Ik zou Jaap graag in een zwembad van Parmezaanse kaas zien, jubelend dat hij de Bolognese-koning is.quote:Op zondag 20 mei 2007 03:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor de variatie .... een flink stuk kaas (de rest van het pak stroopwafels smeet hij ergens in het kantoor op de grond)
[afbeelding]
ja das minderquote:Op zondag 20 mei 2007 03:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En op de maat van de muziek een paar fikse boeren
[afbeelding]
Ja, truste. Ik haak ook af, heb wel genoeg boeren en scheten gehoord voor vandaagquote:Op zondag 20 mei 2007 03:23 schreef milk-shake het volgende:
trusten voor wie er nog is hier xxxxxxxxxxxx
stretch-quote:Op zondag 20 mei 2007 07:47 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Aan de speling in Jaaps broek is duidelijk te zien dat het afvallen langzaam maar zeker succesvol is.
spe·ling (de ~ (v.))
1 geringe ruimte die enige vrijheid van beweging laat tussen aaneensluitende zaken => spel
quote:Op zondag 20 mei 2007 09:47 schreef Clank het volgende:
Brian slaapt nu weer naast Natasia?
Hij gaat alleen bij Amanda liggen als hij sex wil ofzo?
staat volgens mij al tig keer in de cosquote:Op zondag 20 mei 2007 09:20 schreef blomst het volgende:
Hoelaat komen de bezoekers vandaag?
Huub - Hedda en Jorisquote:Op zondag 20 mei 2007 11:00 schreef Reza-impreza het volgende:
iemand een presentielijst van de gasten
Natasja-kinderen en nichtje moeder dusquote:Op zondag 20 mei 2007 11:00 schreef Reza-impreza het volgende:
iemand een presentielijst van de gasten
Jongste zusje kon niet daar zou Nena voor komen, maar die wil niet.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:08 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Volgens mij kan de zus van Amanda niet en daarom zou een vriend komen dacht ik.
Amanda heeft eerste beide zusjes uitgenodigd. Haar jongste zusje kon niet komen, ipv komt Samantha.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:08 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Volgens mij kan de zus van Amanda niet en daarom zou een vriend komen dacht ik.
Oke, ik dacht dat ik Amanda vanochtend iets hoorde zeggen over een vriend vandaar.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:10 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda heeft eerste beide zusjes uitgenodigd. Haar jongste zusje kon niet komen, ipv komt Samantha.
Vriendje komt, bedoelde ze zoontje van Natasja mee.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:12 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Oke, ik dacht dat ik Amanda vanochtend iets hoorde zeggen over een vriend vandaar.
Ooow , oke;)quote:Op zondag 20 mei 2007 11:14 schreef blomst het volgende:
[..]
Vriendje komt, bedoelde ze zoontje van Natasja mee.
Hoe spel je dat?quote:
Ze zal het wel moeilijk krijgen vandaag, want de andere miljonairs zijn er nu niet om haar kinderen bezig te houden.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:17 schreef beequeen het volgende:
Natasja doet niet teveel foundation op, anders zitten de kindjuuuus helemaal vol als ze ze gedag kust.
Gvd, die kids zijn nog niet eens binnen, en ze denkt alweer aan het afscheid.![]()
Last van het ABBA-syndroom?quote:
Dit klinkt heel triest, omdat het wáár is.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze zal het wel moeilijk krijgen vandaag, want de andere miljonairs zijn er nu niet om haar kinderen bezig te houden.
Ze is aan het warmdraaien voor als haar kindjes er zijnquote:Op zondag 20 mei 2007 11:31 schreef Clank het volgende:
Pffff.. Natasia doet niets anders dan Amanda vertellen wat ze moet doen. Ruim je schoenen op onder je bed, smeer je benen in, heb je je voeten ook gedaan, leg de tube maar op mijn nachtkastje, trek je bed recht.... blééégh!!!!
het ergste is dat dellie dat dan nog doet ook zonder tegengas te geven brrrquote:Op zondag 20 mei 2007 11:31 schreef Clank het volgende:
Pffff.. Natasia doet niets anders dan Amanda vertellen wat ze moet doen. Ruim je schoenen op onder je bed, smeer je benen in, heb je je voeten ook gedaan, leg de tube maar op mijn nachtkastje, trek je bed recht.... blééégh!!!!
Dat zat ik precies hetzelfde te denken. Doet ze overigens bij iedereen en ik snap werkelijk niet waarom niemand er niet een keer wat van zegt. Ik zou er knetter gek van wordenquote:Op zondag 20 mei 2007 11:31 schreef Clank het volgende:
Wel prettig dat de kinderen daar een jaartje van verlost zijn...quote:Op zondag 20 mei 2007 11:31 schreef Clank het volgende:
misschien gaat hij wel dood ofzo bij Rat weet je het maar nooitquote:Op zondag 20 mei 2007 11:36 schreef Dark het volgende:
Brian denkt dat hij ziek wordt. Hij heeft keelpijn en toen hij vanochtend onder de douche stond, moest hij niezen.![]()
Geen idee, maar het lijkt me een goed idee van de andere miljonairs haar te negeren als ze weer gezeik heeft met Brian als een soort statement (zoek het maar uit, je wou het zelf!).quote:Op zondag 20 mei 2007 11:41 schreef Copycat het volgende:
Heeft Eric Amanda eigenlijk al aangesproken oip het feit dat ze zei dat ze helemaal klaar was met Brian en dat Eric haar uit penibele situaties mocht 'redden'?
Dat is SEXY, snap dat dan!quote:Op zondag 20 mei 2007 12:01 schreef tipsch het volgende:
waarom laat aDEL 1 tiet uit d'r err veel te kleine rokje hangen?
Het is een "jurkje"van Natasja.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:01 schreef tipsch het volgende:
waarom laat aDEL 1 tiet uit d'r err veel te kleine rokje hangen?
ze ziet er (alweer overigens) NIET uit!quote:Op zondag 20 mei 2007 12:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Het is een "jurkje"van Natasja.
Zal dus wel een beetje te groot zijn.
Met het tweede blokje van rechts aanklikken, kun je iets wijzigen.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:57 schreef nueffeniet het volgende:
bedreigd sorrie
En Natasia schiet meteen in de aanstel-modus, met kittige kreetjes.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze zien de bezoekers
[afbeelding]
2 famileleden/vrienden per miljonair, wie precies, kunt je vooraan in deze COS teruglezenquote:Op zondag 20 mei 2007 12:05 schreef PumaStreamer het volgende:
Wie komen er zo?
Pff ik word er helemaal gek van. Het is net een klein kind.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:08 schreef Gert het volgende:
[..]
En Natasia schiet meteen in de aanstel-modus, met kittige kreetjes.
fantastisch, vandaag moet mamma het helemaal zelf doenquote:Op zondag 20 mei 2007 12:10 schreef demins het volgende:
Eerste reactie van Natasia naar haar kinderen: WAAR IS OMA????
Nou heeft ze niemand die zich met de kinderen kan bezighouden....quote:Op zondag 20 mei 2007 12:10 schreef demins het volgende:
Eerste reactie van Natasia naar haar kinderen: WAAR IS OMA????
quote:Op zondag 20 mei 2007 12:12 schreef Starlie het volgende:
Natasia: waarom ging oma niet mee???
Kindjes..:oma vind u een vislip..!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |