera'sschijnwerpers staan dan zijzelf......
Zoals Jaap nu is, is hij buitengewoon goed te pruimen!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
Natasja zegt dat ze zich niet voor kan stellen , je leven te moeten delen met Japio.
Zeg ik nu iets heel geks, als ik zeg liever in de buurt te zijn van Japio dan Natasja?![]()
tsja in mijn ogen nietquote:Op zondag 20 mei 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
Dan heeft Huub een groot probleem. Lieke is volgens mij een veel minder betrouwbare back up dan Eric als het er op aankomt.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Idd zeg.. Die kampsnol zou ik niet langer kunnen uitstaan dan 10 minutenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
Ja dat kon ie echt niet hebbenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:59 schreef Day het volgende:
En Huub blijft dus Hedda bellen.
Baalde hij er heel erg van dat ze niet gekomen is?
Volgens mij is dat de enige vrouw waar hij écht om geeft.
JAAPquote:Op zondag 20 mei 2007 17:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dan heeft Huub een groot probleem. Lieke is volgens mij een veel minder betrouwbare back up dan Eric als het er op aankomt.
Tja, dilemma, dilemma.. zo rond etenstijd zou ik toch liever Natasia dan Jaap in mijn buurt hebben. Vooral als die snot gaat eten, of schaamhaar over de gedekte tafel wil gooien.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
Ik denk juist andersom.. Volgens mij kan Huub sneller op Lieke inpraten dan op Ericquote:Op zondag 20 mei 2007 17:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dan heeft Huub een groot probleem. Lieke is volgens mij een veel minder betrouwbare back up dan Eric als het er op aankomt.
Dat was mijn gedachte ook.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |