quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:29 schreef Soempie het volgende:
Zo dan.
![]()
![]()
![]()
Oja, m'n geklets is tegen een vriend.![]()
Zo dan.
![]()
![]()
![]()
wtf! niet doen hoor!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:37 schreef Plasterk het volgende:
ik zet hem even voor je op youtube!
je hebt hem uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:20 schreef Etcetera het volgende:
The Curious Incident of the Dog in the Night-time
ik lees te veelquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
je hebt hem uit.![]()
Je leest veel joh! Ik ben nog steeds bezig in het boek van Nem.![]()
welk boek ga je nu lezen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik lees te veelmoet eigenlijk met school bezig
lezen is bij mij SOGgen
dit is niet zomaar megadikquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Shakespeare boeken zijn vaak niet zo heel duur. Megadik boek kan je vaak al voor 15 euro krijgen
Ik heb 'de ondraaglijke lichtheid van het bestaan' van Kundera gekocht.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:49 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, mijn geenboekenkoopregel is dus de deur uit
trouwens, in Selexyz Groningen ligt een gewéldige uitgave van Shakespeare![]()
echt superdik, geillustreerd en zo
ik weet niet eens hoe duur, maar dat ding moet volgens mij wel 100 euro kosten
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb 'de ondraaglijke lichtheid van het bestaan' van Kundera gekocht.
Ik heb nog een boek van hem, 'onwetendheid', alleen ben ik nooit verder gekomen dan hoofdstuk 1. Ik vind dat hoofdstuk echt zo goeden daarna leg ik hem altijd helemaal onder de indruk weg...
En vervolgens begin ik een maand later weer in hoofdstuk 1...etc.
![]()
En ik ben wel benieuwd naar die uitgave van Shakespeare!![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:00 schreef Etcetera het volgende:
als je er zelf nog komt: hij ligt rechtsachtering bij de engelse sectie (duh), op die plank waar ze liggen, gewoon op de begane grond
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De kans dat ik voor sluitingstijd (2 minuten geleden) nog in Groningen kom is vrij klein
quote:
Zoiets heb ik met de film Itquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik moet nog steeds een boek uitlezen ben 5 jaar geleden ooit tot de helft gekomen en nooit verder gelezen
Gaat over een jongen die in een jeugdgevangenis zit en daar lastig gevallen wordt door een bewaker. op een avond krijgt hij ruzie met de bewaker en in het gevecht komt de bewaker om het leven en nathan ontsnapt. en dan gaat ie op de vluchtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:21 schreef Etcetera het volgende:
Nathans vlucht klinkt best spannend anders
quote:
quote:
Mijn zusje en ik zijn 2 handen op één buikquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:56 schreef Soempie het volgende:
Vroeger wilde ik graag een zusje, maar nu ben ik blij dat ik er geen heb![]()
Met bloopersquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:29 schreef Soempie het volgende:
Zo dan.
![]()
![]()
![]()
Het is vooral heel anders, de proefwerken lijken niet op de examensquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:55 schreef Etcetera het volgende:
ik hoop dat het goed komtmijn ervaring is dat het examen makkelijker is dan het schoolexamen, maar ik heb nooit M&O gehad dus of het daar ook voor geldt weet ik niet
gewoon het originele verschuldigde bedrag betalenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:55 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb ooit iets besteld bij H&M online. Toen de rekening op tijd betaald. Dat ging fout en nu kan ik aanmaningskosten betalen!Echt niet dus! Niet mijn schuld!
oh dat is zó irritantquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het is vooral heel anders, de proefwerken lijken niet op de examens
Heb ik, maar de aanmaningskosten staan nu nog openquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gewoon het originele verschuldigde bedrag betalenwat ging er fout dan
Een deel van de examens is veel moeilijker, een deel is begrijpend lezen dat een brugklassertje kanquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh dat is zó irritant
heb ook wel eens tentamens waarvan ik denk: stond dít in het bóék![]()
Zit door mn werk ónder de wondjes, lijkt me niet slim dusquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:15 schreef Etcetera het volgende:
telkens als je de neiging hebt, iets anders gaan doen
of smeer sambal op je vingerswel oppassen met wondjes dan
Sambalquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:15 schreef Etcetera het volgende:
telkens als je de neiging hebt, iets anders gaan doen
of smeer sambal op je vingerswel oppassen met wondjes dan
Snel even in de vriezer doen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:03 schreef Mikkie het volgende:
En owhja, kut: ik ben vergeten vanochtend bier koud te leggen, dus nu heb ik bijna niks meer
Als we het aan de praat krijgenquote:
Moet lukken.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nu op RTL4 Haruhi/Jajong!!! Weekend Miljonairs
Nou, gaat lekker.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:26 schreef Nembrionic het volgende:
ok
Zo dan.
![]()
![]()
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |