Last van het ABBA-syndroom?quote:
Dit klinkt heel triest, omdat het wáár is.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze zal het wel moeilijk krijgen vandaag, want de andere miljonairs zijn er nu niet om haar kinderen bezig te houden.
Ze is aan het warmdraaien voor als haar kindjes er zijnquote:Op zondag 20 mei 2007 11:31 schreef Clank het volgende:
Pffff.. Natasia doet niets anders dan Amanda vertellen wat ze moet doen. Ruim je schoenen op onder je bed, smeer je benen in, heb je je voeten ook gedaan, leg de tube maar op mijn nachtkastje, trek je bed recht.... blééégh!!!!
het ergste is dat dellie dat dan nog doet ook zonder tegengas te geven brrrquote:Op zondag 20 mei 2007 11:31 schreef Clank het volgende:
Pffff.. Natasia doet niets anders dan Amanda vertellen wat ze moet doen. Ruim je schoenen op onder je bed, smeer je benen in, heb je je voeten ook gedaan, leg de tube maar op mijn nachtkastje, trek je bed recht.... blééégh!!!!
Dat zat ik precies hetzelfde te denken. Doet ze overigens bij iedereen en ik snap werkelijk niet waarom niemand er niet een keer wat van zegt. Ik zou er knetter gek van wordenquote:Op zondag 20 mei 2007 11:31 schreef Clank het volgende:
Wel prettig dat de kinderen daar een jaartje van verlost zijn...quote:Op zondag 20 mei 2007 11:31 schreef Clank het volgende:
misschien gaat hij wel dood ofzo bij Rat weet je het maar nooitquote:Op zondag 20 mei 2007 11:36 schreef Dark het volgende:
Brian denkt dat hij ziek wordt. Hij heeft keelpijn en toen hij vanochtend onder de douche stond, moest hij niezen.![]()
Geen idee, maar het lijkt me een goed idee van de andere miljonairs haar te negeren als ze weer gezeik heeft met Brian als een soort statement (zoek het maar uit, je wou het zelf!).quote:Op zondag 20 mei 2007 11:41 schreef Copycat het volgende:
Heeft Eric Amanda eigenlijk al aangesproken oip het feit dat ze zei dat ze helemaal klaar was met Brian en dat Eric haar uit penibele situaties mocht 'redden'?
Dat is SEXY, snap dat dan!quote:Op zondag 20 mei 2007 12:01 schreef tipsch het volgende:
waarom laat aDEL 1 tiet uit d'r err veel te kleine rokje hangen?
Het is een "jurkje"van Natasja.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:01 schreef tipsch het volgende:
waarom laat aDEL 1 tiet uit d'r err veel te kleine rokje hangen?
ze ziet er (alweer overigens) NIET uit!quote:Op zondag 20 mei 2007 12:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Het is een "jurkje"van Natasja.
Zal dus wel een beetje te groot zijn.
Met het tweede blokje van rechts aanklikken, kun je iets wijzigen.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:57 schreef nueffeniet het volgende:
bedreigd sorrie
En Natasia schiet meteen in de aanstel-modus, met kittige kreetjes.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze zien de bezoekers
[afbeelding]
2 famileleden/vrienden per miljonair, wie precies, kunt je vooraan in deze COS teruglezenquote:Op zondag 20 mei 2007 12:05 schreef PumaStreamer het volgende:
Wie komen er zo?
Pff ik word er helemaal gek van. Het is net een klein kind.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:08 schreef Gert het volgende:
[..]
En Natasia schiet meteen in de aanstel-modus, met kittige kreetjes.
fantastisch, vandaag moet mamma het helemaal zelf doenquote:Op zondag 20 mei 2007 12:10 schreef demins het volgende:
Eerste reactie van Natasia naar haar kinderen: WAAR IS OMA????
Nou heeft ze niemand die zich met de kinderen kan bezighouden....quote:Op zondag 20 mei 2007 12:10 schreef demins het volgende:
Eerste reactie van Natasia naar haar kinderen: WAAR IS OMA????
quote:Op zondag 20 mei 2007 12:12 schreef Starlie het volgende:
Natasia: waarom ging oma niet mee???
Kindjes..:oma vind u een vislip..!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |