Ja, altijd even checken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk jij bij mensen achter de verwarming?
zusjes zijn liefquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:56 schreef Soempie het volgende:
Vroeger wilde ik graag een zusje, maar nu ben ik blij dat ik er geen heb![]()
met de zus van m'n vriend kan ik het goed vindenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:56 schreef Soempie het volgende:
Vroeger wilde ik graag een zusje, maar nu ben ik blij dat ik er geen heb![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:57 schreef LadyBlack het volgende:
Hahahaha de zusterliefde is ver te zoeken inderdaad
En jullie wonen allebei nog thuis?
Zie mijn schema van gisteren. Ze zit nu dus in de fatjes-fasequote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:44 schreef Etcetera het volgende:
en tegen m'n vriend doet ze tegenwoordig heel aardig
oh ja ze heeft zelf ook een vriend
Slappe Zak, zal ik 'm zo noemen? als m'n zus naar de kelder gaat om wat drinken te pakken LOOPT HIJ HAAR ACHTERNA
loopt ze naar de keuken om het in te schenken LOOPT HIJ HAAR ACHTERNA
echt stupid, alsof ze een hondje heeft
en hij ligt in z'n auto ipv zittenzo kun je toch niet rijden
en dan zit ze er naast, rechtop en hij ligt halfziet er niet uit
dit is volgens mij (ja daar let ik echt niet op hoor) haar eerste echte vriendquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie mijn schema van gisteren. Ze zit nu dus in de fatjes-fase
Nee...na 2 maanden houdt ze het voor gezien en gaat ze voor een stoere binkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dit is volgens mij (ja daar let ik echt niet op hoor) haar eerste echte vriend
en ze willen samenwonen
gaat het nog goed komen?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil ook weer een vriend met een leuk zusje! Met de zus van mn ex heb ik nog regelmatig msn-gesprekjes, tof kind
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:58 schreef Homdeck het volgende:
[..]
zusjes zijn liefik heb er nog één van 16
dat zie ik hier niet gebeurenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb een broer en we hadden vroeger altijd ruzie. Tegenwoordig vrijwel nooit meer eigenlijk
2 maandenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee...na 2 maanden houdt ze het voor gezien en gaat ze voor een stoere bink
Misschien kletsen ze wel terwijl hij haar achterna loopt naar de keuken en gaat hij in de keuken achter haar staan, armen om haar heen, knuffelen..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
2 maanden
het is al minstens 2 jaar aan
Een forum van mn koorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:03 schreef Etcetera het volgende:
waar zit jij nog meer te forummen dan LB?
Nee Miep, als ze 2 maanden samen wonenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
2 maanden
het is al minstens 2 jaar aan
dat durf ik daadwerkelijk te betwijfelenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien kletsen ze wel terwijl hij haar achterna loopt naar de keuken en gaat hij in de keuken achter haar staan, armen om haar heen, knuffelen..![]()
Ja, dat is een lastig verhaal. Dat is hier andersquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat zie ik hier niet gebeuren
het is heel simpel: ze is anders dan* ik
ze denkt anders dan* ik
ze heeft andere opvattingen dan* ik
ze heeft een ander leven dan* ik
we botsen gewoon keihard
*of als
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee Miep, als ze 2 maanden samen wonen
ah is ook zoquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een forum van mn koorNiet zo'n actief forum....
Met ca 950 posts sinds februari 2004 ben ik de grootste spammer daar
Ohja..met die mooie 1 april grapquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ah is ook zo
ik ben nog mod op een ander forum
en ik zit nog op een harry potter forum (:@)
best tof iddquote:
Dat kunnen alle vrouwen toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:11 schreef Soempie het volgende:
Waar halen jullie dan nog de tijd vandaan om hier nog zo vaak te zijn![]()
Jullie kunnen meerdere dingen tegelijkertijd zeker.![]()
Ik voer gewoon geen hol uit de rest van de dagquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:11 schreef Soempie het volgende:
FF tabjesquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:11 schreef Soempie het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:11 schreef LadyBlack het volgende:
En het is natuurlijk alleen maar leuk als de nieuwevan mn ex er zoveel maakt
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kunnen alle vrouwen toch?
En ik toevallig ook
Nee zeker nietquote:
Mja, bij mij loopt dan vaak een van de dingen in de soep.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kunnen alle vrouwen toch?
En ik toevallig ook
Er is natuurlijk altijd baas boven baas. Vrouwen zijn nu eenmaal beter in multitaskingquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb ooit 's van mijn neef gewonnen met flipperen, doordat we tegelijkertijd diep in gesprek waren
Maar de rest lukt welquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, bij mij loopt dan vaak een van de dingen in de soep.![]()
Ach, 't kon mij niet echt schelen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee zeker nietEen jaar geleden heb ik het uitgemaakt, zeer goeie beslissing geweest!
Alleen het is nooit leuk als de ander al na een maand een nieuwe vriendin heeft toch?
Hé hé..rustig hequote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:17 schreef Etcetera het volgende:
en dan pull je een soempie![]()
@ LB niet echt tof nee
mannen
Whehehe dat is echt laagquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ach, 't kon mij niet echt schelen.Vind het alleen maar leuk voor m'n ex. En hij is een beetje een slettebak geworden, maar dat mag ik niet zeggen.
![]()
![]()
en van andere mannen ook hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Met uitzondering van je eigen liefie natuurlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |