Ja dat mogen ze niet meer zeggen.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:19 schreef Kinga het volgende:
Amanda schreeuwt dat Eric naar achter moet
Rest over de zeik.
Van wie? Ze is toch niet naar de Febo geweest?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:20 schreef Kinga het volgende:
Lieke heeft instructies gehad dus.
hij moet ook kappen met Lieke maar dat is meer omdat het strontvervelend is om naar te kijken.quote:
Ik heb gewoon de streams gevolgd, Huub zei dat ie dat en dat en zus en zo van die Jelmer had gehoord en Natas schrok dat hij dat verteld had. Huub zei toen dat er heel enge mannen naar hem toe waren gekomen en die hadden hem 'toegesproken'op het honkbalveld. Huub leek toen ook opgelucht dat het met een sisser af was gelopen en leek het toen niet erg te vinden de kooi te moeten verlaten. Ik kreeg de indruk dat hij er redelijk beduusd van was.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:09 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik heb niet het hele stukje gequote, maar wat is de bron?
Klink heel geloofwaardig engevaarlijk![]()
Ik zou 't heel dom vinden als Brian Lieke er in houdt. Aan de ene kant hoor ik 'm dan weer zogenaamd slim aan Amanda of Natas uitleggen: "zij maakt Huub gek... dus..... let op.. ik ga Lieke er in houden... Ik ga lieke er in houden.. Dan maakt zij hem dus gek, begrijp je?"quote:Op zondag 20 mei 2007 19:19 schreef daWeasel het volgende:
Hehe, mooi Huub dumpt Lieke, jammer alleen dat Amanda of Brian, Lieke er toch weer inhouden. Vervelender is dat wanneer er een ronde voor Huub wordt aangevraagd Eric hem er ook wel eens uit zou kunnen schoppen. Alhoewel? Huub is net naar achter geweest en zal wel gehoord hebben dat er deze week iemand inkomt die hem zal steunen.
Ik heb het idee dat ze allemaal een voor een naar achter worden geroepen. Komt zij net niet terug toevallig?quote:
He wat? Hoe zit dat?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:16 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Huub heeft gelogen tegen Lieke over het tv kijken. Hij zei dat iedereen er vanaf wist, maar Lieke heeft dit nagevraagd en het blijkt niet waar te zijn.
Lieke heeft volkomen gelijk dus. Verbaast me niets.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:20 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Huub heeft zitten zeiken vorige week dat Lieke zonder te vragen aan de groep TV ging kijken. Nu doet Huub precies hetzelfde en vind Lieke dat dus stom , ze vind het opzich prima maar wil wel een discussie. Nu probeert Huub zich er onder uit te lullen.
daar gaat het nu niet overquote:Op zondag 20 mei 2007 19:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke heeft volkomen gelijk dus. Verbaast me niets.
dacht dat huub juist hedda niet te pakken kreeg???quote:Op zondag 20 mei 2007 19:26 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hedda & Huub hebben gebelt en daar is Huub toch over de zeik van? daarom is hij toch sjagrijnig? Wat heeft Hedda dan precies vertelt ??
Nee, zij was zich aan het omkleden. Alleen Huub en Amanda zijn naar achter geweest. En nu Eric, als het goed is.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze allemaal een voor een naar achter worden geroepen. Komt zij net niet terug toevallig?
quote:Op zondag 20 mei 2007 19:26 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hedda & Huub hebben gebelt en daar is Huub toch over de zeik van? daarom is hij toch sjagrijnig? Wat heeft Hedda dan precies vertelt ??
is niet...die weerstand was er ook al voor die scene met amanda....veel jaloersheid omdat ze sterk is en zich niet klein laat krijgen...ik vind dat ze zich erg sterk verweert...niemand wil dat er zaken over je worden verteld achter je rug en een vriend of een vriendin van je gelooft die verhalen zomaar zonder bij je te verifierenquote:Op zondag 20 mei 2007 19:16 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het probleem in "sterk" zijn ligt. Ik denk dat het probleem met Lieke is, dat ze eerst pleit voor monogamie en dat ook van Huub eist als basis van een relatie, en vervolgens in no-time met Amanda in bed ligt. Dat strookt niet helemaal. En dat "niet stroken" tussen woorden en daden, dat is nu net wat zoveel weerstand oproept.
Hier gaat die hele discussie niet over, het gaat er over dat Huub eb Eric gehoord hebben dat Lieke niet te vertrouwen is, Huub heeft die voor haar voeten gegooid en nu gaat ze heel kiunderachtig doen door voor Huub te blijven staan.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar gaat de ruzie niet over. Visite heeft iets over Lieke gezegd tegen Huub en hij is nu bevestigt in hetgene wat hij al dacht of wist.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
zus en vriend van huub hebben hem gewaarschuwd voor lieke. Later vertelde eric dat zijn vriendin daar ook iets over heeft gezegd.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:27 schreef Taurus het volgende:
Gaat het echt alleen maar over die Mariel die 'n 'gevoel' heeft dat Lieke niet oprecht is?Kan me niet voorstellen dat Huub om die reden doet alsof ie boos is.
Interessant! Bedanktquote:Op zondag 20 mei 2007 18:53 schreef Soury het volgende:
Hebben jullie hier wat aan ? Is wel interessant
Holleeder-tuig in de Gouden Kooi
volg jij alles wel?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:28 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub is weer een ongeloofelijk hufter: hij handelt Lieke als stront, als zijn schothondje en hij verwijt haar hetzelfde te doen!??![]()
![]()
ook heel logisch begrijp ik nu, want ze wil precies weten wat er gezegd is zodat ze er op kan reageren, maar Huub weigert om de een of andere vreemde reden om dat te zeggen. Komt nog bij dat Huub zelf de grootste leugenaar in dat huis is en Lieke al die tijd heeft voorgelogen.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:27 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Hier gaat die hele discussie niet over, het gaat er over dat Huub eb Eric gehoord hebben dat Lieke niet te vertrouwen is, Huub heeft die voor haar voeten gegooid en nu gaat ze heel kiunderachtig doen door voor Huub te blijven staan.
wie????quote:Op zondag 20 mei 2007 19:17 schreef robert2006 het volgende:
palma zit nou bijna klaar te komen
Nou, als dat tot gevolg gaat hebben dat wij ook allemaal weten wat Huub nou precies dwars zit vind ik het prima!quote:Op zondag 20 mei 2007 19:27 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Hier gaat die hele discussie niet over, het gaat er over dat Huub eb Eric gehoord hebben dat Lieke niet te vertrouwen is, Huub heeft die voor haar voeten gegooid en nu gaat ze heel kiunderachtig doen door voor Huub te blijven staan.
Zeg dat wel ja. Wat is het toch een walgelijk mannetje.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:28 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub is weer een ongeloofelijk hufter: hij handelt Lieke als stront, als zijn schothondje en hij verwijt haar hetzelfde te doen!??![]()
![]()
The hoofdreden is Hedda. Huub is boos/gefrustreerd dat ze niet is gekomen en haar telefonisch niet kan bereiken. Lieke is jaloers op Hedda. Daar gaat de ruzie eigenlijk echt om. De rest is bijzaak.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:27 schreef Taurus het volgende:
Gaat het echt alleen maar over die Mariel die 'n 'gevoel' heeft dat Lieke niet oprecht is?Kan me niet voorstellen dat Huub om die reden doet alsof ie boos is.
quote:Op zondag 20 mei 2007 19:19 schreef daWeasel het volgende:
Hehe, mooi Huub dumpt Lieke, jammer alleen dat Amanda of Brian, Lieke er toch weer inhouden. Vervelender is dat wanneer er een ronde voor Huub wordt aangevraagd Eric hem er ook wel eens uit zou kunnen schoppen. Alhoewel? Huub is net naar achter geweest en zal wel gehoord hebben dat er deze week iemand inkomt die hem zal steunen.
quote:
Ook volgens Eric toch ?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:30 schreef Varen het volgende:
Lieke is niet te vertrouwen volgens familie of vrienden
is niet eerlijk; als iedereen 'buiten' jou waarschuwt, dan ga je toch ook twijfelen. Hij weet niet wat zij mss 'weten' er mocht geen spelinfo worden doorgegeven. Dat hij nu aan haar twijfelt is dan toch niet raar, dat zijn toch mensen die om hem geven. In hoeverre hij Lieke kan vertrouwen, weet hij toch niet.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja. Wat is het toch een walgelijk mannetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |