Stel maar op. (blijkbaar hebben de mods sturing nodigquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:37 schreef SCH het volgende:
Ik ben een POL-convenant aan het opstellen. Wie dat ondertekent doet mee, wie dat niet doet, doet niet mee. Het is verplichtend en het bestrijdt one-liners, Frau Verdonken en Maorijnissen en het geeft POL een enorme kwaliteitsimpuls.
Moet ik ermee doorgaan?
Het lijkt me lastig, alle users hier houden ook wel van een grap op z'n tijd of een foute toespeling. Je maakt het jezelf alleen maar lastig.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je moet niet alles dicht timmeren. En POL moet zeker niet alleen maar serieus. Een goeie oneliner is ook nooit weg.
Dus niet de hele tijd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het lijkt me lastig, alle users hier houden ook wel van een grap op z'n tijd of een foute toespeling. Je maakt het jezelf alleen maar lastig.
Dat kan een mening zijn of je het daar mee eens bent of dat het totale onzin is doet niet zoveel terzake.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het is niet 'on-topic'. Wat is dat nou voor onzin-argument? Wat is er on-topic aan om een minister 'fundamentalistisch' te noemen, alleen omdat ze een voorstel doet wat jou niet aanstaat? Als je dan al bijvoegelijke naamwoorden wilt gebruiken, gebruik dan woorden die wel op de minister slaan. 'Fundamentalistisch' is er geen een van die serie.
Vraag het de poster daar is het een discussieforum voor. Klagen dat zulke reactie's niet door de beugel kunnen slaat nergens op.quote:Temeer, natuurlijk, daar die term in deze dagen een hele verkeerde lading heeft, die toch onbewust wordt meegegeven. Wat denkt die poster nou? Dat Cramer, als ze haar zin niet krijgt, in een ninja pak door Nederrland gaat sluipen om gloeilampen stuk te schieten? Of 's nachts de Philips fabrieken gaat platbranden? Bomaanslagen op lampenwinkels?
Jaja.. als iemand het "op zijn tijd" doe..kun je nog meegaan met de grap of met de woede-uitbarsting.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het lijkt me lastig, alle users hier houden ook wel van een grap op z'n tijd of een foute toespeling. Je maakt het jezelf alleen maar lastig.
ketels en potten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:44 schreef du_ke het volgende:
Ik word ook erg moe van al die verbasteringen. Nergens voor nodig inderdaad.
Prima verwoording inderdaad van Jarno.
Het kan toch niet de bedoeling zijn dat we ín een topic gaan discussieren over zo'n steek onder water? Het moest toch juist over de inhoud gaan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:47 schreef Chewie het volgende:
Vraag het de poster daar is het een discussieforum voor.
Moet niet nooit zijn. De vete's die hier spelen hebben zo zijn charme. Alleen moet erop toegezien worden dat er maat gehouden wordt. Veel kutkloontjes zijn nog steeds afkomstig van een kliek die geen maat kan houden, maar die niettemin ongemoeid wordt gelaten. En zeker nu door sigme.quote:
Ik ben de eerste om toe te geven dat ik net zo schuldig ben als alle X-Ray's, SCH's en weetikveelwie's bij elkaar. Dus ajb, schuif het daar niet op af maar doe wat met (gemeende) kritiek.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
ketels en potten.
Bezint eer ge begint.
Op z'n tijd is inderdaad kan dus wel. Maar wanneer het te vaak wordt wordt het vervelend. Probeer maar eens "te vaak" te definieren. De 1 ergert zich veel sneller dan een ander.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jaja.. als iemand het "op zijn tijd" doe..kun je nog meegaan met de grap of met de woede-uitbarsting.
Sommige users doen het dagelijks... en dat is een trolmentaliteit cq demonisering als politieke strategie.
Dat is discussieverpestend.
Ik heb de discussie de laatste 2 weken al continu voorbij zien komen. Zodra ik het idee heb dat iets chronisch is probeer ik in te grijpen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben de eerste om toe te geven dat ik net zo schuldig ben als alle X-Ray's, SCH's en weetikveelwie's bij elkaar. Dus ajb, schuif het daar niet op af maar doe wat met (gemeende) kritiek.
In ONZ niet, nee. Maar ik meende toch sigme hier ergens een topic te hebben zien sluiten over JOVD-dozen, omdat het niet serieus genoeg was. Dus wat is het nou? Een grap op zijn tijd moet kunnen zegt de ene mod. Niks ervan, dicht die handel, roept de volgende mod.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat kan een mening zijn of je het daar mee eens bent of dat het totale onzin is doet niet zoveel terzake.
quote:[..]
Vraag het de poster daar is het een discussieforum voor. Klagen dat zulke reactie's niet door de beugel kunnen slaat nergens op.
Volgens mij zoek je spijkers op laag water en als je op deze wijze denkt te moeten discussieren is voor mij de maat vol. Ga maar ergens anders klagen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In ONZ niet, nee. Maar ik meende toch sigme hier ergens een topic te hebben zien sluiten over JOVD-dozen, omdat het niet serieus genoeg was. Dus wat is het nou? Een grap op zijn tijd moet kunnen zegt de ene mod. Niks ervan, dicht die handel, roept de volgende mod.
[..]Sorry hoor. Maar zo onderdehand zijn blijkbaar alle mods hier de weg kwijt. "Nee, niet klagen in een FB-topic, dat mag niet." "Okee, gaan we slowchatten.""Nee, dat mag ook niet, daar hebben we SC voor."
'Frau Verdonk' is 'een steek onder water'. Een minister 'fundamentalistisch' noemen 'moet kunnen', 'grapje op zijn tijd' enzovoort...
Wmb anders een heel valide punt hoor. Je kunt het nu wel belachelijk proberen te maken maar dat is het zéker niet. Consistentie is ver te zoeken helaas.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Volgens mij zoek je spijkers op laag water en als je op deze wijze denkt te moeten discussieren is voor mij de maat vol. Ga maar ergens anders klagen.![]()
Sterk, Rock, sterkquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Volgens mij zoek je spijkers op laag water en als je op deze wijze denkt te moeten discussieren is voor mij de maat vol. Ga maar ergens anders klagen.![]()
Doe niet zo vervelend. De discussie komt net een beetje goed op gang. Dit soort posts dragen niet bij aan een oplossing.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In ONZ niet, nee. Maar ik meende toch sigme hier ergens een topic te hebben zien sluiten over JOVD-dozen, omdat het niet serieus genoeg was. Dus wat is het nou? Een grap op zijn tijd moet kunnen zegt de ene mod. Niks ervan, dicht die handel, roept de volgende mod.
[..]Sorry hoor. Maar zo onderdehand zijn blijkbaar alle mods hier de weg kwijt. "Nee, niet klagen in een FB-topic, dat mag niet." "Okee, gaan we slowchatten.""Nee, dat mag ook niet, daar hebben we SC voor."
'Frau Verdonk' is 'een steek onder water'. Een minister 'fundamentalistisch' noemen 'moet kunnen', 'grapje op zijn tijd' enzovoort...
Zeg pot, ga even ergens anders een ketel verwijten lopen maken. Is dit JOUW discussie of zo, dat je meent anderen de toegang ertoe te moeten ontzeggen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe niet zo vervelend. De discussie komt net een beetje goed op gang. Dit soort posts dragen niet bij aan een oplossing.
Dat vind ik ook niet zo gek. Het gaat er mij meer om dat er openheid is, dat mods soms ook toegeven dat ze fout zitten of het niet helemaal weten etcetera. Dat je met elkaar het forum maakt en dat kritiek ook wat vaker serieus genomen wordt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wmb anders een heel valide punt hoor. Je kunt het nu wel belachelijk proberen te maken maar dat is het zéker niet. Consistentie is ver te zoeken helaas.
Kijk, dit soort reacties maken het dus zo lastig. Ook jij moet kritiek kunnen velen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zeg pot, ga even ergens anders een ketel verwijten lopen maken. Is dit JOUW discussie of zo, dat je meent anderen de toegang ertoe te moeten ontzeggen?
Ik wil consistentie. Ik wil niet een mod die topics sluit omdat het allemaal serieus moet en een andere mod die roept dat bepaalde zaken 'als grapje op zijn tijd' moeten kunnen. Het valt me namelijk op, dat dat alleen geldt voor zaken die uit een bepaalde richting komen. Jouw veelvuldige bans lijken me daar een goed voorbeeld van.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Kijk, dit soort reacties maken het dus zo lastig. Ook jij moet kritiek kunnen velen.
Je kutn wel blijven roepen dat het allemaal kut is. De mods stellen zich nu in ieder geval constructief op.
Wil je nou een oplossing of niet?
Aangezien de opmerking over fundamentalisme een mening kan zijn is het topic dus de plek om daar over te discusieren. Fundamentalisme kan dus inhoudelijk zijn, dat mag je stupide vinden of totaal mee oneens zijn maar daar valt dus niet op te modereren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het kan toch niet de bedoeling zijn dat we ín een topic gaan discussieren over zo'n steek onder water? Het moest toch juist over de inhoud gaan?. En dan kan het allemaal wel heel "lastig" zijn om daarop te modereren, maar dan denk ik, had je geen moderator moeten worden. Óf om versterking vragen.
Hoe zo hebben de Mods sturing nodig?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:40 schreef Aoristus het volgende:
Stel maar op. (blijkbaar hebben de mods sturing nodig)
In datzelfde kader was hij trouwens ook hier bezig: [BREAKING] Eerste kamer doet Bos de das om.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:32 schreef Ryan3 het volgende:
Neo-conservatisme over?
Dit is toch te gek voor woorden, modjes, al 2 jaar word ik bijv. gestalkt op POL door dit soort krankzinnigen. Deze verpesten de sfeer ook voor anderen in POL. Nu is het sigme modje vriend van hen, dus ja, dat is maar normaal.
Daar viel niet inhoudelijk op in te gaan aangezien jij blijkbaar niet kan lezen. Klagen over een legitieme bron als Elsevier, users die de policy niet overtreden heeft geen zin.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sterk, Rock, sterk
Stel je voor, dat je er inhoudelijk op in zou gaan <huiver>
Ja, maar dit soort figuren en hun kloontjes verpesten POL. We weten waar ze vandaan komen. Je moet er wat aan doen, maar er wordt niets aan gedaan. En ja sigme is hun vriendje ook dus.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
In datzelfde kader was hij trouwens ook hier bezig: [BREAKING] Eerste kamer doet Bos de das om.
Stond zo te zien achteraan de rij bij het uitdelen van denkvermogen.
Totaal ongepaste reactie.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:32 schreef Ryan3 het volgende:
Neo-conservatisme over?
Dit is toch te gek voor woorden, modjes, al 2 jaar word ik bijv. gestalkt op POL door dit soort krankzinnigen. Deze verpesten de sfeer ook voor anderen in POL. Nu is het sigme modje vriend van hen, dus ja, dat is maar normaal.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
Daar viel niet inhoudelijk op in te gaan aangezien jij blijkbaar niet kan lezen. Klagen over een legitieme bron als Elsevier, users die de policy niet overtreden heeft geen zin.
De tijd van modereren op politieke voorkeur is sinds Willy_Coyote wel voorbij namelijk
Ook daar totaal overbodig en sfeer verziekend.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
In datzelfde kader was hij trouwens ook hier bezig: [BREAKING] Eerste kamer doet Bos de das om.
Stond zo te zien achteraan de rij bij het uitdelen van denkvermogen.
Maar het gebeurt ongeveer 25 x per dag. Soms lok ik het uit, meestal niet. Als ik me niet beheers en er op reageer word ik zelf doorgaans als boosdoener gezien.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ook daar totaal overbodig en sfeer verziekend.
Goed, ik hoor het al weer. Iedereen is gek, behalve jullie? Typisch. Nou, succes d'r maar mee dan. Heb er weer genoeg tijd aan verspeeld.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:32 schreef Chewie het volgende:
Voortaan eerst goed lezen voordag je reageert mischien? Dat jij het gelijk als steek onder water ziet vind ik namelijk vrij zwak.
Dat is het understatement van de dag, Rock. Erger heb ik alleen van lucida ooit gelezen en dat was in hun eigen rovershol. Ik hoop ook dat dit een enkeltje voor die trieste gast is richting de rimboe. Voorgoed.quote:
pardon?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Ik denk dat hij wel een punt heeft.
sigme heeft een nogal eigenzinnige visie op dit alles, en die ligt behoorlijk in de lijn van al die PJO-types, zogenaamde libertariersquote:
Welke TR's over persoonlijke aanvallen richting jou? Is dat een nieuwe trend, want vroeger was het alleen maar over 'racisme' en 'topicontsporing' enzo?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:43 schreef SCH het volgende:
Rock, ik stuur me suf aan TR''s over waar ik allemaal homo wordt genoemd of anderszins persoonlijk aangevallen etcetera, en dat is nog maar een fractie van de echte berichtenb.
ik denk dat Rocky commentaar gaf op de reactie van desiredbard op mij, die ik aanhaalde (mag ik hopen toch). Heb je hem gelezen btw? Echt te smerig voor woorden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:44 schreef SCH het volgende:
[..]
sigme heeft een nogal eigenzinnige visie op dit alles, en die ligt behoorlijk in de lijn van al die PJO-types, zogenaamde libertariers
Nee hoor wij zijn net zo gek, vind het alleen vreemd dat je zo valt op het woordje fundamentalistisch terwijl dat een mening kan zijn. Dat het niet klopt of totaal onzinnig zou zijn is een punt van discussie maar niet edit-waardig.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Goed, ik hoor het al weer. Iedereen is gek, behalve jullie? Typisch. Nou, succes d'r maar mee dan. Heb er weer genoeg tijd aan verspeeld.
Dat heeft hij verdiend, als er 1 geen recht van spreken heeft over consistentie is hij het wel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:39 schreef SCH het volgende:
[..]Waarom doe je dat nou weer?
Laat dan maar![]()
Hij is iig even wieberen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:51 schreef Ryan3 het volgende:
Een weekje krijgt-ie maar.. Straks staat-ie weer even zo vrolijk te klonen en laten jullie hem begaan.
Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaal
Je draaft doorquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:47 schreef Ryan3 het volgende:
En ja idd sigme is vriendje van dat soort lui. Dus die zal eerder jou of mij aanpakken als we er iets van zeggen dan dat ze wat doet aan die kliek. En daarom, eerlijk gezegd, tja... zeg jij het of zeg ik het.
of vanavond maar?.
Toevallig ben ik vorige week veel bezig geweest met jouw TR's en die zijn allemaal behandeld. In 1 geval vond ik dat je ongelijk had.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:43 schreef SCH het volgende:
Rock, ik stuur me suf aan TR''s over waar ik allemaal homo wordt genoemd of anderszins persoonlijk aangevallen etcetera, en dat is nog maar een fractie van de echte berichtenb.
Snap je dan dat het storend is dat daar zo weinig mee gebeurt. En dat gelly na 1 post er wel afligt. Ik kan dat niet rijmen. Van gelly is misschien terecht maar waarom mag er dan voor de rest zoveel?
Ligt het aan het weer, al die coming outs?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:42 schreef Aoristus het volgende:
Kun jij niet eens de stoute schoenen aantrekken en SCH mee uit vragen
Denk het. Stigme ook al he?quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ligt het aan het weer, al die coming outs?
Dit is natuurlijk het punt. De heren en dame kunnen niet tegen niet-linkse meningen en willen graag censuur zien.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:46 schreef Chewie het volgende:
Maar leg mij eens uit wie hier meer sfeerverziekend bezig is? Martijn met zijn Elsevier topics, vaak opiniestukken (imo uitermate geschikt discussiemateriaal) of de users die zich storen aan de inhoud en daar FB topic na FB topic over doorzeuren?
Je snapt het echt niet he? Naar mijn mening is dit wijf fundamentalistisch. En dus gebruik ik dat woord.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:57 schreef Jarno het volgende:
Het gaat om dit soort 'kleine vergrijpen'. Haha, een minister fundamentalistisch noemen.
Nu is het modden op basis van vriendjespolitiek geworden?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:37 schreef Chewie het volgende:
De tijd van modereren op politieke voorkeur is sinds Willy_Coyote wel voorbij namelijk
Bewijs dat eens.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:50 schreef Ryan3 het volgende:
Veel kutkloontjes zijn nog steeds afkomstig van een kliek die geen maat kan houden, maar die niettemin ongemoeid wordt gelaten. En zeker nu door sigme.
Je hebt ook weer een nieuwe verbastering voor een minister verzonnen zag ikquote:
Moeten ze maar met fatsoenlijke bewindslieden komen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:29 schreef du_ke het volgende:
Je hebt ook weer een nieuwe verbastering voor een minister verzonnen zag ik.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:22 schreef Chewie het volgende:
[..]
Toevallig ben ik vorige week veel bezig geweest met jouw TR's en die zijn allemaal behandeld. In 1 geval vond ik dat je ongelijk had.
Een beetje meer respect is wel wenselijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:59 schreef Jarno het volgende:
Ach flikker op, Martijn is gewoon een troll eerste klas. En ik kan het weten.
jij bent er toch nogquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nu is het modden op basis van vriendjespolitiek geworden?
Sinds er al eerder een "tendentieuze" TT moest wijken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:31 schreef SCH het volgende:
Sinds wanneer moet een titel dekkend zijn?
In de faq van NWS staat het volgende. Ik neem aan dat dit ook voor POL geldt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:31 schreef SCH het volgende:
Sinds wanneer moet een titel dekkend zijn?
quote:Kies verder een duidelijke topic titel (= TT) welke de lading van het nieuwsbericht voldoende afdekt.
Dat is in dit geval ook zo volgens de TS. POL is een discussieforum en iemand mag een topic stevig neerzetten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:39 schreef Biggs. het volgende:
[..]
In de faq van NWS staat het volgende. Ik neem aan dat dit ook voor POL geldt.
[..]
Ik vind heb persoonlik een beetje een wrange nasmaak bij deze TT dus zou hem ook graag aangepast zien.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:33 schreef PJORourke het volgende:
Sinds er al eerder een "tendentieuze" TT moest wijken.
Ik vind dat het de bedoelde kamervragen heel behoorlijk dekt, eigenlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:58 schreef PJORourke het volgende:
Kan de titel van PVV zet de eerste stap naar apartheid aangepast worden? Dit dekt de besproken kamervragen niet.
Nou, eerder gold dat niet voor TT's. Dus dan geldt het ook niet voor deze bagger.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:42 schreef SCH het volgende:
Dat is in dit geval ook zo volgens de TS. POL is een discussieforum en iemand mag een topic stevig neerzetten.
Het is uiterst tendentieus en in het verleden mocht dat niet. Dus waarom nu wel?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:44 schreef sigme het volgende:
Ik vind dat het de bedoelde kamervragen heel behoorlijk dekt, eigenlijk.
Je bent nogal hypocriet, waarom spreek je dan steeds over pimmisten?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:44 schreef du_ke het volgende:
Ik word ook erg moe van al die verbasteringen. Nergens voor nodig inderdaad.
Prima verwoording inderdaad van Jarno.
Het is een tamelijk acurate beschrijving van een redelijke gevolgtrekking uit de gedane voorstellen. Natuurlijk wat provocerend, maar het heeft een zeer directe band met de aan de orde gestelde inhoud, en met de voorstellen die in die kamervragen gesteld worden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is uiterst tendentieus en in het verleden mocht dat niet. Dus waarom nu wel?
Je weet hoe ik over sigme denk. Aardige meid, maar een allemansvriendinnetje en daar ben ik allergisch voor. Dus specificeer even wie je precies bedoelt met "die lui".quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
ik denk dat Rocky commentaar gaf op de reactie van desiredbard op mij, die ik aanhaalde (mag ik hopen toch). Heb je hem gelezen btw? Echt te smerig voor woorden.
En ja idd sigme is vriendje van dat soort lui. Dus die zal eerder jou of mij aanpakken als we er iets van zeggen dan dat ze wat doet aan die kliek. En daarom, eerlijk gezegd, tja... zeg jij het of zeg ik het.
of vanavond maar?.
Deze is een stuk tendentieuzer. Waarom wordt er zo ad hoc en zonder lijn gemodereerd? Ik krijg sowieso de indruk dat links meer vuil mag uitkakken over rechts dan omgekeerd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:53 schreef sigme het volgende:
Er is wel eens een TT té tendentieus bevonden, deze is dat in mijn ogen niet.
Ho ho, wat de PVV nu wil is ook belachelijk. Ik vind dat dat best neiging tot apartheid mag worden genoemd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Deze is een stuk tendentieuzer. Waarom wordt er zo ad hoc en zonder lijn gemodereerd? Ik krijg sowieso de indruk dat links meer vuil mag uitkakken over rechts dan omgekeerd.
Daar gaat het niet om. Of tendentieuze TTs mogen, of ze mogen niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ho ho, wat de PVV nu wil is ook belachelijk. Ik vind dat dat best neiging tot apartheid mag worden genoemd.
Opvallend, bepaalde andere users denken precies het omgekeerde te zienquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Deze is een stuk tendentieuzer. Waarom wordt er zo ad hoc en zonder lijn gemodereerd? Ik krijg sowieso de indruk dat links meer vuil mag uitkakken over rechts dan omgekeerd.
Het is niet aangetoond dat jij dat niet geopend hebt, dus lul niet zo slap, wanky boy.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
Blijft Aaah bezig over het topic wat ik niet heb geopend? Het begint een beetje intens vervelend te worden.
Dat is wel een nogal ander soort verbastering nietwaar?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je bent nogal hypocriet, waarom spreek je dan steeds over pimmisten?
Maar je lokt er ook reakties mee uit.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is wel een nogal ander soort verbastering nietwaar?
Heeft Doekje het over users alhier?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:13 schreef du_ke het volgende:
Dat is wel een nogal ander soort verbastering nietwaar?
Ach het is vooral korter dan fortuynisten en het was meer "Pim" die vereerd werd dan "Fortuyn"quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar je lokt er ook reakties mee uit.
Verbasteringen moeten op z'n tijd kunnen, moedwillig altijd verkeerd spellen komt dom over.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach het is vooral korter dan fortuynisten en het was meer "Pim" die vereerd werd dan "Fortuyn".
Ik hoef helemaal niets te bewijzen. De tekst van dat topic zit zo in elkaar om onzinnige statements mij in de schoenen te schuiven zodat het zichzelf al diskwalificeert. Maar dat zou je wel niet willen horen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het is niet aangetoond dat jij dat niet geopend hebt, dus lul niet zo slap, wanky boy.
Ja ja, alsof jij een taalvirtuoos bent.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niets te bewijzen. De tekst van dat topic zit zo in elkaar om onzinnige statements mij in de schoenen te schuiven zodat het zichzelf al diskwalificeert. Maar dat zou je wel niet willen horen.
Inderdaadquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Verbasteringen moeten op z'n tijd kunnen, moedwillig altijd verkeerd spellen komt dom over.
Tendentieuze titels mogen, té tendentieuze titel niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Of tendentieuze TTs mogen, of ze mogen niet.
Ah, ik las [NWS]. Ehmm ja bewust met rede (pretentious serious). Maar [POL] werkt iets anders.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:39 schreef Biggs. het volgende:
In de faq van NWS staat het volgende. Ik neem aan dat dit ook voor POL geldt.
Je hoeft me niet persé God te noemen, het mag wel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
GodDat beweer ik ook helemaal niet.
ik wil je wel mod noemenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je hoeft me niet persé God te noemen, het mag wel.
Maar je stopt met dat zielige geziek?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je hoeft me niet persé God te noemen, het mag wel.
Dat mag, maar ik vind het een verachtelijke bezigheid.quote:
Een rechter Ti hebben we nodigquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik vind het een verachtelijke bezigheid.![]()
Niet omdat jij dat wilt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Maar je stopt met dat zielige geziek?
Politiek is dan ook een vuil en vies spel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:31 schreef Jarno het volgende:
Waarom wordt alles hier (in POL en NWS eigenlijk) meteen zo persoonlijk?
Iedereen heeft een hekel aan elkaar zonder elkaar te kennen, en het klinkt ook gelijk zo vervelend door in ieders posts. Als er maar gescoord kan worden ten koste van een ander en het liefst ten koste van die linkse rat of die rechtse fascist. Ken eigenlijk geen ander forum wat er zo onder te lijden heeft.
Nee. Tendentieuzer dan dit kan haast niet, tenzij je er nazi's bijhaalt. De vorige keer dat mijn TT werd geedit, was minder tendentieus dan dit. Het nieuwsbericht heeft niks met Apartheid te maken, dat haalt TS er zelf allemaal bij, met tendentieuze plaatjes. Het leidt af, heeft niks met het gebeuren van gisteren te maken en al helemaal niet met de gestelde kamervragen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:20 schreef sigme het volgende:
Tendentieuze titels mogen, té tendentieuze titel niet.
Zo duidelijk genoeg dat het volstrekt & totaal geheel consequent is?
Ja, maar dat heeft weinig te maken met op een forum de toetsenbordheld uithangen. Politiek is vies en vuil, maar wel tactisch en sluw. Mensen openlijk uitschelden hoort daar eigenlijk amper bij.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Politiek is dan ook een vuil en vies spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |