Jij bent er snel bijquote:
quote:
Jij bent echt nog té wakkerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:07 schreef Etcetera het volgende:
steif tknadeb
Graag gedaanquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:07 schreef Etcetera het volgende:
steif tknadeb
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:12 schreef Etcetera het volgende:
oh, schiet me te binnen
ik heb een soempie gepulled afgelopen nacht
ik had onder m'n spijkerjasje een vest gedaan, en ik kreeg na het kroegen m'n jasje niet echt uit. trok m'n vriend aan de mouw, ik draai mee, hij trekt nog wat harder *kraaaak* en nu is m'n jasje kapoetoud spijkerjasje, naad in arm/oksel gedeelte is stuk
Beetje op youtube rond loeren. jij?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:39 schreef Etcetera het volgende:
maar ik had m'n jasje wel uit
wat doe jij nog wakker trouwens
leuk misschien wil ik dan ook wel komenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:03 schreef Plasterk het volgende:
wanneer is t pinksteren trouwens?
Ik ben pro een minimeet in Grunn!
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
Stap 1 was de balletjes oppakken toch?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:34 schreef Soempie het volgende:
!!!!!
![]()
![]()
![]()
het lukt! Ik was alleen zo verbouwereerd dat ik na drie rondjes vergat de balletjes te vangen!
whoooo![]()
Zo'n huisgenoot heb ik ook gehad. Zolang die ruzie aan het maken waren was er niets aan de hand, het werd pas eng als ze lief begonnen te doen. Gehoorde quotes:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee
ik zie het niet iig, we vermoeden dat ze bij elkaar blijven om toch een relatie met iemand te hebben
of dat waar is weet ik echt nietik wil het ook niet weten
niks mis mee hoor, doe ik ook wel eens als ik haast hebquote:En als ze bijvoorbeeld aardappels moesten koken gebruikten ze eerst de waterkoker om water te koken en gooiden het daarna in een pan
Photobucketquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:43 schreef Soempie het volgende:
Waar kun je filmpjes uploaden? Net zoiets als picturetrail...dat het wel privee blijft.![]()
Dankjequote:
Nicequote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga naar de supermarkt, aardbeitjes kopen en dan........
milkshake![]()
![]()
gelukkig maar.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:19 schreef Etcetera het volgende:
dan hou ik toch nog wel weer zoveel van haar dat ik dat erg vind
Misschien als jullie niet bij elkaar wonen, dat het dan wel goed komt met die zussenliefdequote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:22 schreef Etcetera het volgende:
we moeten gewoon niet in 1 huis leven denk ik
weet iemand zo hoe je een externe analyse kunt makenof valt dat onder de SWOT matrix?
Oh, hij is nog maar op 50%. Duurt nog wel evenquote:
Vertelquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:18 schreef Etcetera het volgende:
geen verstand van bij filmpjes
plaatjes weet ik wel, dat sla ik op als jpeg dat is het kleinste
oh ja heb m'n Boekenboek bij gewerkt
Boekenboekquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:18 schreef Etcetera het volgende:
geen verstand van bij filmpjes
plaatjes weet ik wel, dat sla ik op als jpeg dat is het kleinste
oh ja heb m'n Boekenboek bij gewerkt
sinds ik hem heb?quote:
een boek dat ik bij de Slegt heb gekocht, waarin je kunt bijhouden welke boeken je gelezen hebtquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:22 schreef Etcetera het volgende:
een boek dat ik bij de Slegt heb gekocht, waarin je kunt bijhouden welke boeken je gelezen hebt(erg handig, ik lees wel eens een boek en danheb ik 'm uit en dan denk ik: verrek ik heb hem toch al eens gelezen
)
Uhu, maar dan komt heel groot m'n hoofd in beeld.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:22 schreef Etcetera het volgende:
@ Soemp je hebt het via photobucket gedaan toch? daar zitten volgens mij meestal handige linkjes bij waarmee je iets in een forum kunt planten
ja ik weet hetquote:
dan doe je het linkje dat ons doorstuurt naar photobucketquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Uhu, maar dan komt heel groot m'n hoofd in beeld.![]()
![]()
![]()
eh, even uitzoeken hoe dat moet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan doe je het linkje dat ons doorstuurt naar photobucket
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:29 schreef Soempie het volgende:
Zo dan.
![]()
![]()
![]()
Oja, m'n geklets is tegen een vriend.![]()
Zo dan.
![]()
![]()
![]()
wtf! niet doen hoor!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:37 schreef Plasterk het volgende:
ik zet hem even voor je op youtube!
je hebt hem uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:20 schreef Etcetera het volgende:
The Curious Incident of the Dog in the Night-time
ik lees te veelquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
je hebt hem uit.![]()
Je leest veel joh! Ik ben nog steeds bezig in het boek van Nem.![]()
welk boek ga je nu lezen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik lees te veelmoet eigenlijk met school bezig
lezen is bij mij SOGgen
dit is niet zomaar megadikquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Shakespeare boeken zijn vaak niet zo heel duur. Megadik boek kan je vaak al voor 15 euro krijgen
Ik heb 'de ondraaglijke lichtheid van het bestaan' van Kundera gekocht.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:49 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, mijn geenboekenkoopregel is dus de deur uit
trouwens, in Selexyz Groningen ligt een gewéldige uitgave van Shakespeare![]()
echt superdik, geillustreerd en zo
ik weet niet eens hoe duur, maar dat ding moet volgens mij wel 100 euro kosten
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb 'de ondraaglijke lichtheid van het bestaan' van Kundera gekocht.
Ik heb nog een boek van hem, 'onwetendheid', alleen ben ik nooit verder gekomen dan hoofdstuk 1. Ik vind dat hoofdstuk echt zo goeden daarna leg ik hem altijd helemaal onder de indruk weg...
En vervolgens begin ik een maand later weer in hoofdstuk 1...etc.
![]()
En ik ben wel benieuwd naar die uitgave van Shakespeare!![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:00 schreef Etcetera het volgende:
als je er zelf nog komt: hij ligt rechtsachtering bij de engelse sectie (duh), op die plank waar ze liggen, gewoon op de begane grond
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De kans dat ik voor sluitingstijd (2 minuten geleden) nog in Groningen kom is vrij klein
quote:
Zoiets heb ik met de film Itquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik moet nog steeds een boek uitlezen ben 5 jaar geleden ooit tot de helft gekomen en nooit verder gelezen
Gaat over een jongen die in een jeugdgevangenis zit en daar lastig gevallen wordt door een bewaker. op een avond krijgt hij ruzie met de bewaker en in het gevecht komt de bewaker om het leven en nathan ontsnapt. en dan gaat ie op de vluchtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:21 schreef Etcetera het volgende:
Nathans vlucht klinkt best spannend anders
quote:
quote:
Mijn zusje en ik zijn 2 handen op één buikquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:56 schreef Soempie het volgende:
Vroeger wilde ik graag een zusje, maar nu ben ik blij dat ik er geen heb![]()
Met bloopersquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:29 schreef Soempie het volgende:
Zo dan.
![]()
![]()
![]()
Het is vooral heel anders, de proefwerken lijken niet op de examensquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:55 schreef Etcetera het volgende:
ik hoop dat het goed komtmijn ervaring is dat het examen makkelijker is dan het schoolexamen, maar ik heb nooit M&O gehad dus of het daar ook voor geldt weet ik niet
gewoon het originele verschuldigde bedrag betalenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:55 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb ooit iets besteld bij H&M online. Toen de rekening op tijd betaald. Dat ging fout en nu kan ik aanmaningskosten betalen!Echt niet dus! Niet mijn schuld!
oh dat is zó irritantquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het is vooral heel anders, de proefwerken lijken niet op de examens
Heb ik, maar de aanmaningskosten staan nu nog openquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gewoon het originele verschuldigde bedrag betalenwat ging er fout dan
Een deel van de examens is veel moeilijker, een deel is begrijpend lezen dat een brugklassertje kanquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh dat is zó irritant
heb ook wel eens tentamens waarvan ik denk: stond dít in het bóék![]()
Zit door mn werk ónder de wondjes, lijkt me niet slim dusquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:15 schreef Etcetera het volgende:
telkens als je de neiging hebt, iets anders gaan doen
of smeer sambal op je vingerswel oppassen met wondjes dan
Sambalquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:15 schreef Etcetera het volgende:
telkens als je de neiging hebt, iets anders gaan doen
of smeer sambal op je vingerswel oppassen met wondjes dan
Snel even in de vriezer doen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:03 schreef Mikkie het volgende:
En owhja, kut: ik ben vergeten vanochtend bier koud te leggen, dus nu heb ik bijna niks meer
Als we het aan de praat krijgenquote:
Moet lukken.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nu op RTL4 Haruhi/Jajong!!! Weekend Miljonairs
Nou, gaat lekker.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:26 schreef Nembrionic het volgende:
ok
Zo dan.
![]()
![]()
![]()
quote:
1. neequote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kan 'ie 't goed?
Kan Worms Armageddon ook online gespeeld worden?
quote:
de japannerquote:Op zondag 20 mei 2007 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
Wie was er nou bij Weekend Miljonairs? Rashudo? Of een andere? Ik snap het niet meer
jawel, tegen jouquote:Op zondag 20 mei 2007 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
Dus straks niet meer bedoel je?
hmm hij doet het op het moment niet..quote:Op zondag 20 mei 2007 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben er nog
En Yuri, er kan van alles geregeld worden. Er weet vast iemand nog wel een adresje![]()
Ik heb nog 30 cent van m'n beltegoed over voor de rest van de maand.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:31 schreef Nembrionic het volgende:
Hm...het werkt even niet
Beide teams geven direct over wegens connectieproblemen
Ben je morgenmiddag online?quote:
Serieus?quote:Op zondag 20 mei 2007 00:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb nog 30 cent van m'n beltegoed over voor de rest van de maand.Door dat gebel met jou en Dex.
![]()
Maar 't was het wel waard![]()
ja, ik bel de laatste tijd wat veel.quote:
doe maar nietquote:Op zondag 20 mei 2007 02:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, we zijn weer uitgewormd en ik heb opnames. Bij interesse kan ik die ergens online gooien...
van de ene verslaving in de andere.quote:
Niet elke ronde is opgenomen overigensquote:
wie won ronde twee? Ik zeker..quote:Op zondag 20 mei 2007 02:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens mij heb ik ronde 1 en 3 opgenomen, maar weet het niet zeker
quote:Op zondag 20 mei 2007 02:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij Worms maak ik me meestal onpopulair door in de eerste beurt meerdere worms aan te vallen en dan word ik slachtoffer van wraak
quote:Op zondag 20 mei 2007 02:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij Worms maak ik me meestal onpopulair door in de eerste beurt meerdere worms aan te vallen en dan word ik slachtoffer van wraak
Vrouwenquote:Op zondag 20 mei 2007 02:11 schreef Soempie het volgende:
[..]viel mee toch? Jullie stonden gewoon vaak bij elkaar in de buurt. En ik als lachende derde aan de andere kant van het veld...beetje toekijken.
![]()
zo langquote:Op zondag 20 mei 2007 02:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Opnamekwaliteit is niet heel geniaal, en het is 54 minuten beeldmateriaal
Kan ik niet de samenvatting kijkenquote:Op zondag 20 mei 2007 02:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Opnamekwaliteit is niet heel geniaal, en het is 54 minuten beeldmateriaal
Maar bij jou zijn we daar niet meer verbaasd over..quote:Op zondag 20 mei 2007 10:01 schreef iamredleader het volgende:
Ik was ook erg vroeg wakker... kwart over acht.
quote:Op zondag 20 mei 2007 10:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar bij jou zijn we daar niet meer verbaasd over..![]()
Een kan koffie is wel een goed idee..quote:Op zondag 20 mei 2007 10:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
tsja... niks aan te doen, zo is m'n leven nou eenmaal
![]()
Zondag is standaard je schoonmaakdag?quote:Op zondag 20 mei 2007 11:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik moet veel schoonmaken vandaag en (je raad het nooit) ik heb er geen bal zin in
quote:Op zondag 20 mei 2007 11:48 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb lekker croissantjes in de oven liggen
Wie heeft er wel niet allemaal meegedaan dan?quote:Op zondag 20 mei 2007 02:11 schreef Soempie het volgende:
[..]viel mee toch? Jullie stonden gewoon vaak bij elkaar in de buurt. En ik als lachende derde aan de andere kant van het veld...beetje toekijken.
![]()
Soempie, Nem en ikquote:Op zondag 20 mei 2007 12:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wie heeft er wel niet allemaal meegedaan dan?
net waar ik op zat te wachten. Zal wel alleen op DVD uitkomenquote:Op zondag 20 mei 2007 12:58 schreef Plasterk het volgende:
He's back!
http://www.dumpert.nl/mediabase/15469/65de5c5a/index.html
Jezus! Die gast ziet er echt niet meer uitquote:Op zondag 20 mei 2007 12:58 schreef Plasterk het volgende:
He's back!
http://www.dumpert.nl/mediabase/15469/65de5c5a/index.html
Hey, even een praktisch iets: voorgerecht en nagerecht, moet ik daar ook voor halen? Of hadden jullie het nagerecht al gecovered?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:11 schreef iamredleader het volgende:zo, de lunch zit er ook weer op. Even voor m'n vrouw wat potentiele vacatures bekijken en een sollicitatiebrief, daarna de stad in, een goede vriendin opzoeken die even in Nederland is
Nagerecht is covered. Chocolademousse.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey, even een praktisch iets: voorgerecht en nagerecht, moet ik daar ook voor halen? Of hadden jullie het nagerecht al gecovered?
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nagerecht is covered. Chocolademousse.![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:43 schreef B.ertha het volgende:
Wat zijn jullie braaf! Mij negeren als ik eigenlijk moet leren, goed hoor
Wel saai![]()
ik mag er een 3,2 voor halen, mag ik nou nog ff blijven?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
B, ik wil dat niet op m'n geweten hebben![]()
Ik zie hetquote:Op zondag 20 mei 2007 14:47 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader negeert B.ertha nog even...![]()
Donderdag pas (alquote:Op zondag 20 mei 2007 14:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb je ook Latijn gehad?
Het is moeilijk te houden wat je zultontvangen als je niet oefent?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan:
Difficile est tenere quae acceperis nisi exerceas
What happend to the creme brulee?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nagerecht is covered. Chocolademousse.![]()
Oh het reuzenradquote:Op zondag 20 mei 2007 15:44 schreef Soempie het volgende:![]()
toffe middag gehad. Terrasje en het reuzenrad![]()
Na twee rondjes is het wel een beetje suf...quote:
Lekker hoorquote:Op zondag 20 mei 2007 15:44 schreef Soempie het volgende:![]()
toffe middag gehad. Terrasje en het reuzenrad![]()
Dan zal het hier zo ook wel beginnenquote:
Mja, ik ben tegenwoordig de enige die de kermis leuk vindt.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:50 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn moeder had hoogtevrees dus ik mocht er vroeger nooit in, en mn ex had hoogtevrees, dus die wou ook nooit mee
Overprijsde troepquote:Op zondag 20 mei 2007 15:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, ik ben tegenwoordig de enige die de kermis leuk vindt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |