Zo worden mannen genoemd die tijdelijk mama's neuken. Om nou telkens een ander papa te gaan noemen wordt verwarrend....quote:Op zondag 20 mei 2007 18:47 schreef Liess het volgende:
Nu weet ik nogsteeds niet waarom Wilgo 'Ome Wilgo' genoemd word?
dat zei ik al eerder,elke nieuwe klant van mama is dus ome automatisch!quote:Op zondag 20 mei 2007 19:14 schreef product het volgende:
[..]
Zo worden mannen genoemd die tijdelijk mama's neuken. Om nou telkens een ander papa te gaan noemen wordt verwarrend....
is stom van Huub, maar werkelijk iedereen zegt tegen hem dat Lieke niet te vertrouwen is; van Syl tot Eric en de rest vd bewoners, tot iedereen die hij van buitenaf ' spreekt'. Wordt dan toch lastig.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:12 schreef riri het volgende:
het bezoek heeft allerlei rare meningen over lieke aan de bewoners afzonderlijk verteld....lieke weet van niets
dit is puur vals wat huub doet...niet eerst verifieren of het klopt wat die mensen zeggen...ze weet van niks
veel mensen hebben problemen met lieke omdat ze een sterke vrouw is...die krijg je niet zomaar klein
veel jaloersheid richting lieke
Je zou zo'n vriendin hebben, echt over alles wat niet in d'r straatje ligt of waar ze een antwoord op wil blijft ze zeuren zeuren zeuren...quote:Op zondag 20 mei 2007 19:13 schreef Clank het volgende:
Huub's vader had gelijk: Lieke is een bitch.
Ik denk niet dat het probleem in "sterk" zijn ligt. Ik denk dat het probleem met Lieke is, dat ze eerst pleit voor monogamie en dat ook van Huub eist als basis van een relatie, en vervolgens in no-time met Amanda in bed ligt. Dat strookt niet helemaal. En dat "niet stroken" tussen woorden en daden, dat is nu net wat zoveel weerstand oproept.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:12 schreef riri het volgende:
het bezoek heeft allerlei rare meningen over lieke aan de bewoners afzonderlijk verteld....lieke weet van niets
dit is puur vals wat huub doet...niet eerst verifieren of het klopt wat die mensen zeggen...ze weet van niks
veel mensen hebben problemen met lieke omdat ze een sterke vrouw is...die krijg je niet zomaar klein
veel jaloersheid richting lieke
Huub heeft gelogen tegen Lieke over het tv kijken. Hij zei dat iedereen er vanaf wist, maar Lieke heeft dit nagevraagd en het blijkt niet waar te zijn.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:14 schreef blomst het volgende:
Waarom zoekt Lieke nu opeens ruzie?
dat was al vanaf dag 1 duidelijkquote:Op zondag 20 mei 2007 19:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je zou zo'n vriendin hebben, echt over alles wat niet in d'r straatje ligt of waar ze een antwoord op wil blijft ze zeuren zeuren zeuren...
ik ga het nog één keer zeggen: omdat het een zeikwijf is nu zeg ik het niet meer hoorquote:Op zondag 20 mei 2007 19:14 schreef blomst het volgende:
hij ziet slechts bevestigd wat hij zelf al als gevoel had....quote:Op zondag 20 mei 2007 19:16 schreef blomst het volgende:
Waar is huub mee bezig?
Dus hij gelooft anderen hun gevoel.
als mensen buiten het ook zeggen, dan lijkt het voor hem alsof zij meer weten, als alleen 'gevoel'quote:Op zondag 20 mei 2007 19:16 schreef blomst het volgende:
Waar is huub mee bezig?
Dus hij gelooft anderen hun gevoel.
quote:Op zondag 20 mei 2007 19:16 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Huub heeft gelogen tegen Lieke over het tv kijken. Hij zei dat iedereen er vanaf wist, maar Lieke heeft dit nagevraagd en het blijkt niet waar te zijn.
dat jij überhaupt aan Sonja denkt als ze er niet is brrrrrrrquote:Op zondag 20 mei 2007 19:17 schreef robert2006 het volgende:
palma zit nou bijna klaar te komen
hoop dat die volautomatische tarzan overdwars blijft steken...quote:Op zondag 20 mei 2007 19:17 schreef robert2006 het volgende:
palma zit nou bijna klaar te komen
Spieker heeft ingegrepenquote:Op zondag 20 mei 2007 19:17 schreef Carlaa het volgende:
weet iemand wat Huub te horen heeft gekregen??
Ik vrees van welquote:Op zondag 20 mei 2007 19:17 schreef noekje het volgende:
Lieke: je vertelt het me sowieso anders krijg je last van me.
Uh...? Is dit de ware Lieke?
vriendin van Eric zei dat ze niet te vertrouwen was, eric zou nog vertellen waarom aan Huub.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:17 schreef Carlaa het volgende:
Ik zag Brain al een paar keer lachen... en gelijk heeft ie... weeeer zo'n eindeloze discussie!quote:Op zondag 20 mei 2007 19:17 schreef Clank het volgende:
Dit 'gesprek' tussen Huub en Lieke is weer voer voor de rest.
quote:Op zondag 20 mei 2007 19:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik ga het nog één keer zeggen: omdat het een zeikwijf is nu zeg ik het niet meer hoor
Ze heeft blijkbaar haar Back-up niet meer nodig.. Adios!quote:Op zondag 20 mei 2007 19:14 schreef blomst het volgende:
Eric heeft iets over Lieke gezegd wat zijn vriendin zei, maar at was op haar gevoel gebaseerd, alleen weet Huub niet dat het alleen over gevoel gaat.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:17 schreef Carlaa het volgende:
Dat is anders........ zij deed het met een vrouwquote:Op zondag 20 mei 2007 19:16 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het probleem in "sterk" zijn ligt. Ik denk dat het probleem met Lieke is, dat ze eerst pleit voor monogamie en dat ook van Huub eist als basis van een relatie, en vervolgens in no-time met Amanda in bed ligt. Dat strookt niet helemaal. En dat "niet stroken" tussen woorden en daden, dat is nu net wat zoveel weerstand oproept.
net als 'het gevoel' van Syl destijdsquote:Op zondag 20 mei 2007 19:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Eric heeft iets over Lieke gezegd wat zijn vriendin zei, maar at was op haar gevoel gebaseerd, alleen weet Huub niet dat het alleen over gevoel gaat.
Vandaar.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:15 schreef 2live het volgende:
[..]
is stom van Huub, maar werkelijk iedereen zegt tegen hem dat Lieke niet te vertrouwen is; van Syl tot Eric en de rest vd bewoners, tot iedereen die hij van buitenaf ' spreekt'. Wordt dan toch lastig.
Nee dezelfde Lieke die je ziet in de Palma clashes.... die laat zich door niemand afschepen...quote:Op zondag 20 mei 2007 19:17 schreef noekje het volgende:
Lieke: je vertelt het me sowieso anders krijg je last van me.
Uh...? Is dit de ware Lieke?
Want?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:20 schreef Kinga het volgende:
Lieke heeft instructies gehad dus.
Maar wat is dat 'iets' nou?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Eric heeft iets over Lieke gezegd wat zijn vriendin zei, maar at was op haar gevoel gebaseerd, alleen weet Huub niet dat het alleen over gevoel gaat.
valt je dat pas nu op?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:20 schreef Day het volgende:
Ze is wel heel erg bazig, hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |